Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaiutin päällä?

Oudot puhelut
16.07.2019 |

Oletteko törmänneet tällaiseen? Puhun usein ystävän kanssa pitkiä puheluita. Toisinaan ihmettelen huonoa kuuluvuutta. Sitten käy ilmi, että hän pitää kaiutinta päällä, jotta hänen miehensä voi seurata keskusteluamme. Tyrmistyn tästä, mutta en tiedä mitä ja miten sanoa. Minusta noin ei pitäisi luvatta tehdä. Ja jos taas lupa pyydettäisiin, joutuisin kysymään miksi. Enhän puhu hänen miehensä kanssa vaan hänen kanssaan. En juurikaan edes tunne hänen miestään! En ole vielä sanonut mitään, mutta kiinnostukseni puhua on ihan lopahtanut. Kehtaanko kysyä mistä oikein on kysymys.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat tietysti puhumasta hänen kanssaan. Ystävät eivät tee tuollaista.

Vierailija
2/5 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat. Sun puhelinsalaisuuttasi on rikottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaiuttimen käytöstä olisi kohteliasta sanoa toiselle osapuolelle heti puhelun alussa.

Mä en itse juorua puhelimessa, sanon asiani ja soronoot. Sen sijaan esim naapuri saattaa istua koko päivän puhelimen kanssa terassillaan. Sillä on aina kaiutin päällä. Jos puuhastelen omalla puolellani, niin kuulen kaikki kummankin jutut, vaikken välittäis.

Mun mielestä aivan pimeetä touhua.

Vierailija
4/5 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisi seurata siitä että kysyt? Seuraavan puhelun aluksi pyydät laittamaan kaiuttimen pois, koska sinulla on henkilökohtaista asiaa. Haluaako mies vakoilla vai mistä on kyse?

Vierailija
5/5 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä tolloja maa päällään kantaa. Ja näitä on munkin kaveripiireissä; omat vanhempani ja jopa mieheni!!! Sekä mieheni lapset soittavat aina näitä FaceTime tai whatsup puheluita äitilleen/kavereilleen. Siis vielä videokuvalla ja samalla kulkevat ympäri kämppää sen kanssa! Mua ahistaa, että joku stalkkaa mua mun kotona. Vi*uttaa ja ärsyttää.

En voi sietää tätä nykytrendiä, en sivustakuuntelijana enkä siellä toisessa päässä keskustelijana.

Siksipä en enää esim soita päiväsaikaan miehelleni kun hän on reissussa (en voi tietää onko hän yksin autossaan vai ei) ja yleensäkin pidän nykyään kaikki keskustelut hyvin pinnallisina ja lyhyinä kun ei voi ikinä tietää kuka kuuntelee.