Naiset; onko nyrkkitappeluun äityvä mies teidän silmissänne kiinnostava ja haluttava?
Siinä kuitenkin urokset mittelevät voimiaan alkukantaisella tavalla.
Kommentit (109)
Oikeasti miehet ei välttämättä edes puolusta naista tappelussa vaan omaa reviiriään. Hakkaamalla jonkun saa nostettua omaa egoaan.
Naiset ovat vain tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen nainen, ja tunnen oloni turvalliseksi miehen kanssa, joka tarvittaessa puolustaa minua, vaikka sitten löymällä, jos joku käy käsiksi.
Olen mies, joka haluaa koko ajan seksiä ja tunnen oloni turvalliseksi naisen kanssa, joka aina tarvittaessa tyydyttää minua, vaikka sitten käsillä, jos ei muuhun sillä hetkellä kykene.
No sitten sinun kannattaa varmaan etsiä sellainen nainen? Mitä se tämän keskustelun aiheeseen liittyy?
Sillä tapaa, että naiset kuvittelevat, että miehen pitäisi sukupuolensa vuoksi laittaa terveytensä vaaraan.
Ei kukaan pakota. Sinä saat ihan vapaasti seisoa tumput suorina kun naistasi uhataan.
Näin aion tehdäkin. Yhdenkään naisen vuoksi en ota turpaani tai lyö toista miestä turpaan.
Ok. Sinun kannattaa siis etsiä itsellesi kunnon telaketjufeministi naiseksi. Minä taas olen perinteisempi ja haluan perinteisemmän miehen. Eiköhän kumpikin löydä samanhenkisen kumppanin itsensä kanssa.
Nykyaikana perinteinen nainen ei ikävä kyllä tarkoita perinteistä naista, vaan naista joka vaatii tietyissä asioissa mieheltä perinteistä roolia vaikka on itse ylipainoinen, käytökseltään epänaisellinen, ja kotityötkin pitäisi tehdä 50-50.
Ja perinteinen mies on tietysti nykyäänkin täydellinen? Vain naisissa on aina vikaa ja niitä vikoja keksitään omasta päästään.
Ajattelisin miehestä, että se on juoppo vankilakundi eli täydellinen turn-off.
Ehkä jossain pubiruusupiireissä tuollainen olisi hienoa.
Ei ole haluttava. Nyrkein tappeleva mies ei oikeasti välitä naisesta, hän haluaa vain saada itselleen mainetta.
Todellinen mies jaksaa pitkäjänteisesti huolehtia naisen tarpeista arjessa, hänen ei tarvitse leikkiä viiden minuutin nyrkkisankaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen nainen, ja tunnen oloni turvalliseksi miehen kanssa, joka tarvittaessa puolustaa minua, vaikka sitten löymällä, jos joku käy käsiksi.
Olen mies, joka haluaa koko ajan seksiä ja tunnen oloni turvalliseksi naisen kanssa, joka aina tarvittaessa tyydyttää minua, vaikka sitten käsillä, jos ei muuhun sillä hetkellä kykene.
No sitten sinun kannattaa varmaan etsiä sellainen nainen? Mitä se tämän keskustelun aiheeseen liittyy?
Sillä tapaa, että naiset kuvittelevat, että miehen pitäisi sukupuolensa vuoksi laittaa terveytensä vaaraan.
Ei kukaan pakota. Sinä saat ihan vapaasti seisoa tumput suorina kun naistasi uhataan.
Näin aion tehdäkin. Yhdenkään naisen vuoksi en ota turpaani tai lyö toista miestä turpaan.
Hyviä sinkkupäiviä.
Parisuhteessa olen kyllä ja puolisoni on samaa mieltä kanssani. Eivät naiset ole lapsia, joten ei heitä pidä paapoakaan.
Mitä paapomista se on jos puolustetaan kumppania puolin ja toisin? Miksi luulet, että nainen ei tarpeen vaatiessa auttaisi miestä fyysisesti?
Miksi pitäisi luottaa siihen, että nainen auttaisi fyysisesti? Jokainen on vastuussa omasta turvallisuudestaan. Koskee myös naisia.
Selvä juttu, olet feministi. Onneksi nykyään moni nainenkin on, joten löydät varmaan helposti naisen.
Missä teille muuten tulee tuollaisia tilanteita, jossa mies tai nainen joutuu puolustamaan toista väkivalloin?
Itseni on niin vaikea edes kuvitella, miten ja missä noin voisi käydä?
Joskus jossain pubissa joku random machomies on toki saattanut vähän tönäistä ja aukoa päätä seuralaiselleni, mutta ei olla koskaan välitetty niin ei ne tilanteet ole äityneet miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen mies jaksaa pitkäjänteisesti huolehtia naisen tarpeista arjessa
Ovatko naiset mielestäsi lapsia? Vammaisia?
Riippuu miksi äityisi nyrkkitappeluun. Ei mikään kännirähisijä tai riidanhaastaja ole missään nimessä kiinnostava vaan säälittävä juntti.
Veljeni on nyrkkisankari. Pienistäkin jutuista ajautuu aina nyrkkitappeluihin.
Itse en voi sietää moista piirrettä ihmisessä. Olen saanut pari kertaa turpiin veljeni takia. Ja siitähän sitten taas lähti uusi rinkipyörimään, kun veli sai syyn käydä hakkaamassa jonkun.
Naisiahan sillä on pyörinyt ympärillä aina ja paljon. En käsitä.
Selvästi kommenteista tulee ilmi että tällainen mies ei ole mistään kotoisin. Miksi tällaisia pariskuntia sitten näkee yhtenään ravintoloissa? Mies käy raivoamassa vieraisiin pöytiin ja sitten kun olet pistämässä tätä riehujaa kuriin, niin nainen säntää väliin puolustamaan tätä äsken riehunutta miestään ja lähtee raahaamaan tätä taksikopille?
Vierailija kirjoitti:
Missä teille muuten tulee tuollaisia tilanteita, jossa mies tai nainen joutuu puolustamaan toista väkivalloin?
Itseni on niin vaikea edes kuvitella, miten ja missä noin voisi käydä?Joskus jossain pubissa joku random machomies on toki saattanut vähän tönäistä ja aukoa päätä seuralaiselleni, mutta ei olla koskaan välitetty niin ei ne tilanteet ole äityneet miksikään.
Riippuu aika monesta asiasta.
Itse en ole joutunut n. 25 vuoden aikana yhteenkään tappeluun. Alle kolmekymppisenä kävin rafloissa melko säännöllisesti, nykyään harvemmin.
Rähisijöillä on oma kunniakoodistonsa joka pitää tuntea.
Esimerkiksi:
Ratkaisu A)
1. Rähisijä alkaa heittelemään törkeyksiä naisellesi.
2. Astut miehekkäästi väliin, katsot rähisijää silmiin ja ilmoitat jämerästi että nyt saa loppua, naiselle ei puhuta noin.
3. Olet asettanut rähisijän tilanteeseen jossa hänen on alistuttava tai taisteltava. Rähisijä äly ei riitä verbaaliseen mittelöön, joten lopputuloksena on todennäköisesti nyrkkitappelu. Jos rähisijä alistuu ilman tappelua, saat osaksesi naisten ihailua ja himokasta seksiä illalla koska selvitit tilanteen miehekkäästi, mutta ilman väkivaltaa. Jos tulee tappelu, puolustit vain itseäsi. Huonona puolena voit saada selkääsi, tai joutua raastupaan selvittelemään kuka löi ensin ja oliko kyse hätävarjelun liioittelusta.
Ratkaisu B)
1. Rähisijä alkaa heittelemään törkeyksiä naisellesi.
2. Ignooraat rähisijän katsomatta häntä silmiin (vanha apinoiden ajoilta periytyvä haaste toiselle urokselle) ja sanot naiselle ystävällisesti että josko mentäisiin.
3. Rähisijä kokee voittaneensa. Hän aukoi toisen miehen naiselle, eikä tämä "uskaltanut tehdä mitään". Et saa himokasta seksiä illalla tai ihailua naisystäväsi kavereilta, mutta kaikki pääsevät kotiin ehjin nahoin ilman syytteitä, eikä ilta mene pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi kommenteista tulee ilmi että tällainen mies ei ole mistään kotoisin. Miksi tällaisia pariskuntia sitten näkee yhtenään ravintoloissa? Mies käy raivoamassa vieraisiin pöytiin ja sitten kun olet pistämässä tätä riehujaa kuriin, niin nainen säntää väliin puolustamaan tätä äsken riehunutta miestään ja lähtee raahaamaan tätä taksikopille?
Mahdollisesti väkivaltaisuus alkon vaikutuksen alaisena korreloi testosteronitasojen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä törmännyt tuollaisiin ravintoloissa. En muutenkaan ole todistanut mitään normaalien ihmisten välisiä tappeluita, muutaman kerran jonkun huumehörhöjen uhkailuja nähnyt.
Tuskin kukaan nyt tappelun perusteella miehestä kiinnostuu.
Tulee mieleen se juttu jonka joku nainen kertoi kun joku mies oli alkanut käpelöimään jossain metrossa tai bussissa ja oma mies lähti karkuun. Oli varmaan tuon jälkeen exä. En suosittele kokeilemaan, vaikka oma lätty lätisikin, jos haluaa säilyttää parisuhteen.
Toki naisiakin on jotka kulkevat vailla aivoja.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Itseni on niin vaikea edes kuvitella, miten ja missä noin voisi käydä?Joskus jossain pubissa joku random machomies on toki saattanut vähän tönäistä ja aukoa päätä seuralaiselleni, mutta ei olla koskaan välitetty niin ei ne tilanteet ole äityneet miksikään.
eipä enää vuosiin missään, kun lopetin veljeni seurassa pörräämisen. Se kehitteli ihan mistä vaan... joku katsoi väärällä ilmeellä (perusilmeellä) ja rähinä oli valmis. Joku tungoksessa tuli koskettaneeksi sitä (hänen mukaan tönäisseeksi) Oho, otat turpiin. Vaikka pahoittelutkin on esitetty.
Lisäksi se vielä löysi pahasuisen naisen, joka aina pikku tumussa alkoi aukomaan päätään, milloin kenellekin. Tietty broidi sitten "herrasmiehenä" meni väliin selvittämään.
Nyt ei ole tosiaan vuosiin tarvinnut enää pelätä missään, ketään ja mitään. Toinen paikkakuntakin, ettei häntä yleisesti tunneta nimellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä enää vuosiin missään, kun lopetin veljeni seurassa pörräämisen. Se kehitteli ihan mistä vaan... joku katsoi väärällä ilmeellä (perusilmeellä) ja rähinä oli valmis. Joku tungoksessa tuli koskettaneeksi sitä (hänen mukaan tönäisseeksi) Oho, otat turpiin. Vaikka pahoittelutkin on esitetty.
Lisäksi se vielä löysi pahasuisen naisen, joka aina pikku tumussa alkoi aukomaan päätään, milloin kenellekin. Tietty broidi sitten "herrasmiehenä" meni väliin selvittämään.
Nyt ei ole tosiaan vuosiin tarvinnut enää pelätä missään, ketään ja mitään. Toinen paikkakuntakin, ettei häntä yleisesti tunneta nimellä täällä.
Onko veljesi ymmärtänyt hakea apua? Eihän tuollainen käytös normaalia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko veljesi ymmärtänyt hakea apua? Eihän tuollainen käytös normaalia ole.
Ei hänellä ongelmaa ole, omasta mielestään. Me ollaan lähtöisin hieman haastavista oloista. On kovan jätkän merkki, kun heiluttelee nyrkkejä. On ihan tavallista puolustaa heikompiaan...
Katsoin parhaimmaksi muuttaa muualle, ettei tarvii kantaa hänen mainettaan jatkuvasti harteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sinun kannattaa siis etsiä itsellesi kunnon telaketjufeministi naiseksi. Minä taas olen perinteisempi ja haluan perinteisemmän miehen. Eiköhän kumpikin löydä samanhenkisen kumppanin itsensä kanssa.
Nykyaikana perinteinen nainen ei ikävä kyllä tarkoita perinteistä naista, vaan naista joka vaatii tietyissä asioissa mieheltä perinteistä roolia vaikka on itse ylipainoinen, käytökseltään epänaisellinen, ja kotityötkin pitäisi tehdä 50-50.
Ei ylipainoisuus ole kyllä mikään nykyajan juttu.
Sairaalloinen lihavuus kyllä, mutta kautta aikojen on ollut laihempia ja pyöreämpiä naisia, pyöreyshän on ollut ihanteenakin joskus ja laihuudesta pyrittiin eroon.
Ennemminkin laihuuden ihannointi on suhteellisen tuore ilmiö.
Kotityöthän täytyy toki tehdä 50-50, jos molemmat on töissä.
Jos taas jompikumpi on jostain syystä työttömänä, vastaa hän tietysti enemmän kotitöistä.
Nykyään useimmat naiset on työelämässä, eli on ihan perusteellista ”vaatia” molempien tekevän suunnilleen puolet kotitöistä.
Enemmän ihmettelisin naista, joka tekisi yksin kotityöt, vaikka kävisi kodin ulkopuolella töissä.
Ja ihmettelisin kyllä myös miestä, joka kykenisi olemaan tuollaisessa tilanteessa eikä kokisi selvästi mitään empatiaa vaimoaan kohtaan, kun antaisi tämän huolehtia yksin kodista vielä palkkatyön lisäksi.
Ei sellainen mies vaimoaan rakasta.
Mielestäni murtunut nenä naista puolustaessa ei korvaa sitä, jos nainen tekee yksin kotityöt.
Pitää tasata muutenkin.
Turpiin ottaminen on lopulta aika helppoa. Mieheltä vaaditaan enemmän.