Naiset; onko nyrkkitappeluun äityvä mies teidän silmissänne kiinnostava ja haluttava?
Siinä kuitenkin urokset mittelevät voimiaan alkukantaisella tavalla.
Kommentit (109)
Kyllä sellaisen kanssa vois panna. Suhteeseen ei kelpaa.
Riippuu tappelun syystä. Jos puolustaa heikoimpiaan tai lähimmäisiään väkivaltaa vastaan niin ok. Muuten mitään turhasta kiivastuvaa ja tappelevaa miestä en halua.
Dexterissä Dexterin vaimo kostui, kun Dexter hakkasi naapurinsa, joka oli aiheuttanut vaimolle päänvaivaa. Näin kävisi naiselle myös tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näillä nyrkkisankareilla on aina naisia riittänyt. Olkoonkin wt-tyylisiä mutta naista saa nujakoimalla.
Tietty pieni osuus naisista on tosiaan sellaisia, joilla on taipumusta rakastua erilaisiin ongelmakimppuihin. Se on pieni porukka, mutta pitää huolen siitä, että linnakundeilla riittää faniklubia. Suurin osa naisista ei kuitenkaan tällaisia ole vaan arvostaa vakautta ja tasapainoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri juttu perheen puolustaminen vaara tilanteessa.
Ei ole. Jokainen aikuinen on vastuussa omasta turvallisuudestaan.
Kyllä minä ainakin omaa miestä puolustaisin, jos joku hyökkää hänen kimppuunsa. Laukussani on sateenvarjo ja kotoa löytyy kättä pitempää. Luulisi hyökkääjän häiriintyvän, kun iskuja tulee päähän. Huutaisin myös apua ja soittaisin hätänumeroon. Sinäkö et tekisi noista mitään?
Voisin soittaa poliisit paikalle. Mihinkään muuhun minulla ei ole velvollisuutta.
Oletko mahdollisesti sitäkin mieltä, että sairastunut vaimo saa selvityä itse lääkäriin ja apteekkiin ilman sinun apuasi?
Voisin soittaa ambulanssin. Jokainen on vastuussa omasta terveydestään.
Vaikka vaimolla on vatsa kipeä ja kuume nousee, niin sinä et silti vie häntä lääkäriin? Ei ambulanssi tuossa tilanteessa tule. Sinun kanssa parisuhde voisi olla enemmän kuin mielenkiintoinen, mutta onneksi olet sinkku.
Mikseivät naiset puolustaudu itse, vaan vaativat sitä mieheltä? Miesten pitäisi laittaa terveytensä peliin vain siksi, että on erilaiset genitaalit housuissa kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näillä nyrkkisankareilla on aina naisia riittänyt. Olkoonkin wt-tyylisiä mutta naista saa nujakoimalla.
Tietty pieni osuus naisista on tosiaan sellaisia, joilla on taipumusta rakastua erilaisiin ongelmakimppuihin. Se on pieni porukka, mutta pitää huolen siitä, että linnakundeilla riittää faniklubia. Suurin osa naisista ei kuitenkaan tällaisia ole vaan arvostaa vakautta ja tasapainoisuutta.
Jos nainen on erehtynyt väkivaltaisen miehen seuraan, niin ei siitä välttämättä pääse pois, kun mies uhkailee tekevänsä sitä tai tätä jos nainen aikoo lähteä. Tuollaisia miehiä Suomessa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin omaa miestä puolustaisin, jos joku hyökkää hänen kimppuunsa. Laukussani on sateenvarjo ja kotoa löytyy kättä pitempää. Luulisi hyökkääjän häiriintyvän, kun iskuja tulee päähän. Huutaisin myös apua ja soittaisin hätänumeroon. Sinäkö et tekisi noista mitään?
Voisin soittaa poliisit paikalle. Mihinkään muuhun minulla ei ole velvollisuutta.
Oletko mahdollisesti sitäkin mieltä, että sairastunut vaimo saa selvityä itse lääkäriin ja apteekkiin ilman sinun apuasi?
Vaikka vaimolla on vatsa kipeä ja kuume nousee, niin sinä et silti vie häntä lääkäriin? Ei ambulanssi tuossa tilanteessa tule. Sinun kanssa parisuhde voisi olla enemmän kuin mielenkiintoinen, mutta onneksi olet sinkku.
Jos ei pysty itse soittamaan taksia itselleen, niin silloin tarvitaan ambulanssia, jonka voin kyllä soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät naiset puolustaudu itse, vaan vaativat sitä mieheltä? Miesten pitäisi laittaa terveytensä peliin vain siksi, että on erilaiset genitaalit housuissa kuin naisilla.
Naisilla kaikkein vaarallisin paikka on oma koti oman miehen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten pitäis itse soittaa ambulanssikin?
No sinun jutuistasi huomaa, että et ole koskaan ollut rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty itse soittamaan taksia itselleen, niin silloin tarvitaan ambulanssia, jonka voin kyllä soittaa.
Siinäpä meillä oikea empatian huipentuma mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Dexterissä Dexterin vaimo kostui, kun Dexter hakkasi naapurinsa, joka oli aiheuttanut vaimolle päänvaivaa. Näin kävisi naiselle myös tosielämässä.
Minkälaista päänvaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä meillä oikea empatian huipentuma mieheksi.
Harvemmin normaali ihminen on niin sairas, ettei kykene soittamaan itselleen taksia. Jos on niin huonossa kunnossa, ettei toinen kykene, niin tietenkin soitan ambulanssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten pakko valita sellainen mies, joka hakkaa ja vielä muuttaa tuollaisen kanssa yhteen?
Olen pienikokoinen nainen, ja tunnen oloni turvalliseksi miehen kanssa, joka tarvittaessa puolustaa minua, vaikka sitten löymällä, jos joku käy käsiksi. Olen nimittäin ollut tilanteessa, jossa vieraat miehet kävivät kourimaan ja repimään vaatteita. Silloin olisin ollut iloinen kunnollisen miehen avusta, vaikka itsekin selvisin tilanteesta. Mutta eikö se ole itsestään selvä, että rakkaansa eteen haluaa tehdä mitä vaan? Niin minä ainakin tekisin mieheni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten pakko valita sellainen mies, joka hakkaa ja vielä muuttaa tuollaisen kanssa yhteen?
Aika harvalla on kristallipallo, josta näkee, millainen mies on yhteenmuuton ja varsinkin lapsen syntymän jälkeen. Miehet jaksaa teeskennellä siihen asti, kun nainen saatu nalkkiin. Naisen muuttohalut mies saa hävitettyä uhkailemalla lasta.
Itse tunnen kaksi naista, jotka heidän miehensä ovat hakanneet sairaalaan. Toisen miehistä tunsin enkä ikinä olisi voinut uskoa sitä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen nainen, ja tunnen oloni turvalliseksi miehen kanssa, joka tarvittaessa puolustaa minua, vaikka sitten löymällä, jos joku käy käsiksi.
Olen mies, joka haluaa koko ajan seksiä ja tunnen oloni turvalliseksi naisen kanssa, joka aina tarvittaessa tyydyttää minua, vaikka sitten käsillä, jos ei muuhun sillä hetkellä kykene.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Kukaan ei ole vaatinut sitä, suurin osa jopa sanoi, että ei pitäisi sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen nainen, ja tunnen oloni turvalliseksi miehen kanssa, joka tarvittaessa puolustaa minua, vaikka sitten löymällä, jos joku käy käsiksi.
Olen mies, joka haluaa koko ajan seksiä ja tunnen oloni turvalliseksi naisen kanssa, joka aina tarvittaessa tyydyttää minua, vaikka sitten käsillä, jos ei muuhun sillä hetkellä kykene.
No sitten sinun kannattaa varmaan etsiä sellainen nainen? Mitä se tämän keskustelun aiheeseen liittyy?
Tuohan ei kerro mitään itse henkilöstä. Aika puutteessa pitää olla, että tuollaisesta menosta kiihottuu.