Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos esim briteissä tai jenkeissä tehtäisiin vain elämää
16.07.2019 |
Niin keiden artistien haluaisit osallistuvan? Itse haluaisin esim. Britannian versioon Adelen, Ozzy Osbournen, Ed Sheeranin, Chris Martinin ja Bonon. Jenkkilästä puolestaan kivoja olis Eminem, Miley Cyrus, James Hedfield, Pink.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap:n brittilista on hyvä, tosin poistaisin sieltä Ozzyn ja laittaisin Paul McCartneyn tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n brittilista on hyvä, tosin poistaisin sieltä Ozzyn ja laittaisin Paul McCartneyn tilalle.
Jep, Ozzy lienee sen verran heikossa hapessa, että jokin Vain elämää -tyyppinen "boot camp" kävisi hälle liian koettelevaksi.
Springsteen, Abbalainen, Macca, Jagger/Richards, Phil Collins, Knopfler, Hetfield
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Haluatko ostaa ison kirjaimen?