Niin ja silleen. Mitenkäs se oli tuon maidon kanssa. Miten karpit suhtautuu siihen maidon sokeriin?
Kommentit (14)
Meidän paikkakunnalla sitä löytyy ainakin isoista ja pienistä K-kaupoista.
ja riisuttuja. Rasvattomassa viilissä on energiaan nähden turhan paljon sokeria, joten se ei ole karppiruokaa.
Tarkoitus on syödä itsensä kylläiseksi ja hyvin, eikä rasvassa ole mitään pahaa. Hiilarit ne on, jotka sitä kolesterolia nostavat. Tämä selviää kyllä, kun jaksaa kaivaa tiedot ja tutkimukset virallisterveellisen ravitsemuspropagandan takaa.
karppaus piste info
ihan sama. Sitten kuitenkin siinä rasvaisessa on lisäski vielä se rasva.
Mene nyt sinne karppaus piste infoon lueskelemaan ja kysele sitten lisää.
Ja kyllä sitä rasvaa saa muutenkin ihan tarpeeksi, ettei tarvitse enää kaikessa käyttää sitä rasvaisinta vaihtoehtoa.
Jännä juttu täällä, että karpit aina suuttuvat siitä, kun heitä moittii älyttömästä pekonin syönnistä ja alkavat puolustella, että eivät he sitä rasvaa älyttömästi syö. Sitten taas ristiriitaisesti selitetään, kuinka siinä rasvassa ei ole mitään pahaa, vedä vaan rasvaiset tuotteen napaasi.
Kyllä se maha täyttyy vähempi rasvaisestakin tuotteesta, kun antaa sen vatsan vain ensin tottua uusiin ravintotottumuksiin. Ojasta allikkoon menette, jos mätätte rasvaa sisäänne oikein olan takaa.
tuotteet sisältävät runsaasti transrasvoja, joten ne on pannassa. Lisäksi runsasrasvainen täyttää paremmin, ja pienempi määrä riittää. Karpit eivät syö kovetettuja kasvisrasvoja.
Miski kevyttuotemaailmassa on kaikkein ylipainoisimmat ihmiset? Surullista, että joku kuvittelee ihmisen olevan kulutukseltaan ja metabolialtaan verrattavissa höyrykoneeseen.
Mutta ei se mua purista. Mulla on hyvää ruokaa, ja hyvä mieli plus saavutin niin ihannemitat. Kituuta ja jojoila sinä painonvartijoissa aivan rauhassa :DD
tamiseen käyttää voimariiniä, syö " normaaleja" juustoja tai käyttää kasvisgratiinissa punaista maitoa, niin onko tarpeen vielä juoda se maito rasvaisena tai syödä se viili rasvaisena. Rasvaton maito tai viili ei ole light-tuote, johon olisi listätty transrasvoja.
aiheuttavat kovaa nälkää, ainakin mulla light-limut tekevät niin. Tarkoitus karpeilla on syödä mahdollisimman käsittelemätöntä ruokaa, siksi kai rasvainen maito. En ole karppi, enkä hyökkää ketään vastaan, olen vaan lukenut aiheesta, ja uskon kyllä karppauksessa olevan hyvää paljon, en vaan itse pystynyt siihen.
Kyllä vain rasvaton viili on kevyttuote. Kevyttyuotteita ovat kaikki sellaiset, jossa raaka-aineen ravitosuhdekoostumusta on muutettu. Jos lehmä lypsäisi rasvatonta maitoa, asia olisi luonnollisesti eri. Transrasvoja rasvattomassa viilissä ei ole, onneksi.
Mutta ei-suositeltavuudesta. Rasva vaikuttaa myös hiilihydraatin imeytymisnopeuteen. Jos vetäiset rasvattoman viilin, koko laktoosikuorma imeytyy salamana ja insuliinitasoosi tulee piikki. Se ei ainakaan helpota painonhallintaa. Voit toki kumota tämän ottamalla samanaikaisesti vastaavan annoksen voita, mutta eikö olisi sitten kätevämpää ottaa se täysviili?
Vierailija:
saatikka sitten karpit =O
(Bulgaria tai kaupan iso tonkka turkkilaista jugua eli " partaäijää" ) tai sitten juustona. Näitä molempia nautitaan maltillisia määriä ja niiden hiilarit lasketaan.