Miksi joku haluaa varikkotytöksi?
Ymmärrän jopa omaehtoisen aikuisviihteen tekemisen ja misseyden, joissa sinulla on vielä arvokkuutesi, mutta varikkotyttönä rasvaisille amiksille pelkkänä silmänilona?
Sovitaan jo heti näin alkuun, että olen kateellinen vanha kouvolatukkainen siiderimaha ja keskitytään vastaamaan kysymykseen.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan katkeaa verisuoni tekopyhien muita prostituoiduksi ja debiileiksi haukkuvien mammojen päästä. Täällä myös yksi joka teki noita töitä ja hui kauheaa poikani pääsi tapahtumiin aina ilmaiseksi työnantajani siivellä ja hui kauheaa näki minut töissä!
Nyt ne mammat joiden aivokapasiteetti ei ole kovin suuri ajattelevat pienen poikani katsovan vierestä kun otan joltain amisviikseltä suihin?
Vai olisiko joku kiva teoria siitä miten lapseni on nyt pakko olla jollain tavalla traumatisoitunut?Luultavasti. Äitinsä on omaa sukupuoltaan alentava, miehille alistunut raunio ja lutikka. Pojasta tulee turska.
Mikä tulee muita töissä käyviä naisia haukkuvan mamman lapsista?
Naisia esiinnellistäviä ja huor!ttelevia teinejä ja myöhemmin limaisia setämiehiä. Ottavat äidiltä mallia ja ajattelevat että jokainen nainen on automaattisesti prostituoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa rahaa itsevarmoille naisille työstä, jota ei siiderimahainen kouvolatukka pysty tekemään.
Itsevarmoille eli h uorille.
Taidat olla sellainen joka hermostuu heti kun vapaa kassa huikkaa miehellesi.
Yököttävää toihua, miesviha nousee. Ilman pervoja tollasia varikkohoroja ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kilvan seksuallisoitte ja pidätte objektiiveina toisia naisia. Tuokin joka kertoi lapsesta niin pitää päästä haukkumaan.
Ja sitten vielä väitette ettei olla katkeria tai mitääm, niin.Haukkuvat muita h*oriksi ja sitten väittävät että ne onkin ne muut naiset jotka alentavat sukupuoltaan.
Tämä tässä keskustelussa hauskinta on. Tekopyhiä mammoja jotka sen verran debiilejä ettei tajua edes mitä tekevät.
Ei siinä huor@@misessa mitään pahaa ole, jos siitä ottaa kunnolla rahaa.
Mutta jos menee kympin tuntipalkalla pyllistelemään jonnekin auton konepellille julkisesti, niin kyllä mä siinä kohtaa pidän vähän yksinkertaisena.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
No siitä muutaman tonnin tienaa niin eiköhän se riitä syyksi yhdelle työkeikalle. Minä ainakin menisin jos pääsisin.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä ketään oikeesti kauniita jotka haluis 😁 joko meikki pellejä taikka rumia naisia..
Pelkkää jaskaa jauhatte kateellisina.
Tunnen yhden naisen joka on ns. Varikkotyttö, mp näyttelyissä, autonäyttelyissä ym.ollut.
On kaunis ilman mitään meikkejä, hyvä vartaloinen, käy töissä ja muutenkin pärjännyt hyvin, omistaa sijoitus asuntoja ym.
Onhan monet mallitkin olleet gridgirlejä mm.. marita hakala moto gp kisoissa 2000luvun alussa.
Minä voisin lähteä siihen naisten formulasarjaan varikkopojaksi. Kyllä minä tykkäisin kun vauhtimammat pitää seksisymbolina.
Ne näyttää usein joltain narkeilta. Kuka nyt sellasesta pitää, no se jokaisen oma asia..... Nyt taidan lopettaa tän somettamisen, sen verran tylsää on täällä.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Ei siinä huor@@misessa mitään pahaa ole, jos siitä ottaa kunnolla rahaa.
Mutta jos menee kympin tuntipalkalla pyllistelemään jonnekin auton konepellille julkisesti, niin kyllä mä siinä kohtaa pidän vähän yksinkertaisena.
Pienissä vaatteissa oleminen julkisesti on siis sinusta sama kuin huor@@minen. Ajatteletko samaa kakista joilla on shortsit tai muuta tuolla ulkona?
En sanonut, että se on huor@@mista. Vaan että se on tyhmää.
Nimenomaan se huor@@minen voisi olla fiksua, kun siitä maksetaan hyvin.
Eli suosittelen huor@@mista lämpimästi niille, jotka haluavat tehdä ulkonäöllä rahaa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Helppoa rahaa itsevarmoille naisille työstä, jota ei siiderimahainen kouvolatukka pysty tekemään.