Roikkuvat rinnat ja olkaimettomat liivit!?
Miten hemmetissä nuo olkaimettomat rintsikat saa pysymään? Mulla on roikkuvat tissit ja aina olkaimettomia käyttäessä ne valuu alas ja kupin alaosaan jää tyhjää tilaa. Sit jos vedän ylemmäs niin yläosassa jää tilaa mutta alhaalta rinnat tursuaa ulos. Itkettää kun noista rintsikoista on maksettu lähes 50€ ja sit ne vain valuvat kun mulla on niin kamalat rinnat :(. Kuppikoko on noin 85B.
Kommentit (44)
Tämä menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta olkaimettomat vaatteetkaan ei aina ole niitä imartelevimpia suurimmalle osalle naisista.
En usko et olet 85B, käytät väärää kuppikokoa. Mittaa itsesi, googlaa esim A Bra That Fits -laskuri.
Käytän kokoa 75L ja mulla useita olkaimettomia, suosin tosin aina olkaimellisia liivejä ja pyrin mekotkin etsimään sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että kokosi ei ole 85B. Kokomerkinnät vaihtelevat liivimerkkien välillä, ja kaikki mallit eivät sovi kaikille ollenkaan.
Parhaat liivit saat, jos menet liiviliikkeeseen ja pyydät asiantuntevan myyjän apua. Se auttaa alussa paljon enemmän kuin itsensä mittailu. Kun kerran on löytänyt yhdetkin oikeasti istuvat liivit, tunnistaa huonot eikä enää osta niitä.
Laadukkaat liivit maksavat vähän tai paljonkin enemmän, mutta kestävät hyvin hoidettiin myös kauemmin. Väärän kokoisina niitäkään ei tietenkään kannata ostaa.
Tyyliä metsästämässä -blogin Veeralla on muutama postaus olkaimettomista liiveistä, ja niistä näkee, että laadukkaita olkamettomia voi käyttää, vaikka rinnat olisivat isotkin. On makukysymys ja myös mukavuuskysymys, haluaako olkaimettomia liivejä käyttää.
Kun alusvaateasioissa tulee lisää kokemusta, tietää, mikä itselle sopii, ja shoppailusta voi jopa nauttia :)
Erikoisliikkeestä ne ostettiinkin ja myyjä siellä auttoi ja katsoi onko hyvän kokoiset. Nyt minulla on ne samat liivit päällä olkaimien kanssa ja tuntuvat ihan hyviltä!
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
En ole ap mutta mistähän vitusta sinä tiedät mikä hänen kuppikokonsa on :D tuskin olet apta nähnyt ja eiköhän tämä itse tiedä kokonsa.
Taas näitä "tiedän muiden vartaloista kaiken" idiootteja.
Niitä ei oo tarkotettu roikkuville vaan kiinteille ja pienille. Järkyttävän rumaa kun joku isotissinen pitää olkaimettomia liivejä. Roikkuvat kuin ei olisi liivejä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
En ole ap mutta mistähän vitusta sinä tiedät mikä hänen kuppikokonsa on :D tuskin olet apta nähnyt ja eiköhän tämä itse tiedä kokonsa.
Sä oot taas näitä idiootteja jotka ei lue aloitusta kunnolla. Ap sanoo kuppikokonsa olevan noin 85B
Tuskin on, B kupin rinnat ei roiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
Ei se vika ainakan ap:n kropassa tai tisseissä ole. Jos rintsikat valuu pois päältä niin vika on silloin rintsikoiden koossa.
Eri
Käy oikeassa liiviliikkeessä ostoksilla. Ne auttaa oikean kuppikoon valitsemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
Ei se vika ainakan ap:n kropassa tai tisseissä ole. Jos rintsikat valuu pois päältä niin vika on silloin rintsikoiden koossa.
Eri
Olkaimettomien ei ole tarkoitus kannatella isoja rintoja. Tottakai ne valuu.
Luulisin että isot rinnat saisivat korsetista tarpeeksi tukea, jos olkaimia ei ole.
Jos olet ostanut olkaimettomat, jotka eivät ole hyvät, voisit kokeilla ommella itse niihin olkaimet. Ehkä niitä noin voisi käyttää eikä menisi hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
16 mutta miten se tähän liittyy?
Ei 16 vuotiaalla oo riippiksiä vaan terhakat torpeedot 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
Eri
Tottakai rintaliivien on tarkoitus kannatella rintoja, oli ne minkä kokoiset vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
Eri
Tottakai rintaliivien on tarkoitus kannatella rintoja, oli ne minkä kokoiset vaan.
No roikkuvia, suuria rintoja ei olkaimettomat kannattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
Sä oot taas näitä idiootteja jotka ei lue aloitusta kunnolla. Ap sanoo kuppikokonsa olevan noin 85B
Tuskin on, B kupin rinnat ei roiku.
Kyllä mulla vaan roikkuu jos oon ilman liivejä. Ja tarkoitin siis että niissä toppaamattomissa rintsikoissa käytän 85B kokoa. Eli siis niissä kankaisissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi osti olkaimettomat liivit?
Olkaimettomat liivit ja olkaimettomat vaatteet ei näytä niin hyvältä varsinkin kun joutuu koko ajan nykimään ylöspäin ja sulla menisi ne juhlat sitten siihen mutta voithan kokeilla kaksipuolista teippiä joka on tarkoitettu vaatteiden pitämiseen paikoillaan
No ne juhlat meni jo melkein vuosi sitten. Olkaimet olisi näkynyt mekon alta ja kyllä ne silloin muistaakseni pysyivät ihan hyvin.
Sun kroppa on muuttunut vuodessa ja ne liivit eivät vain enää sovi vaan joudut pyyttää äitiäsi ostamaan uudet olkaimettomat liivit, jos niille on tarvetta.
Tuo testi on ihan epälooginen. Laitoin tiukin mahdollinen mitta (ja tämä on ihan tosiaan siten että mittanauha pureutuu kudoksen sisään) 78 cm, napakasti on jotain 83 cm. Testi neuvoo ottamaan ympärysmitan 70 cm. Todella uskottavaa kun kaapissa on käytössä viruneita rintsikoita 75 cm, joita ei saa edes kiinni :D Ja todellakin se 80 cm on sopivampi, jopa ne olkaimettomat mallit pysyy paikallaan useimmilla merkeillä, kuppikoot taas heittää pahemmin merkkien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et olet 85B
Eri
No roikkuvia, suuria rintoja ei olkaimettomat kannattele.
Kannattelee, jos koko on oikea ja liivit hyvät.
T. 65E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että kokosi ei ole 85B. Kokomerkinnät vaihtelevat liivimerkkien välillä, ja kaikki mallit eivät sovi kaikille ollenkaan.
Parhaat liivit saat, jos menet liiviliikkeeseen ja pyydät asiantuntevan myyjän apua. Se auttaa alussa paljon enemmän kuin itsensä mittailu. Kun kerran on löytänyt yhdetkin oikeasti istuvat liivit, tunnistaa huonot eikä enää osta niitä.
Laadukkaat liivit maksavat vähän tai paljonkin enemmän, mutta kestävät hyvin hoidettiin myös kauemmin. Väärän kokoisina niitäkään ei tietenkään kannata ostaa.
Tyyliä metsästämässä -blogin Veeralla on muutama postaus olkaimettomista liiveistä, ja niistä näkee, että laadukkaita olkamettomia voi käyttää, vaikka rinnat olisivat isotkin. On makukysymys ja myös mukavuuskysymys, haluaako olkaimettomia liivejä käyttää.
Kun alusvaateasioissa tulee lisää kokemusta, tietää, mikä itselle sopii, ja shoppailusta voi jopa nauttia :)
Erikoisliikkeestä ne ostettiinkin ja myyjä siellä auttoi ja katsoi onko hyvän kokoiset. Nyt minulla on ne samat liivit päällä olkaimien kanssa ja tuntuvat ihan hyviltä!
Jos ne ovat hyvät olkaimien kanssa, pidä niitä olkaimien kanssa.
Oletko kokeillut laittaa hakaset tiukempaan asentoon, kun pidät liivejä olkaimitta?
Voi myös ihan vain olla, etteivät juuri nuo liivit tue tarpeeksi ilman olkaimia, vaikka miten olisivat liikkeestä.
Joka tapauksessa vika on aina liiveissä, ei koskaan rinnoissa :)
Noita tissien haukkujia ei kannata kuunnella, joko eivät osaa käsitellä itseinhon tai tykkäävät painaa muita alas tai molempia.
Terveisin 40 v 80G, jonka ei niin terhakoista hisseistä on hullaantunut moni :)
Kokeile julkkisten kikkaa. Jesari rinnan alta ylös rintaan kiinni. Ehkä joku kinesioteippikin käy.
Olkaimettoman juhlamekon päälle bolero tai edes huivi peittämään olkaimellisia rintsikoita, rintsikat tietysti samaa sävyä mekon kanssa. Olkaimettomuus ei sovi kenellekkään.