Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän maailman ongelmia

Vierailija
16.07.2019 |

Mutta valitan silti.

Pieni pohjustus. Kaikilla näillä tarinan lapsilla on peräkkäisinä viikkoina synttärit.

Oli lapseni kaverin synttärit ja toinen kaveri toi sankarille tosi kivan lahjan josta oma lapseni kovasti innostui. Tämän lahjan tuoneen kaverin äiti ehdotti että he toisivat saman lahjan myös minun lapselle kun hän siitä kovasti tykkäsi. Tiesin tämän lahjan maksavan lähes 30€ joten tietysti yritin estellä mutta äiti halusi lapselleni sen ostaa. Kysyin siinä sitten vaihtarina että mitä tämän super lahjan tuonut lapsi toivoisi meiltä ja äiti kertoi lapsen toivoneen yhtä tiettyä Legopakettia jota hänellä ei vielä ole. Ostimme tämän sitten lapselle seuraavan viikon synttäreille (hinta oli 22,90€). No sitten viime viikolla oli minun lapsen synttärit. Ja mitä tämä lapsi omalle lapselleni toi oli eräästä krääsäkaupasta 2 juttua mitkä ovat hinnalta alle 5€ yhteensä. Ja tämä lahja ei siis vastannut millään lailla sitä lahjaa joka oli luvattu.

En nyt vineä siitä lahjan hinnasta. Se on sivuseikka vaikka meillä onkin tapana ollut ostaa n.10-15€ lahjoja kaverisynttäreille ja niin tekevät muutkin. Mutta oma lapseni oli kuullut tämän meidän keskustelun ja luuli saavansa sen mitä oli luvattu. Lapseni ei asiaa sen kummemmin noteerannut, hän on todella kohtelias ja vaatimaton tyyppi. Illalla juttelimme asiasta hänen kanssaan ja oli hän siitä ihmeissään mutta siinä se. Enemmänkin olen itse vähän ärsyyntynyt. Tämä lapsen äiti jäi vielä synttäreille eikä mitään sanonut asiasta. Olisi ollut ok jos hän olisi vaikka sanonut että emme löytäneetkään sitä tms.mutta ei mitään.

Ei muuta. Kertokaa vapaasti mikä teitä tänään ärsyttää!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla