BO kiinteistövälitys - what the...
Onpa nokkavaa ja ylimielistä väkeä töissä BO-kiinteistönvälitystoimistolla. Eikä siinä kaikki. Pyydettiin ko firmasta vuoden välein hinta-arvio, eri henkiöiltä tosin. Ensimmäinen sanoi talomme arvoksi 370,000 euroa ja seuraava "kovan luokan ammattilainen" arvioi saman talon, samassa kunnossa 480,000 euron arvoiseksi! Melkoista uhkapeliä toisten rahoilla! En ikinä tule laittamaan taloani myyntiin ainakaan BO lkv:n kautta.
Kommentit (24)
Tyytyväinen myyjä kirjoitti:
BO LKV myi asuntoni kaupunginosan korkeimmalla hinnalla. Myyjän näkökulmasta ei ollut mitään valittamista.
BO:n stailauspalvelu ja ammattikuvaajan ottamat kuvat olivat laadukkaita.
Koko prosessi toimi hienosti ja ammattimaisella otteella.
Asiakkaan jälkimarkkinointi osataan myös hoitaa kunnolla.
Palstalla kitisee ne, joilla on huono kämppä joka ei mene kaupaksi.
Nää on aina niin huvittavan läpinäkyviä :D
"Stailauspalvelu ja ammattikuvaajan ottamat kuvat" on just sitä, mille muut nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ärtynyt kyseisen firman stailauksista... useat kuvat ovat kukkaruukuista ja torkkupeitoista! En minä sisustusta osta, asunnon vaan. Helsingissä oli kiva asunto myynnissä, mutta nuo stailauskuvat olivat pääosassa, niin en viitsinyt pyytää lisäkuvia kämpästä! Siinä ilmoituksessa oli huonosti esitelty varsinaista asuntoa.
Osaan ostajista stailauskuvat puree. Minuun ei. Ne ovat ostajan aliarviointia.
Oikeasti ne kuvat ovat aivan yks lysti, kun todellisuus paikan päällä voi olla ihan mitä vain. Myynti-ilmoituksesta näet asunnon speksit, loput selviää paikan päällä.
Tyytyväinen myyjä kirjoitti:
BO LKV myi asuntoni kaupunginosan korkeimmalla hinnalla. Myyjän näkökulmasta ei ollut mitään valittamista.
BO:n stailauspalvelu ja ammattikuvaajan ottamat kuvat olivat laadukkaita.
Koko prosessi toimi hienosti ja ammattimaisella otteella.
Asiakkaan jälkimarkkinointi osataan myös hoitaa kunnolla.
Palstalla kitisee ne, joilla on huono kämppä joka ei mene kaupaksi.
:D kuulostaa kyllä työntekijän mainospuheelta
Tämä.
En osta ainoatakaan asuntoa, enkä mene esittelyyn, jos kuvassa on maljakko, eucalyptus, ja sängyltä valuva torkkupeitto!!! BO on kyllä tehnyt firmansa naurettavaksi ja itse olen ostamassa asuntoa. Sisustuskaupat ovat erikseen!