Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti esteenä normaalille kesänvietolle?

Vierailija
15.07.2019 |

Jonkun mielestä ehkä pinnallista, mutta rannalle en kehtaa mennä tai edes harkita miehen kanssa lähempää kanssakäymistä. Ja kuultu on sanonta "varma turn-off".

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh

Vierailija
2/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Speksit:

40 v

164cm

67 kg

35 rasva-%

Nilkoista rintaan sellua. Ensi kesäksi on PAKKO päästä läskistä ja selluliitista eroon, ja kasvatettua lihasmassaa! Muuten en pysty nauttii etelänreissusta.

Uimarannat, -hallit, kylpylät on ihan nou nou! Hihattomat on nou nou, polven yläpuolelle olevat helmat / lahkeet on nou nou. Lähes kaikki on kesällä nou nou! Myös talvella.

Apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet sitä selluliittia tuijota vaan ihan jotain muuta. Ole huoleti.

Vierailija
4/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Speksit:

40 v

164cm

67 kg

35 rasva-%

Nilkoista rintaan sellua. Ensi kesäksi on PAKKO päästä läskistä ja selluliitista eroon, ja kasvatettua lihasmassaa! Muuten en pysty nauttii etelänreissusta.

Uimarannat, -hallit, kylpylät on ihan nou nou! Hihattomat on nou nou, polven yläpuolelle olevat helmat / lahkeet on nou nou. Lähes kaikki on kesällä nou nou! Myös talvella.

Apua!

Mä olen naimisissa, seksielämä ihan ok. Kaikki muu mättää.

Vierailija
5/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Speksit:

40 v

164cm

67 kg

35 rasva-%

Apua!

Ei voi olla noin suuri rasvaprosentti!

Vierailija
6/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet sitä selluliittia tuijota vaan ihan jotain muuta. Ole huoleti.

:D

Vierailija
7/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Mulla on oikea sairaus ja jotkut miettii, että selluliitti on este elämiselle. Jättäkää ihmeessä elämä kokematta puolestani, jos tuo niin estää.

Vierailija
8/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totesin uima-altaalla (olin vahtimassa lapsia), että suurimmalla osalla naisista oli sellua. Joten päätin itekin olla välittämättä.

Vierailija
9/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Speksit:

40 v

164cm

67 kg

35 rasva-%

Apua!

Ei voi olla? No sulla ei tätä ongelmaa taida olla, mulla juuri viime kuussa mitattu, ja aiemminkin, jolloin oli 33.

Vierailija
10/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Mulla on oikea sairaus ja jotkut miettii, että selluliitti on este elämiselle. Jättäkää ihmeessä elämä kokematta puolestani, jos tuo niin estää.

Mullakin on sairaus, epilepsia. Mut se ei poissulje sitä tosiasiaa, ettäkö mun sellarit mua häiritsisi. En taida olla tarpeeksi kipeä.

-2-

Vierailija
11/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan selluliittikin tavallaan sairaus eli ihon ja rasvakudoksen toiminnan häiriö.

Vierailija
12/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti ei ole ihosairaus vaan heikon lihaksiston ja rasvakertymien aiheuttama "tauti". Siitä voi myös päästä eroon.

Vierailija
13/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on söpöä vaan. Ei haittaa. Nauti kesästä!

Vierailija
14/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/23 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suli selluliitti syömällä runsasrasvaista vähähiilihydraattista ruokaa. Tulehdusarvot muutenkin normalisoitui kun jätin sokerit ja viljat pois. Jopa osa kasvojen rypyistä hävinnyt. Ja minä siis en välitä paskaakaan siitä miltä näytän vaan nautin aina kun käyn rannalla lasten kanssa. Oli vaan pakko saada paino alas kipujen takia. Nyt kivut poissa

Vierailija
16/23 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan selluliittikin tavallaan sairaus eli ihon ja rasvakudoksen toiminnan häiriö.

Sellu on kyllä enemmänkin ruokaa suuhun kuljettavan käden toimintahäiriö.

Vierailija
17/23 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Speksit:

40 v

164cm

67 kg

35 rasva-%

Apua!

Todellakin voi.

Vierailija
18/23 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin on sellua, ne vaan peittää sen paremmin kuin naiset. 

t. Say no to strings

Vierailija
19/23 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin on sellua, ne vaan peittää sen paremmin kuin naiset. 

t. Say no to strings

Ainakin takapuolessa, harvemmin reisissä.

Vierailija
20/23 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka (172/57) ja selluliittiä löytyy :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän