Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiainen ja Sami Salmenkivi viettävät Samin 40-v päiviä, hienot kuvat!

Vierailija
15.07.2019 |

Jennillä näyttää olevan hauskaa vaikka vauvamaha painaakin. Hienot kuvat tässä etenkin 3., 4. ja 6. kuva joissa Jenni siinä Samin vieressä. Näinkin voi raskaana ollessa viettää hauskaa aikaa ihan ilman lööppejä. Kuvat muuten Samin jenkkikaverin Instasta, ei Jennin eikä Samin...
https://www.instagram.com/p/BzoXwxsBEQ7/

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania kuvia! En ole Jenniä noin aidosti onnellisena nähnyt perinteisissä kuvissa aiemmin. 

Alapeukuttajat: miksi haluatte pahaa Jennille? Eikö hän saisi olla onnellinen, vihdoinkin huonojen suhteiden jälkeen? Miksi vihaatte häntä koska en usko että on tehnyt teille henkilökohtaisesti mitään pahaa? Vai onko?

Mua ärsyttää elämän epäreiluus. Kaikki ei synny yhtä kauniiksi, lahjakkaiksi ja rakastavaan perheeseen kuin Jenni ja se on epäreilua. Hänen onnensa lisää minun ahdistustani.

Missä on luvattu, että elämän pitäisi olla noilla kriteereillä "reilua"? 

Ei missään, mutta sen pitäisi olla. Siksi ärsyttää Jenni ja kaltaisensa. Jos en saa mitä muillakin on niin toivon että muutkaan ei saa mitään.

Tiedetään että olet huono provo trolli, joten älä tuhlaa enää aikaasi möykkäämällä täällä. 

Vierailija
42/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla tuon ikäisillä artisteilla on jo kouluikäisiä lapsia, paitsi Janna Hurmerinnalla joka samassa tilanteessa Jennin kanssa. Molemmilla kyllä ymmärrän hyvin etteivät ole tähän asti löytäneet miestä joka sopisi lastensa isäksi, kunnes vasta nyt. Jennin mies on upea, Jannan miehestä ei tiedetä muuta kuin että on tummaihoinen tai arabi, ulkomaalaissyntyinen. Silti asuvat hekin yhdessä mikä on hieno asia vauvan kannalta.

Älä huolehdi, saamme pikapuoliin kuulla päivittäin lööpeissä juttua Jannan miehestä, vauvasta, miehestä ja Jannasta, Jannasta ja vauvasta, Maaritista & Samista ja Jannasta ja vauvasta ym. Kaikki on myynnissä siinä perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs toinen raskaana olevan J:n miehen kaverit varmaan laittaisivat jostain kaljakellunnasta kuvia.

Vierailija
44/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä jäbä kuolannut Mailis P:n perään?

Vierailija
45/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin sisko Tiitta on näköjään myös ollut noissa juhlissa mukana, on kuvissa. Tosi kiva että on tuollainen iso ja tiivis kaveriporukka. 

Vierailija
46/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Samiko?

Vierailija
47/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Jenni tekee musiikkia vielä 70-vuotiaanakin. Eiköhän ole unelma-ammatissaan.

Vierailija
48/76 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko synttärit olleet 4.7. vai tänään?

Vierailija
49/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko synttärit olleet 4.7. vai tänään?

3.7.

Vierailija
50/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Ei todellakaan kuolannut. Olet sekoittanut miehet keskenään.

51/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29418 kirjoitti:

Oon niin onnellinen Jennin ja Samin puolesta ku niiden unelma toteutuu❤️❤️ (arvakkaa vaa repeseinkö huolella, kun Samista oli pieni juttu Satakunnan Kansas :D)

Et viitsisi kertoa mitä siinä luki? :)

Siis siinä oli "Kolminkertainen palkka vetää Yhdysvaltoihin" niminen artikkeli jossa mm Sami sano pohtivansa Suomeen palaamista mahdollisten lapsien takia ja että New Yorkissa asuessaan hän on tottunut maksamaan korkeita veroja mutta myös ansaitsemaan enemmän, kuin Suomessa. - Sosiaaliturva on iso plussa Suomessa. Veroitus ei olisi katastrofi jos palkat olisivat paremmat. Suomessa johtajille maksetaan aika vähän Yhdysvaltain isoihin kaupunkeihin verrattuna. Siihen kun lisää yleisen mielipiteen, että johtajille maksetaan liikaa, niin ei ole kauhean mielekästä olla johtaja. Olet palkkakuopassa ja sinulle kettuillaan. -

Vierailija
52/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29418 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29418 kirjoitti:

Oon niin onnellinen Jennin ja Samin puolesta ku niiden unelma toteutuu❤️❤️ (arvakkaa vaa repeseinkö huolella, kun Samista oli pieni juttu Satakunnan Kansas :D)

Et viitsisi kertoa mitä siinä luki? :)

Siis siinä oli "Kolminkertainen palkka vetää Yhdysvaltoihin" niminen artikkeli jossa mm Sami sano pohtivansa Suomeen palaamista mahdollisten lapsien takia ja että New Yorkissa asuessaan hän on tottunut maksamaan korkeita veroja mutta myös ansaitsemaan enemmän, kuin Suomessa. - Sosiaaliturva on iso plussa Suomessa. Veroitus ei olisi katastrofi jos palkat olisivat paremmat. Suomessa johtajille maksetaan aika vähän Yhdysvaltain isoihin kaupunkeihin verrattuna. Siihen kun lisää yleisen mielipiteen, että johtajille maksetaan liikaa, niin ei ole kauhean mielekästä olla johtaja. Olet palkkakuopassa ja sinulle kettuillaan. -

Eli rivien välistä tulee selväksi, että Sami ja Jenni asettuvat vauvan kanssa jenkkeihin asumaan. Samille näköjään raha tärkeässä osassa elämää 😔

Vierailija
53/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Jenni tekee musiikkia vielä 70-vuotiaanakin. Eiköhän ole unelma-ammatissaan.

Harmi että joutui nyt luopumaan tästä unelma-ammatistaan. Tuskin aikovat asua eri mantereilla Samin kanssa. Ja kun katsot nuo edelliset viestit (Samin kommentit Satakunnan lehdessä), on selvää ettei aio Suomeen muuttaa. Eikä Jennillä ole uraa muualla kuin Suomessa eikä tule.

Vierailija
54/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Samin haastispätkät mitä täällä lainattiin muutti minun käsitykseni hänestä täysin. Aiemmin luulin että olisi ihana mies joka aidosti rakastaa Jenniä, mutta nyt tulikin hänen oikea luonteensa esille. Rahan ja vallanhimoinen äijä jolle tärkeintä on saada isot palkat, tärkeämpää kuin että lapsensa saisi kasvaa Suomessa! Miksi Jennillä taas oli näin huono karma?

Vierailija
55/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Samin haastispätkät mitä täällä lainattiin muutti minun käsitykseni hänestä täysin. Aiemmin luulin että olisi ihana mies joka aidosti rakastaa Jenniä, mutta nyt tulikin hänen oikea luonteensa esille. Rahan ja vallanhimoinen äijä jolle tärkeintä on saada isot palkat, tärkeämpää kuin että lapsensa saisi kasvaa Suomessa! Miksi Jennillä taas oli näin huono karma?

Hyi mikä ahne pinnallinen sovinisti-sika! Immonenkin oli fiksumpi.

Vierailija
56/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärsin artikkelin niin että juuri niiden lasten takia paluu Suomeen olisi mahdollista. Tai että lasten takia olisi valmis muuttamaan pois, vaikka se tarkottaisi pienempää palkkaa jne.

Vierailija
57/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärsin artikkelin niin että juuri niiden lasten takia paluu Suomeen olisi mahdollista. Tai että lasten takia olisi valmis muuttamaan pois, vaikka se tarkottaisi pienempää palkkaa jne.

Minä ymmärsin ettei aio muuttaa Nykistä pois koska palkka on siellä niin suuri. Ei minkään asian takia.

Vierailija
58/76 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Myös mainosalan johtotehtävissä työskentelevä Sami S on pohtinut Suomeen palaamista. Mahdolliset lapset voisivat olla suurin syy paluulle.” Näin lukee sanatarkasti lehdessä.

59/76 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon siihen, et jonain päivänä Jenni palaa takaisin keikkailemaan ja tekemään musiikkia... Aika näyttää, että milloin(:

Vierailija
60/76 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt realiteetit tunnustetaan, eivät nuo kaksi lapsineen enää tule Suomeen asumaan. Ei mitään mahiksia Samilla näillä markkinoilla tienata miljoonia lisää kuten Jenkeissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi