Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko töiden jälkeen usein niin väsynyt, ettet jaksa tehdä mitään?

Vierailija
15.07.2019 |

Mä en jaksa mitään ylimääräistä, en edes mitään kivaa. Syön, peseydyn ja nukun. Usein viikonloputkin menee palautumiseen ja vain nukun ja makaan sängyssä apaattisena.

Oletko töiden jälkeen usein niin väsynyt, ettet jaksa tehdä mitään?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan naatti, välillä tosin niin väsynyt, ettei edes uni tule.

Vierailija
2/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heti töiden jälkeen jaksa oikein mitään, mutta vietän noin tunnin sohvalla koomassa, ja sitten alkaa taas elämä voittaa, teen kotitöitä tai lähden lenkille/jumppaan.. Siis yleensä. Joskus kyllä menee koko ilta vain sohvan pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nykyään. Olen hoitaja vanhuspuolella. Myös selkä prakaa.

Vierailija
4/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa teen töiden jälkeen jotain, esim. käyn kahvilla kavereiden kanssa tai salilla. Muuten en jaksa työpäivien jälkeen tehdä juuri mitään. Olen 25-vuotias kaikin puolin terve nainen säännöllisessä päivätyössä, eli pitäisi jaksaa...

Vierailija
5/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden heti töistä tultua kuntoilemaan, joko lenkille, hiihtämään, salille tms.Jos istahdan sohvalle, peli on menetetty.Vaatteet vaihdan eteisessä samantien ja heti menoksi.Vaikka väsyttäisi niin tiedän että piristyn urheilussa ja sen jälkeen kotihommat sujuu illalla paremmin.

Vierailija
6/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen töistä, teen ruokaa, syön ja otan pienet torkut (max 30min). Sen jälkeen koko ilta aikaa ja energiaa tehdä vaikka mitä.

Vierailija
7/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa viikossa teen töiden jälkeen jotain, esim. käyn kahvilla kavereiden kanssa tai salilla. Muuten en jaksa työpäivien jälkeen tehdä juuri mitään. Olen 25-vuotias kaikin puolin terve nainen säännöllisessä päivätyössä, eli pitäisi jaksaa...

Lisäänpä vielä, että työni ei ole fyysisesti eikä henkisesti kuormittavaa. Nautin työstäni ja mulla on kivat työkaverit. Tekisin mielelläni 30-tuntista viikkoa ja vastaavasti olisin valmis leikkaamaan palkasta (nyt brutto 2400) sen verran.

Vierailija
8/9 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksan, ei mitään ongelmaa. Olen yrittäjä, nautin työstäni ja jaksan 8-9 tunnin työpäivänkin jälkeen tehdä mitä vain. Kuntoni on hyvä, terveyteni priima ja mieleni on tasapainoisen onnellinen. N45

Vierailija
9/9 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama että töiden jälkeen käy työstä suunitella eväät ja menot seuraavalle päivälle ja olen 31 v mies. Veriarvot yms hyvät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi