Noin 50 v, millaista musiikkia kuuntelet?
Tuli nuoren työkaverin kanssa puhetta mm. Rammsteinista. Ei ollut kuullutkaan bändistä. Itselläni melko laaja musiikkimaku, lähes kaikista tyylisuunnista löytyy jotain kiinnostavaa. Poislukien iskelmä, kantri, speed metal ja suomitango.
Eipä taida esim. Rammsteinin keikalta löytyä alle 40 kymppisiä?
Kommentit (80)
Monenlaista, Rammsteinilta lähinnä paria hittiä, ne ovat kyllä huippuja. Vaikea oikeastaan keksiä lajia, josta en usko löytyvän mitään hyvää musiikkia. Tyhjänpäiväinen iskelmä kun ei ole laji :D
Vierailija kirjoitti:
eikai ny kukaan aikuinen keikoille mene muutenkaan. vaaditaan hieman paremmat puitteet.
Onneksi ei ole pakko aikuistua, jos se tuota tarkoittaa.
N56
Minäkin tykkään kovasti Rammsteinista, yks mulle tärkeimpiä ikinä. Muuten sama kuin sulla, kuuntelen tosi laidasta laitaan, mikä milloinkin kiinnostaa. Kuuntelen iskelmääkin ajoittain, mutta vain vanhempaa ja usein italialaista. Tykkään myös EDM:stä ja kasarirapista.
Rammstein on white trash -porukan musaa.
Lähinnä suomalaista, Antti Tuisku, Eveliina, Teflon Brothers, Ismo Alanko, Kuudes Silmä.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon sitten niin, mutta minä diggaan Rammsteinia. Terveisin keski-ikäinen nainen.
Ovatko jotkut jääneet vähän teinitasolle😂 Hei, mikä sun lempparibändis on?
Kyllä minun tuntemani viisikymppiset ovat jättäneet aktiivisen musiikin kuuntelun vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon sitten niin, mutta minä diggaan Rammsteinia. Terveisin keski-ikäinen nainen.
Vaikutat todella juntilta. Varmaan kuuntelet myös jotain Volbeatin paskaa.
Mä kuuntelen heviä, rockia, räppiä, kotimaista poppia, jenkkipoppia, draqqueen poppia.... Tätähän riittää.
En diggaile Rammsteinia kylläkään, enkä keikalle mennyt, vaikka ilmaiseksi liput sain. Luovutin parikymppiselle diggarille.
Että kaikkiin suuntiin näitä "en ole ikinä kuullutkaan" tyyppejä löytyy. Aika tynnyrissä tarvii olla, jos ei ole noin suosittua juttua koskaan kuullut. Esim seuraamalla vaikka Euroopan festareiden tarjontaa pysyy jo aika hyvin kärryillä.
N47
Mun mies, vm -70, kuuntelee Rammsteinia. Itse olen vm -71 ja kuuntelen: U2, Ed Sheeran, Iron Maiden, Deep Purple, Apulanta, Metallica, Eminem, Alan Parker, Avicii jne. Countrya ja klassista kuuntelen vähemmän.
Aika outo musiikki maku 50 kymppisillä. Kuunnellaan mörkää ja muuta paskaa.
Eikö kukaan kuuntele Modern Talkingia, Fancya, CC Catchia, Michael Cretua, Bad Boys Bluesia etc?
Haloo...
M28
Miten vanhoja te olette, 400 ja 500-vuotiaita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kuuntele Modern Talkingia, Fancya, CC Catchia, Michael Cretua, Bad Boys Bluesia etc?
Haloo...
M28
Luetteloimasi paska kulutettiin loppuun jo kasari-ysäri vaiheessa. Ei ikinä enää.
Kaks joita tahallani kuuntelen on Adam Lambert ja Josh Groban (kaverit tunnistikin jo tästä hei vaan). Sitten nostalgisesti Gunnareita ja Aerosmithiä. Scooter on hyvä ja Avicii ja Nikke Ankara. Iskelmää en kuuntele, en käy eräässä mun ikästen suosimassa ravintolassa, koska musiikki on Kaija Koo Korkkarit kattoon, Tommi Läntinen Villi ja vapaa :D
Vierailija kirjoitti:
No jo on vanhoja faneja.
Mein herz brennt!
Kuuntelen laidasta laitaan, mutta en minkään sortin iskelmää, se on niin kamalaa. Mutta mieluiten tietenkin oman aikakauteni musaa :D, mutta siis kuuntelen kyllä paljon ihan tätä päivääkin :)
N-71
Musiikkimaku myös teoriassa laaja. Mutta jostain syystä tykkäämäni tekijät genrestä huolimatta keski-ikäisiä, kuten itsekin. Esimerkkinä räppäreistä iskee mm. Snoop Dog (47?)
Klassinen, jazz, proge, hard rock, industrial rock, psykedeelinen, reggae, etno, rap, punk, grunge, experimental, avantgarden... Juu kiinnostaa.
Mutta ei, iskelmiä, ei.
N49
Vierailija kirjoitti:
Haloo...
M28
Itseasiassa tuohon aikaan oli Thin Lizzy, ramones, judas priest, van halen, deep purple, iron maiden ja monenlaista disco musaa
Ei ikä kerro musiikkimausta
eikai ny kukaan aikuinen keikoille mene muutenkaan. vaaditaan hieman paremmat puitteet.