Mitä ajattelet naisesta joka käskee jokaista vastaantulevaa miestä tappamaan itsensä tai hirttäytymään?
Tekisi itse mieli tehdä rikosilmoitus tästä jos joskus sellaiseen akkaan, sillä nainen yllyttää muita itsensä vahingoittamiseen!
Kommentit (19)
sellainen naisvihaketju sieltä sitten
Alkaiisin juttelemaan tämän ihmisen kanssa. Haluaisiin saada tämän ihmisen puhumaan jottta tietäisin että mikä tämän ihmisen tila on.
Aikaansa seuraava nainen joka on herännyt miesten kusipäisyyteen. Itsekin voisin noin tokaista välillä kun oikein ottaa päähän. En toki niin tee mutta ymmärrän että jos on esim. jonkinlainen lääkitys niin estot voivat kadota. MIehet ovat itse soppansa keittäneet.
Miksi se olisi joku miesten yksinoikeus heittää tuollaisia kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Aika puhelias nainen
Poikkeuksellisen sosiaalinen suorastaan.
Näin asiakaspalvelijana työskentelevän korvaan kuulostaa siltä, että voisin olla itse tuo nainen ihan minkä tahansa työpäivän jälkeen, kun ihmiset vituttavat niin, että veri ei kierrä... ei järkytä yhtään.
Ei tuollaisella kommentilla ole mitään vaikutusta ellei ojenna miehelle hirttoköyttä samalla.
Sanoisin huutelijalle, että voisin tehdä sen mieluummin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi joku miesten yksinoikeus heittää tuollaisia kommentteja?
Kukas tässä sellaista on väittänyt? Meillä on täällä kommentoija, joka lukee jo sellaistakin, mitä kukeaan ei ole ikinä sanonutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Näin asiakaspalvelijana työskentelevän korvaan kuulostaa siltä, että voisin olla itse tuo nainen ihan minkä tahansa työpäivän jälkeen, kun ihmiset vituttavat niin, että veri ei kierrä... ei järkytä yhtään.
Don't get mad, get even
Oli mies tai nainen, niin joka toiselle noin sanoo on mielisairas, ei kai siitä ole mitään epäilystäkään että suljetulle tuollaiset kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Aikaansa seuraava nainen joka on herännyt miesten kusipäisyyteen. Itsekin voisin noin tokaista välillä kun oikein ottaa päähän. En toki niin tee mutta ymmärrän että jos on esim. jonkinlainen lääkitys niin estot voivat kadota. MIehet ovat itse soppansa keittäneet.
Jaa minkä sopan? Ja noin voi siis sanoa jollekin sillä perusteella, että on mies? Naisetko ovat kaikki ihan pyhimyksiä?
Vähän riippuu. Sehän voi olla että hänelle itselleen on toitotettu tuota alakoulusta lähtien ja hän nyt jakaa oppimaansa "huumoria" muille.