°SYYSäitien lauantain lauseet°
Linkitys unohtui. Hoitakaa homma te viralliset LiLit!
Aurinko paistaa, lapset töllön ääressä ja minä suunnittelin siivousta. Sellainen rakennusimuri laitetaan puhaltamaan olohuoneen nurkkaan ja ovet auki niin kohta on siistiä.
Vaan ei ole riittävän tehokasta imuria, joutuu askeltamaan täällä puna, khakinvihreä, harmaassa kodissani.
Kukkuu
P.s. Maija, minun tekisi mieleni kysellä retroiluneuvoja! Oletko kuulolla? Pitäisi keksiä vaatekaapistoon sellaiset ovet, jotka olisivat edes etäisesti 50-luvun tyyliä. Vaikeeta löytää, vinkit kelpais.
Kommentit (24)
Sinillä siivous sujuu! Juu, mä sain pari joulua sitten mieheltä lahjaksi sini siivouspaketin. Älkää ajatelko, että onpas mulla ajattelematon mies:) Olin itse sitä pyytänyt. Ihan hvyä on. Ekalla siivouskerralla tosin naurettiin ittemme kipeiksi ja harmiteltiin, ettei ollut videokamera käynnissä. Oltais saatu just hyvä mainospätkä " sinillä siivous sujuu" .. Ei meinaan sujunut heti ekalla kertaa:)
ÄIti osti Swipe kutsuilta niiden moppisetin, 55e. Mutta hyvä on sekin.
Paistinpannusta en osaa sanoa. Alan kallistua rautapannun puolelle. Mutta hyvää ja halpaa ei olekaan sanonta on aika hyvä. Ellei käännä asiaa näin, kuten mun mies. Halpa tulee kalliiksi( koska joutuu ostaan useamman tuotteen entisen aina hajotessa ja näin ollen halpa tulee kalliiksi). heh heh.
Ankkis on sitten ahkera. Itsekin mietin, että opiskelu olis hyvä vaihtoehto, koska nykyinen ala ei innosta. Mutta vaikka olen " jo" amk:n käynyt, en kyllä ylempää tutkintoa jaksais enää. Ja joku muu taas tuntuis..turhalta? Huono sana mutta kuitenkin.
Tuosta Lillin imetyksestä tuli mieleen, että mikäs se olikaan se Lillin maidon sietämisen laita? En muista enää. Vai olikos teillä nyt latistustauko..?
Opiskeluun liittyen ja tietty työhön. Rahaa olis kiva saada enemmän kuin tällä hetkellä. Välillä sitä jopa ajattelee, että Kokkolassa oli hyvää se, että sai käydä välillä töissä. Periaatteessa nytkin voisin ajaa isän taksia mutta työkkärissä katsotaan helposti asia niin, että isällä oliskin tarjota mulle enemmän töitä eikä ne sitten katso mua oikeutetuksi työttömyyskorvaukseen. Eli mun tilanteessa työttömyys on kannattavampi vaihtoehto:/
Jep. Nyt pitää surffailla ja etsiä yhtä juttua netistä. Piti mennä kattoon se koodi leffa mutta eipä menty. Veljen perheessä tilanne päällä, joten ei mulla ollut fiiliksiä.
Sorge, tuli omaa napaa taas kai enimmäkseen.
T-P
Olipa vaikea lukea pinoja kun tosiaan hyppivät ihan sekasin...
Lastenhoitajat on kotona-hyvä niin!Saatiin siivottua ja huominen päivä saadaan olla ihan rauhassa omalla porukalla..Harmittaa kyllä että SAlainen laakso jäi näkemättä :-( Jää myös T@hti tapaaminen kun poika on siellä futinkoulussa..mut ehkä heinäkuun juttu onnistuu..
Risteily oli kiva :-) Meillä on yleensä ollu miehen kanssa kivaa kaksin,arki on se mikä mättää..L:kin oli mukana..liekö hytissä asusti :-)
Huomasi kyllä että lapset ei ollu mukana!!Kannella ei juuri tarennu olla...olis ihana ku pääsis lähtemää yhtäkkii vaa jos olis helleviikko!!
Suklaavarastot on täytetty :-/
Kotiin tulessa kyllä huomas et ollaa väärää suuntaa menossa!!KAIKKI suuntas torille..vähä harmitti!Telkast en ehtiny kattoo ku vaati lapsoset huomioo..
Tänää jäi myös Mööttörin Jyrinä näkemättä,olisin sinne lapset vieny mut porukat käytti kaupoissa..
Enkeli:mä näen mielessäni sinut naapurin ovella aamutuimaan..Oli kyllä aivoton aika porailla!!!!
Johonki piti kommentoida mut ei nyt just muista!!!
Poika ei mee nukkuu..tuotii sille Uno kortit ja nyt miettii huomiselle aikatauluja millon sitä pelataan...
jatu,joka 11vuotta sitten vietti häitään :-)
Näyttäis siltä, että libidot oli kaikilla kevättauolla. Toivottavasti muutkin ovat löytäneet varkaan:) Mulla ei nyt ole mitään valittamista *punastuen*.
Minä katoin Lordia telkkarista ja oli ihan ok. Ei mua mitenkään enää niin säväyttänyt. Se on aina sitä, että odotutetaan ihmisiä tuntitolkulla ja sitten bändi tulee ja soittaa puoli tuntia. Vauvan itkun huomasin minäkin. Meni vaan hetki, että tajusin sen olevan show-juttu. Mutta kuten mies sanoi, niin Lordi on hirviö-bändi joka soittaa heavyä. Se ei ole pehmobändi, vaikka viisujen perusteella niin haluttais ajatella. Tietty viisuihin osallistuminen ja varsinkin voitto on sellanen juttu, että vois ajatella vähän pehmommin ja olla asiallisempi julkisuudessa. Se on kuitenkin lyhyt aika ja kohta Lordi jatkaa vanhaa tyyliään omassa suosiossaan. Eli munkin mielestä tässä tilanteessa pitäis ajatella vähän tollasia asioita.
Näköjään roikun koneella koko päivän edestä, kun en paljoa aikaisemmin ehtinyt:)
T: Ynis
Kiitos kaikille! Ihanaa, kun vierailitte. Minulla oli kivaa. Oli niin mukava nähdä teitä kaikkia. Kiitos vielä puutarha-kirjasta ja kukista. Kirjaa jo innolla selailin ja haaveilin. Otetaan loppukesästä uusista, jos pääsisi loputkin halukkaat. =)
siivousväline: ostin Sinin mikrokuitumopin, staattisia liinoja ja monitoimimopin, kun olimme muuttamassa tähän huusholliin. Olen tykännyt kovasti. Laminaattilattioitakin tulee nihkeällä useammin siivottua kuin aiemmin. Ja nuo staattiset liinat oli rakennuspölyn siivoamisessa kätevät ja hyvät.
Paistinpannun valintaan en osaa kummemmin sanoa mitään.
Taidan änkeä itseni sohvalle ja katsoa CSI Miamin kera likööritipan ja herkkujen.
Jos en enää myöhemmin ilmaannu, niin hyvää yötä kaikille ja kauniita unia.
-Mimmuli ja Nöösä