Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikromuovit kulkevat ihmisen elimistön läpi ongelmitta ja poistuvat peräaukon kautta takaisin luontoon

Vierailija
15.07.2019 |

Mutta luonnosta mikromuovit eivät häviä minnekkään vaan siellä ne pysyvät ikuisesti, mista ne päätyvät taas uudelleen juomaveden ja ruokien mukana ihmisten vatsaan.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006174199.html

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikromuovit ovat ongelma koska ne ovat hormonihäiriköitä ihmisen ja eläimen kehossa.

Hormonihäirikköjen välttämiseksi en ole koskaan ostanut mitään mikä sisältää tai on itse muovia, ei sen enempää muovirasioita kuin muovisia puhrlimiakaan. Lapsen syntymän jälkeen meillä ei myöskään ole enää saanut tuoda mitään muovista ulkoovesta sisään vaan esimerkiksi olen pitänyt huolen siitä että vieraat saa tyytyä jättämään takkinsa ja kenkänsä rapoukäytävään.

erittäin epätodennäköistä että nykyään pystyisit välttämään muovia. millä välineellä esimerkiksi viestittelet täällä netissä.

Rahalla kun satsaa enemmän ja panostaa niin voi ihan ostaa tietokoneen jossa on metalliset kuoret. Samoin puhelimen.

Vierailija
22/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikromuovit ovat ongelma koska ne ovat hormonihäiriköitä ihmisen ja eläimen kehossa.

Hormonihäirikköjen välttämiseksi en ole koskaan ostanut mitään mikä sisältää tai on itse muovia, ei sen enempää muovirasioita kuin muovisia puhrlimiakaan. Lapsen syntymän jälkeen meillä ei myöskään ole enää saanut tuoda mitään muovista ulkoovesta sisään vaan esimerkiksi olen pitänyt huolen siitä että vieraat saa tyytyä jättämään takkinsa ja kenkänsä rapoukäytävään.

Trollaa, mitä trollaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erittäin epätodennäköistä että nykyään pystyisit välttämään muovia. millä välineellä esimerkiksi viestittelet täällä netissä.

Rahalla kun satsaa enemmän ja panostaa niin voi ihan ostaa tietokoneen jossa on metalliset kuoret. Samoin puhelimen.

Melkein kaikki ruoka on nykyään pakattu muoviin tai ainakin muovipinnoitettuun pahvin tai paperiin.

Vierailija
24/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvataan muovi sellulla eli puulla.

Vierailija
25/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi, jos kehittyneiden maiden syntyvyyden lasku, vähenevä kiinnostus ihmisten väliseen seksiin ja muunsukupuolisuusjutut liittyisivät jotenkin näihin hormonihäiriköhin.

Joo, 80-luvulla myytiin vielä jauhelihat, makkarat ja juustot irtotavarana, paperiin kääräistynä ja limut lasipullossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän