Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä elät Truman Show kaltaisen kuvauksen alaisuudessa. Olet tv-tähti jota kaikki katsoo. Jokainen tietää sinut. Me tällä hetkellä katsomme kun sinä kirjoitat av-palstalle.

Vierailija
15.07.2019 |

Et ihmettele enää miksi jokainen katsoo sinua kun menet ulos.

Ihmettelit ennen, mutta nyt tiedät. Sinua kuvataan. Sinä olet tv-tähti. Mutta tähän saakka elämääsi et vain tiennyt sitä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mun katsojaluvut on tylsyydestä johtuen niin pienet etten jaksa välittää. Hei äiskä, kyllä sä voit lähteä Jutan kanssa sinne outlettiin, mä kerron sit jos jotain tapahtuu sillä aikaa!

Vierailija
2/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tän shown katsojat on vaihtaneen kanavaa ajat sitten, ohjelmaa tuskin on jatkettu. Alienien täytyy olla todella tylsääporukkaa jos mun elämstä repisivät viihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mietitty joskus miehen kanssa samaa - etta siis ollaan "Truman showssa". Ja mietittiin etta on kylla niin epauskottava plot line (niin taynna uskomattomia sattumia), etta ihme jos kukaan enaa katsoo. :D

Viimeisessa kahdessa vuodessa esim. itselle tapahtunut niin alyttomia juttuja, etta jos olisi elokuva niin olisin jo lopettanut katsomisen. 

Vierailija
4/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun puheeksi otit, niin onpas ihmisillä tylsää elämää, jos mä olisin kuten Truman.

Mun elämä on hitokseen tylsää, satunnaisia kännejä lukuunottamatta, mutta kuinka tylsää mahtaa olla katsojien elämä? :D

Vierailija
5/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ehkä vähän kaukaa haettu ajatus sellaisenaan. Mutta todella moni elää osittain harhakuvitelmissa. Esim. nämä nettihuijareiden uhrit. Tai ihminen, joka luulee, että hänen kumppaninsa on uskollinen, kun todellisuudessa kumppanilla on rakastaja tai jopa toinen perhe jossain.

Vierailija
6/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ajatusleikki :) Tykkäsin leffasta tosi paljon monesta syystä, myös siksi että pisti miettimään tuollaisia.

Toisaalta, uskon että olemme eräänlaisessa "näytelmässä", Jumala on ohjaaja, välillä aktiivisempi, välillä passiivisempi. 

Vierailija
7/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo käynyt joskus mielessä, kun tuntuu se ympärillätapahtuva äksöni usein aktivoituvan kun saavun johonkin paikkaan, vaikka etäämpää katsoessa siellä ei olisi tapahtunut mitään. Esim. risteyksessä suojatielle saapuessani risteys posahtaa yhtäkkiä autoja täyteen vaikka hetkeä aikaisemmin ei ollut yhtäkään jne. Tosin katsojaluvut ei näin köyhässä ohjelmassa taida olla kovin kauheat.

Vierailija
8/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Weirin kaikissa leffoissa on tavallaan sama idea. Mikä on totuus ja mistä sen tietää.

Vierailija
9/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt mainos katko.

Vierailija
10/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon miettinyt, että olen hahmo jossain simssin kaltaisessa pelissä, ja mulla on ihan hyvä ja kiva pelaaja, joku lapsi, joka haluaa hahmonsa elävän pääasiassa mukavan tasaista elämää 😂

Vierailija
11/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattele mitäään muuta kuin että hoidan oman osuuuteni ja se on siiinä.

Vierailija
12/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs ootte pitäneet? On varmaan helpottavaa samalla nähdä, kuinka helppoa ja mukavaa se teidän elämä kaikessa tylsyydessään onkin? Katsojat saisivat kyllä maksaa mulle kunnon kipurahoja tästä hommasta!

Vierailija
13/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K18 koska en välitä mihin aikaan runkkaan

Vierailija
14/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oon miettinyt, että olen hahmo jossain simssin kaltaisessa pelissä, ja mulla on ihan hyvä ja kiva pelaaja, joku lapsi, joka haluaa hahmonsa elävän pääasiassa mukavan tasaista elämää 😂

Jaa, mun pelaaja taisi mennä vessaan jo vuosia sitten ja sai pöntöllä jonkun slaagin eikä sitä ole vieläkään löydetty ja tää peli pyörii aina vaan pelkästään tämän idiootin tekoälyn voimalla.

Vierailija
15/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Truman showssahan idea oli nimenomaan siinä, että se on tylsää, siksi se vetoaa katsojiin, joiden ahdistusta se lievitti. Siksi se ensimmäinen ajatus, että olisinpa tylsä ohjelma, ei vie kovin pitkälle vapauteen. Mut joo, jos mun elämäni lievittää isojen ihmisjoukkojen ahdistusta, hyvä homma. Sama se kai lopulta, että minä itse luulen työskenteleväni sen päämäärän eteen ihan toisilla keinoilla.

Vierailija
16/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos minulle tapahtuu koko ajan kaikkea mahdollista: viimeisin episodi oli paise jota ihmeteltiin keskussairaalassa asti. Siis ihan tavallista paisetta joka oli jo ehtinyt puhjeta.....taitaa olla juonenkirjoittajilla ideat hukassa kun yhdestä paiseestakin saadaan kahden jakson verran asiaa! Aina välillä tulee muutenkin sellainen olo että missäs se kuvausryhmä on kun esim. liikun kaupungilla. No jos joku tästä kicksinsä saa niin siitä vaan sitten!

Vierailija
17/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Truman showssahan idea oli nimenomaan siinä, että se on tylsää, siksi se vetoaa katsojiin, joiden ahdistusta se lievitti. Siksi se ensimmäinen ajatus, että olisinpa tylsä ohjelma, ei vie kovin pitkälle vapauteen. Mut joo, jos mun elämäni lievittää isojen ihmisjoukkojen ahdistusta, hyvä homma. Sama se kai lopulta, että minä itse luulen työskenteleväni sen päämäärän eteen ihan toisilla keinoilla.

Tästä puheenollen olen huomannut että tubettavat ihmiset saavat satoja tuhansia katseluita ja seuraajia ihan vain näyttääkseen muille arkeansa. Nainen meikkaa, näyttää kissojansa, syö aamiaista, käy töissä, käy salilla, illalla taas näyttää kissojansa ja menee nukkumaan.

Näistä tubettajista tulee aina mieleen Truman Show. Ja se kuinka ihmisiä kiinnostaa katsoa tällaista sisältöä. Jostain syystä "tylsä" ohjelma on kivaa viihdyttävää katseltavaa.

Vierailija
18/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pikkukaupungissa ja elämä on juuri tuota. Kaikki katsoo toisten puuhia, puhuu toisten puuhista, ohjailee toisten puuhia, kuvaa toisiaan näissä puuhissa, videoi toisia tietämättä Jne. Jne. Jne.

Vierailija
19/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt tämän jo pitkään. Myös sen, että koko Truman-show -elokuva tehtiin vähän vinkiksi minulle, että tajuaisin, missä olen mukana.😐

Näin se vain nyt on.

Vierailija
20/32 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Mulla ei ole edes housuja jalassa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan