Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka toisella sandaalit ja järkyttävät koppura kantapäät!

Vierailija
15.07.2019 |

Ettekö hoida jalkojanne?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalat (jotka on teini-iästä asti halkeilleet) pääsi vuosien masennuskautena todella huonoon kuntoon, enkä ole niitä sen jälkeen aktiivisellakaan kotihoidolla saanut sileiksi. Kaikki on kokeiltu.

Vierailija
42/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa käydä jalkahoidossa ja itse en saa niitä pehmeiksi.

Osta hohkakivi. Maksaa muutaman euron, itse ostin k-marketista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota ap kännykkää niinku muutkin, älä toisten kantapäitä.

Vierailija
44/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se jalkojen iho on aika yksilöllinen juttu, niin kuin ihot muutenkin.

Itse touhuan paljon jalkojen kanssa, mutta silti ovat kamalat. Lääkärissäkin on käyty. Verenkierto jalkaterissäni on huono, jalat ovat aina kylmät. Iho on hauras, sään helposti hiertämiä, rakkoja ,haavoja ja kovettumia. Muut kuin isovarpaiden kynnet ovat jo nyt nelikymppisenä lähteneet. Tietenkin rasvailen, vaikka millä, sukat ovat Laatutavaraa, jaloja pehmitellään, kenkien kanssa saa olla tarkkana.

En mielelläni käytä skandaaleita, mutta kyllä kesähelteellä on joskus pakko. Sorry. Saa oksentaa.

Vierailija
45/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 pienintä varvasta molemmissa jaloissa suunnilleen sivuttain... Nehän ne vasta veikeältä näyttää jos kiinnitän oiken huomiota niihin punaisella lakalla.

Eikä tuo nivelrikon pattikaan raspaamalla lähde..

Vierailija
46/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivissa kantapäissä on kyse B3-vitamiinin puutoksesta.

Googlaa: Dr Berg cracked heels

Vierailija
47/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa käydä jalkahoidossa ja itse en saa niitä pehmeiksi.

Ei tarvitsekaan. Ostat jalkahöylän ja höyläät kovettumat pois. Taipumus kovettumiin on perinnöllinen ominaisuus eikä siihen auta muu kuin jalkahöylä. Aivan turhaan sinä sitä kuollutta halkeillutta ihoa rasvaat. Olen saanut höylän käytöllä pidettyä kantapäät kunnossa. Ei ole tullut koskaan seurattua kuinka usein pitää käyttää höylää mutta varmaan kerran kuukaudessa.

Vierailija
48/48 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, eikö se ole hyvä, näin pääset olemaan parempi ja kauniimpi, kuin puolet ihmisistä. Ihanaa.

Ei korppuuntuneiden kantapäiden siistiminen höylällä ja rasvaaminen ole turhamaisuutta vaan ihan perushygienaa ja itsestään huolehtimista. Aivan samoin kuin leikkaat varpaan kynnetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi