Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kertomus! Kaikinpuolin siis onnistunut synnytys :) En tiedä miten oisin selvinny yksin esikoista synnyttäessäni jos olis tarvinnu?! Kai sitä sitten jos on pakko..Voin vaan kuvitella kuinka paljon olisit halunnu jonkun olevan siinä synnytyksen jälkeen juttelemassa, mut sille ei sitte voinut mitään :( Kaikki meni kuitenkin hyvin..ja nyt te olette kotona!

Mä olin taas kertomuksen aikana itse siellä salissa synnyttämässä (päässäni) niinkuin Mionan kertomusta lukiessani :) Kirppu oli siis vielä aika pieni. Niin oli minunkin ensimmäinen lapsi vaikka viikkoja oli 40+6. Oli vaan 49,5cm 3165g mutta hirmu nopeesti hän kasvoi!!

Ihanaa lukea noita synnytyskertomuksia..Nyt vaan kaikki kertut nyyttiä odottelemaan!

Hanna*

Vierailija
22/24 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahottoman hiljaista näin viikonloppuna..

kiva huomata että en ole ainoa joka jo todella " ODOTTAA " vauvaa..

menee melkein masennuksen puolelle tämä olotila.. päivät ovat niin pirun pitkäveteisiä kun mitään ei oikeen jaksa enää tehdä.

mies aiheuttaa stressiä löträämällä tuon kaljan kanssa. ei taida ymmärtää että lähtö voi tulla minä hetkenä hyvänsä. olen sanonut että ei ole tervetullut synnytykseen jos on alkoholia veressä...

Näinköhän edes pääsisi.

ei siinä vaikka ottaakin muutaman pullon olutta mutta noloa se on taksilla sitten lähteä ja haista kaljalle sairaalassa.... no jospa se rauhottuisi tuosta...

minä se jatkan odottelua ja odottelua......

7.6.06 masukki rv38+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin pitkästä aikaa tulla kirjottelee.. tosi harvoin jaksan näpyttää omia kommentteja, mut joka päivä käyn lukemassa.. suurin osa vissii on siirtny sinne yahoon puolelle, ku nää pinot sen verrwn o lyhentyny..höh! kävin mieki sinne ilmottautuu, mut jotenki tyksin täst sivustot enempi niin aion enempi ehkä terrorisoida täällä-- =)

ukko lähti töihin niin jäätiin ton pikku-koiruden kans kaksin. ja sohvalla molemmat maataan ja nukutaan kilpaa. oon yrittäny reippailla suht pitkiä reissuja koiran kaa, vaikka aina ei hyvälle tunnu mut saa nukuttuu vähän paremmi sitten yön ku tietää tehneensä jtain..=) yöt ku menee (niinku aika monella tääll) vessassa juosten ja lpnkkakipujen kans taistellen. mut eiköhan meidät kaikki palkita näistä kärsimyksitä ja riittävän mahtavalla pökaalilla=) ite ainaki odotan palkintoa todella innokkaana=) oon jo niin kauan haaveillu omasta murusta.. ja en olis ikinä uskonu, et ekalla kerralla tärppää loppuun asti.. olin varautunu kmenoon ja siihen, ett useit a kuukasia sais yrittää, mut ei.. kaikki tähä asti menny hyvin. ja toivottavast menee loppuun asti=) ja toivon suoraan sydämmeset' , et teil kaikil muil menee kans loppuun asti kunnialla=)

hei, sitä mietin, että onko teitin maha-asukeilla selvästi nähtävissä joku rytmi? että on esim. aamut vilkkaampi ku päiväl tai illa?.. tai jotain muuta vastaavaa.. ku must tuntuu,et toi mekän vuokralainen olis aika iltavirkku ja alottaa suuremmat juhlinnat aina illasta ja jotka jatkuu pitkällr yöhön. ja päivät ollanki si hiljempii. et välill alan jopa huolestumaan.... pitäskö siis olla ene,pi holissaan vai onko muilla samaa, tai tietoo,et onko iha normia? ku tääl on näitä tieto-ihmisii olluna (luojan kiitos)..

mut toivottavast jaskoitte lukee loppuun asti. kirjoitusvirheitä vaik kui paljo, mut ei silmät ja selkä kestä tällä määrää istuntaa ja tekstii=) hauskaa viikonloppua kaikille=) ehkä nyt jaksan useemmin käydä kirjottelee..

ONNEE ISOSTI KAIKILLE NIILLE JOTKA PALKINTONSA ON SAANEET!!!!

ja vointeja meille joilla on vielä matkaa maaliin=) yritetää jaksaa=) ja nautitaan=)

terkuin:perttis eli perttuliina 36+1

Vierailija
24/24 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea Jamesiinalle pienestä prinsessasta!

Nyt menen lukemaan kertomuksen synnytys puolelle!

T:Nyyti ja (edelleen vilkas) mahakaveri 39+2