Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olit kun tajusit, että paneskelu on itse asiassa aika mukavan tuntuista ja rentouttavaa puuhaa?

Vierailija
15.07.2019 |

Niin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 20. On sitä sen jälkeen pantukin.

Vierailija
2/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä minusta ole....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jolloin vasta harrastinkin seksiä ensimmäisen kerran eikä ole fiilis muuttunut :) Olen miettinyt, johtuuko tälläkin palstalla esiin tuleva niin kovin yleinen seksistä nauttimattomuus siitä että hommiin on alettu liian nuorena/kypsymättömänä? Säälittää ihmiset, joilla ei ole kokemusta hyvästä seksistä edes rakkaan ihmisen kanssa ja jotka näkevät seksistä nauttivat ihmiset jotenkin pinnallisina/kieroutuneina tmv. 

N42

Vierailija
4/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään tuota oivallusta saanut. Olen 52 ja ollut yhdynnässä tasan yhden kerran. Ja se ei ollut mikään vastentahtoinen traumaattinen kokemus vaan ihan kiva, joten mistään sellaisesta ei ole kysymys. Elämä vain meni näin.

Vierailija
5/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kovin rentouttavaa eikä mukavaa. Kauheaa suorittamista, rynkytystä, hiki tulee ja alapäähän sattuu. Hankalia asentoja, toisen tyydyttäjänä olemista ja käytettävissä. Vie aikaa, vaatii järjestelyjä. Mitä saa? Pienen orkun, kannattiko kun itse tekee nopeammin ja helpommin.

Vierailija
6/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kovin rentouttavaa eikä mukavaa. Kauheaa suorittamista, rynkytystä, hiki tulee ja alapäähän sattuu. Hankalia asentoja, toisen tyydyttäjänä olemista ja käytettävissä. Vie aikaa, vaatii järjestelyjä. Mitä saa? Pienen orkun, kannattiko kun itse tekee nopeammin ja helpommin.

Huh, onhan meitä moneksi, mutta väkisinkin herää kysymys teetköhän jotain "väärin"("toisen tyydyttäjänä olemista", wtf?? Ei sen siltä kuulu tuntua jos siitä ei saa kiksejä! Niitäkin on niin monenlaisia!).

Vierailija
7/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä moista oivaltanu. On melkosen typerää hommaa.

m47

Vierailija
8/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ”tajunnut”, enkä ole vielä pannutkaan.

Koko ajan saisi olla stressaamassa minkäkin kehonosan ulkonäköä, haiseeko tai maistuuko pahalle (vaikka olisi käynyt suihkussa 5min ennen aktia) — ja ennen kaikkea toimitusta sisältäisi tuntienkin sheivaus- ja valmistautumisrumba. Ei kiitos.

N25

Vierailija
9/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on kivaa jos vain saisi naisen joka antaisi edes yhden orgasmin vedättämisen ja kateuden sijaan.

Minulle ollaan oltu antamatta orgasmia jotta minua voitaisiin vedättää ja nöyryyttää pedofiilisesti jotta minulta voitaisiin varastaa.

Vierailija
10/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneminen on kivaa jos vain saisi naisen joka antaisi edes yhden orgasmin vedättämisen ja kateuden sijaan.

Minulle ollaan oltu antamatta orgasmia jotta minua voitaisiin vedättää ja nöyryyttää pedofiilisesti jotta minulta voitaisiin varastaa.

Jos ”naisesi” ovat alle 18-vuotiaita, siinä on ongelmasi.

Vierailija
11/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkalleen muista, mutta jokusen vuoden yli 20v.

Vaati oikean kumppanin, sitä ennen pohdin joka kerran jälkeen, miksi edes vaivaudun...

Vierailija
12/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä paskaa sinulle ollaan syötetty mutta tulet vielä uppoamaan ja vajoamaan siihen.

Tämä on täyttä paskaa koska en edes katso 18-vuotiaita. 18-vuotiaat katsovat minua joten katson mutta rajallisesti mitä teillä ei tunnu olevan.

Asioista turhaan puhuminen luo turhuuksia lisää, eikä tämä ole minun osalta vaan yleisesti. Vähän sama kuin Sipilästä puhutaan paskaa ja kuin tarpeeksi puhutaan niin ihmiset toistavat sitä koska muuta he tai heille ei olla osattu muuta nähdä.

Suomella on kova paikka nähdä asiat yhtenäisesti koska katsotaan nollaan.

Sitä paitsi sinun trollaus on köyhää tiedustelua. Olet henkisesti köyhä.

Vierailija
13/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö viellä paljastaa ikä eurooppalaiselle tekoälylle?

Ei olisi väärin jos amerikkalainen robotti mestaiší pari päätä irti.

Vierailija
14/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15w oltiin molemmat, kun kokeiltiin serkkutytön kanssa leikkiä "äitiä ja isää", niin että pantiin muna sisälle ja liukkaaseen pimppaan ensi työnnöstä lähtien tajusin, että tätä touhua parempaa ei ole. Pari vuotta ikää lisää ja tuli parinkin tyttökaverin kanssa silloin tällöin naiskenneltua ja opeteltua miten nainen toimii. Nyt ikää jo 51 ja vaimon kanssa naidaan 2-7 kertaa viikossa (poislukien menkkapäivät) ja aina vaan se on yhtä mahtavaa puuhaa antaa ja saada orkkuja, kumma ettei edes saman vehkeen hankaaminen ikinä kyllästytä.

Vierailija
15/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein ollut seksistä kiinnostunut. M42.

Vierailija
16/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä paskaa sinulle ollaan syötetty mutta tulet vielä uppoamaan ja vajoamaan siihen.

Tämä on täyttä paskaa koska en edes katso 18-vuotiaita. 18-vuotiaat katsovat minua joten katson mutta rajallisesti mitä teillä ei tunnu olevan.

Asioista turhaan puhuminen luo turhuuksia lisää, eikä tämä ole minun osalta vaan yleisesti. Vähän sama kuin Sipilästä puhutaan paskaa ja kuin tarpeeksi puhutaan niin ihmiset toistavat sitä koska muuta he tai heille ei olla osattu muuta nähdä.

Suomella on kova paikka nähdä asiat yhtenäisesti koska katsotaan nollaan.

Sitä paitsi sinun trollaus on köyhää tiedustelua. Olet henkisesti köyhä.

Miksi mainitsit p#dofilian seksiin ja siitä saatavaan nautintoon liittyvässä viestissäsi, jos et ole ns. lapsirakas? Millä tavalla kahden täysi-ikäisen, tasaveroisen ja täydessä ymmärryksessä olevan aikuisen petipuuhiin liittyy p#dofilia?

Vierailija
17/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan luullutkaan muuta, ja oli sitten oikeastikin yhtä jännää ja hauskaa kuin olin aina olettanutkin.

Ei mulla ole negatiivisia kokemuksia seksistä.

N26

Vierailija
18/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä aloin todella nauttia. Olihan se sitä ennenkin silloin tällöin kivaa, mutta energia meni eniten miehen miellyttämiseen kuin aitoon nautintoon. Avioeron jälkeen ensimmäisessä kunnon suhteessa seksuaalisuus puhkesi kukkaan ja oikeasti kaipaan mieheni kosketusta.

Ei tarvitse stressata mistään, hänelle olen kaunis ja kiihottava vaikka ei olisi juuri sheivattu karvakolmiota tai olisi kuukautiset yms. Koska tahansa mies syttyy minusta ja näen himon hänen silmistään, kun hän asettuu nuolemaan minua, painaa kullin sisääni tai kiihkosta estottomana ratsastan hänellä kohti huippua.

Vierailija
19/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ”tajunnut”, enkä ole vielä pannutkaan.

Koko ajan saisi olla stressaamassa minkäkin kehonosan ulkonäköä, haiseeko tai maistuuko pahalle (vaikka olisi käynyt suihkussa 5min ennen aktia) — ja ennen kaikkea toimitusta sisältäisi tuntienkin sheivaus- ja valmistautumisrumba. Ei kiitos.

N25

Ymmärrettävää. Onni on mies, jonka kanssa voi olla täysin sinut kehonkoostumuksen ja karvojen kanssa.

Itsellä kävi flaksi kun tällainen tuli jo toisena vastaan reiluna parikymppisenä ja yhdessä jatkettu matkaa 18 vuotta.

En pysyisi nykypäivän järkyttäviin deittivaatimuksiin vastaamaan.

Ja vastaus otsikkoon et silloin, kun ensimmäiset vedot tuli tän miehen kanssa vedeltyä.

Vierailija
20/30 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli juuri täyttänyt 19 ja uusi tyttöystävä 18. Olin vedättänyt 2kk suutelemalla ja kevyellä sormetuksella. Halusin tehdä häneen hyvän ensivaikutuksen ja saada kunnolla kiimaan. Oma kalu meinasi räjähtää kun en edes ollut koskaan nainut. Kun lopulta suostuin esileikin jälkeen naimaan hän söi minut elävältä. Vaikutus oli molemmille lähtemätön ja sillä tiellä ollaan vieläkin. Seksi on yhä vain kiihkeää.

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan