Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jussi Vatasella on niin ihana hymy, että olisi vaikea kuvitella
15.07.2019 |
Hänen olevan ilkeä ihminen. Tykkääkö muut Jussista? Minusta hän on tosi symppis ja jotenkin epätyypillinen suomalaismies. Miellyttävä oma itsensä, mikä on tosi harvinaista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jussi on huippu tyyppi!