Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri rikkoo JATKUVASTI hygieniasääntöjä

Vierailija
15.07.2019 |

En tiedä mikä häntä vaivaa, mutta joudun jatkuvasti sanomaan hänelle, että näin ja noin ei saa tehdä. Ne pöydälle tai lattialle tippuneet ruoat eivät ole myytäviä ja/tai syömäkelpoisia. Käsin ei toisten ihmisten syömisiin koskella, etenkään kun on seteleitä käsitellyt. Ja pitää aivastaa muualle kuin sinne pahimpaan mahdolliseen paikkaan.

Olenko muka "vainoharhainen", kun pidän näitä asioita itsestäänselvyyksinä?
Käsittämätöntä, että aikuinen joka on saanut hygieniapassin, ei vaan välitä näistä seikoista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian tarkka.

Vierailija
2/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluajat meni jo ja nyt olet työelämässä, jossa ei tarvitse olla niin tarkka kuin koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta kuin se summa joka tulee tilille. :D Kyllä sinäkin tuosta leipiinnyt.

Vierailija
4/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kesätyö päiväsi? 

Vierailija
5/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Johdolle viestiä. Mikä paikka kyseessä?

Vierailija
6/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnostaisi syödä teillä. Tuossa on isommat asiat kyseessä, nimittäin puljun olemassaolo, luvat ja asiakkaiden terveys. Ilmoita esimiehelle.

Vierailija
7/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hygieniapassia suoritettu?

Vierailija
8/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea?

Vierailija
9/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä entinen keittiöläinen ja voin sanoa että yrjöttää miettiä sitä että tuollaisia voi olla tarjoilemassa ruokaa vaikka kahviloissa. Kotona saa porsastella miten tahtoo, mutta työssä ollaan vastuussa myös muiden mahdollisista sairauksista ja ruokamyrkytyksistä.

Vierailija
10/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on hygieniapassin suorittanut ja tietää, miten ei saa tehdä, ei tarkoita että siitä välittäisi. Ajokortin saaneet autoilijatkaan ei välitä siitä, miten oikeasti kuuluu ajaa.

Vierailija
11/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdimme eräässä kahvilassa, noin 30 min ennen sulkemista. Olisimme ostaneet kotiin mukaan muutaman pullan. Jäi ostamatta.

Liikkeeseen tullessa ihmettelin outoa pahaa hajua... sellainen märän likaisen mopin hajua, joka tulee silloin kun moppi ei pestä, eikä kuivata käytön jälkeen... vaan se on koko ajan märkä/likainen päivästä toiseen. 

Kahvilassa oli moppialoitettu siivous ja haju levisi ihan kiitettävästi ympäriinsä... mitenkähän näitä nuori kesätyöntekijöitä ohjeistetaan siivoukseen liittyen, hajusta päätellen ei ollenkaan.

Vierailija
12/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää harmaista aavistusta mitä hygieniapassia suorittaessa opetettiin, mutta tajusin jo ennen passin suorittamistakin, ettei ap:n työkaverin tavoin voi toimia.

Vierailija
13/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaa suomen ravintolat. En usko, että olen pahasti väärässä jos väitä että tätä tapahtuu lähes joka paikassa. 

Vierailija
14/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa suomen ravintolat. En usko, että olen pahasti väärässä jos väitä että tätä tapahtuu lähes joka paikassa. 

Syön äärestä harvoin muualla kuin kotona ja joka kerta on vatsa sekaisin, kun käyn jossain muualla syömässä. Luulen kanssa, että  noissa paikoissa hygienia on vähän sinne päin.

Vierailija
15/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oltiin yhdessä buffetissa syömässä ja siinä tarjoilija hengasi laittamassa ruokaa, aivasti suoraan buffettiin...

Vierailija
16/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tapahtuu monessa paikassa, mutta ei se silti tee siitä yhtään hyväksyttävämpää. Tuttuni omistaa kahvilan, jonne leipoo itse tuotteita ja kerran oli ihan kamalassa räkätaudissa myymässä niitä, kun työntekijä oli sairas. Arvaa vain, oliko kovinkaan mielekästä viedä työkaverini sinne lounaalle, kun kilometrin päähän näkyvä vuotava nenä ja jatkuva pärsiminen siellä ruokien keskellä kertoivat ihan tyhmemmällekin, että kahvilan hygienia ei tänään ole kovinkaan kummoinen. Hävetti ja yökötti ja nolotti, kun jouduttiin toteamaan, että syödäänkin tänään muualla.

Vierailija
17/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johto lienee tyytyväinen, että lattialla ja pöydälle pudonneet raaka-aineet menee käyttöön eikä hukkaan.

Vierailija
18/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön äärestä harvoin muualla kuin kotona ja joka kerta on vatsa sekaisin, kun käyn jossain muualla syömässä. Luulen kanssa, että  noissa paikoissa hygienia on vähän sinne päin.

Sama juttu ja sitten siinä on se, että ne käyttävät niitä samoja paistoöljyjä maailmantappiin saakka.

Vierailija
19/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas joku ei vaivautunut edes lukemaan aloitista.

Vierailija
20/23 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johto lienee tyytyväinen, että lattialla ja pöydälle pudonneet raaka-aineet menee käyttöön eikä hukkaan.

Hyvin epäpätevä johto, jos näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan