Jos saisitte tietää, että tyttärenne on myynyt itseään
Miten reagoisitte? Tytär olisi ollut 17-19 tekojen aikaan. Asunut yksin ja rahat ei olleet riittäneet.
Haluaisitteko mielummin olla tietämättä koko asiasta?
Kommentit (32)
Tässä pikku kaupungissa kaikki tuntee kaikki. Se tarkoittaa että juorut liikkuu ja niillä on tapana paisua hurjemmaksi ja hurjemmaksi. Joka tapauksessa tyttären maine olisi mennyt.
Voi olla että pitäisin puhuttelun mutta se varmaan riittäisi.
Kyllä häpeäisin, ei voi mitään, mutta en minä sitä tyttärelle näyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jahas sellaset fantasiat siellä
Olisikin fantasiaa.
Ap
Olisin hirveän surullinen, ettei tytär ole pyytänyt apua minulta.
Kysyisin, paljonko pyysit panosta?
Eipä olisi asiaa tähän taloon enää.
Olen mies.
Häpeäisin itseäni etten kysynyt tyttäreltä riittääkö rahat elämiseen. Itkisin omaa tyhmyyttäni ja sitä mitä tyttäreni joutui tyhmyyteni vuoksi tekemään :,(
Varmaan surisin sitä ettei arvostanut itseään riittävästi tehdäkseen noin.
Mikäs siinä, jos kumminkin olisi seksiä harrastanut. Ei se ole tyhmä joka pyytää. Tyhmempää on olla käyttämättä avujaan, varsinkin jos istuu pankin päällä.
Järkevä tyttö kun ottanu maksun. Ainakaan ilmaseks ei kannata jakaa, niin kuin itse tein nuorena ja tyhmänä. En tosiaan arvostanut omaa kehoani, tosin traumojen takia.
Möisin vaikka kotini ja lähettäisin tyttären maalle kristilliseen opistoon. Tai sitten tulisi meille kotiin taas asumaan ja täällä jotain nuhteetonta tekemistä luotettavassa porukassa.
Riippuu siitä missä ne huonot piirit on, kotikaupungissa vai jossain muualla.
Ehdottomasti haluaisin tietää!
Miten sellainen tuli tietoon? Tytär on kuitenkin täysi-ikäinen, eli voit yrittää vaikuttaa tilanteeseen, mutta tytär päättää tekemisestään.
Sokeri-deittailu on erittäin yleistä nykyään! Muoti-ilmiö.
En halua tietää mitä hän tekee työkseen. Ainostaan sen että hän elää elämäänsä. toki jos hän haluaa keskustella asiasta sanon että se on ok. oma keho oma lupa.
Mielestäni kunkin oma asia. Toki varoittaisin epämääräisistä asiakkaista, rikollisuudesta ja helpon rahan tuomista päihdevaaroista.
Lisäksi pitäisin henkilörekisteriä keski-ikäisistä sedistä, jotka käyvät asioimassa. (itseään myyväthän vaativat näkyviä puhelinnumeroita ja fonecta-näkyvyyttä jos ovat vähänkin fiksuja) , siltä varalta että joku setä käy järkyttymässä asiasta, niin jaetaan järkytys hänen perheensä ja sukulaistensa kesken.
Itkuksi se lopulta menee noilla naisilla. Sen kertoisin hänelle.
Keskimäärin ihmiset Suomessa panee 10 eri ihmisen kanssa. Ei se oo lainkaan tyhmä joka keksii ansaita rahaa siinä samalla.
Voihan hän tykätäkin siitä hommasta. Mikä minä olen tuomitsemaan.
Jahas sellaset fantasiat siellä