Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt ja miksi lasket? Jälkimmäinen kuulostaa friikiltä tai provolta.
Kanada.
En käsitä mikä saa laskemaan kumppanien määrää. Enkä kyllä välitäkään, onnea matkaan vaan.
Onhan niitä tyyppejä, joilla on useita satoja kumppaneita ollut...
Randomi kirjoitti:
En käsitä mikä saa laskemaan kumppanien määrää. Enkä kyllä välitäkään, onnea matkaan vaan.
Olen keräilijäluonne. Nuorena keräsin jääkiekkoilijoiden kuvia. Harrastukset muuttuu kun alkaa karvat kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä tyyppejä, joilla on useita satoja kumppaneita ollut...
Härskeimmillä muusikoilla on tuhansia.
PS. Itse en ole muusikko
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä hiton kalmanmies :D
Tuonelanvirran lautturin hyvä kaveri. :D
Oli ihan pakko lukea tämä ketju läpi. Sen verran itsellä ollut kumppaneita, että tunnistan kalmanmiehessä feikin. Ihan viihdyttävää silti :D
"Ovatko kiltitkin naiset nykyisin seksuaalisesti hyvin kokeneita?" - kysymykseen vastaisin että ei ole olemassa erikseen mitään "kilttejä naisia, eikä tyttöjä" kaikissa naisissa asuu sisällä seksipeto!
Sitä vain ei kaikki miehet saa sieltä ulos.
----
"Tyttö" mustissa saappaissa - nikille: Eipä aivan helposti arvaisi että olet yli 50 -vuotias MIES... :D
Mies 50v. mustissa saappaissa :D
Kyselyni välitulokset 25.7.2019 klo 19:26
Vain miehet ovat äänestäneet.
Ääniä yhteensä: 111
Liikaa: 72,9%
Liian vähän: 27,0 €
Taidan jäädä kalastelemaan syksyyn saakka., koska lähes 3/4 osan mielestä suhteita on ollut liikaa.
Vannomatta paras . . . ?
Miksi te olette niin katkeria? Jokainen ihminen on yksilö.
Ei kaikkien pidäkään käyttäytyä samoin kuin suuri ja umpityperä enemmistö.
Tässä näyttää olevan oikeanlainen oman tiensä kulkija.
-N 32-
Vierailija kirjoitti:
1. Miksi te olette niin katkeria? 2. Jokainen ihminen on yksilö.
3. Ei kaikkien pidäkään käyttäytyä samoin kuin suuri ja umpityperä enemmistö.
4. Tässä näyttää olevan oikeanlainen oman tiensä kulkija.
-N 32-
1. Osa miehistä on katkeria heikon taludellisen menestyksen vuoksi. ( Myös heikko menestys naismaailmassa varmaan ottaa päähän.)
2. Tuossa olen kanssasi täysin samaa mieltä!
3. Minäkin pidän persoonallisista ihmisistä.
4. Olen kulkenut täysin omia polkujani aivan nuoresta ( 16v.) asti.
Luin koko ketjusi läpi ja jäin ihmettelemään, miksi?
Toivottavasti olet naisille rehellinen ja kerrot suoraan, mitä haet. Moni nainen hakee parisuhdetta ja heidät "huijataan" seksiin. Eivät todellakaan kaikki, mutta moni. Homma ok kun molemmat tietävät, missä mennään.
Vaikka käytät kumia, niin taitaa siinä tautiriskit olla isot.
Minua surettaa, kun et osaa rakastaa. Kyllä rakkautta on, vaikket sitä usko. Olen miettinyt, onkohan miehiä enemmänkin, jotka eivät osaa rakastaa? Osa rakkaudesta tietysti on yksipuoleista tai muuten onnetonta, mutta kyllä minä ainakin rakastan.
Muuten, mielestäni et rakastele. Vain rakkaan, rakastetun ihmisen kanssa voi rakastella. Sinä panet, nussit, nait, painat tms. Itse olen kokenut näitä kaikkia, myös rakkausseksiä.
n50+ kirjoitti:
1. Toivottavasti olet naisille rehellinen ja kerrot suoraan, mitä haet. 2. Moni nainen hakee parisuhdetta ja heidät "huijataan" seksiin. 3. Eivät todellakaan kaikki, mutta moni. 4. Homma ok kun molemmat tietävät, missä mennään.
5. Vaikka käytät kumia, niin taitaa siinä tautiriskit olla isot.
6. Minua surettaa, kun et osaa rakastaa. 7. Kyllä rakkautta on, vaikket sitä usko. 8. Olen miettinyt, onkohan miehiä enemmänkin, jotka eivät osaa rakastaa? 9. Osa rakkaudesta tietysti on yksipuoleista tai muuten onnetonta, mutta kyllä minä ainakin rakastan.
10. Muuten, mielestäni et rakastele. 11. Vain rakkaan, rakastetun ihmisen kanssa voi rakastella. 12. Sinä panet, nussit, nait, painat tms. 13. Itse olen kokenut näitä kaikkia, myös rakkausseksiä.
1. Toivotaan parasta. ;D
2. Ei kaikki, onneksi. En ole huijari-tyyppiä.
3. Ja löytävätkin.
4. Kyllä tietävät.
5. Yhden tippurin olen sairastanut. Tosi nuorena.
6. Älä sure turhia.
7. Varmaan on?
8. Varmaankin?
9. Rakkaus on aika huono sana kuvaamaan mitään.
10. Se on yksi mielipide, sekin.
11. Tuo on vanhanaikainen näkemys.
12. En käytä noita termejä itse ollenkaan.
13. Niin minäkin.
Hauskaa Kesää Sinulle!
Miksi kysyt ja miksi lasket? Jälkimmäinen kuulostaa friikiltä tai provolta.