Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Riittävyys on minunkin ongelmani
Älä hyvä mies hakkaa niitä nauloja vatupassilla!
Nyt kelpaa... lämmintä + 32C varjossa. Naisia joka sormelle.
Kyllä poikamiesten nyt kelpaa!!! Korona ohi ja halukkaita naisia on joka sormelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poikamiesten nyt kelpaa!!! Korona ohi ja halukkaita naisia on joka sormelle.
Niin minäkin kuvittelin. Yhtä niuhoja kuin ennenkin + niistä on tullut mökkihöperöitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin kuvittelin. Yhtä niuhoja kuin ennenkin + niistä on tullut mökkihöperöitä.
Kuvittele sinä vaan ihan rauhassa. Minulle riittää naisia enemmän.
Mikä on ap:n päivän tarkka kaatolukema? Kertooko Excel...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap:n päivän tarkka kaatolukema? Kertooko Excel...
En ole Exel-miehiä, pidän säköistä päiväkirjaa.... : )
Kun kirjasin 15. heinäkuuta 2019 tuon lukeman 161 ylös
enpä arvannut että tämä hemmetin korona rokottaa noin pahasti.
Kolmen vuoden aikana olen saanut lisää vain vaivaiset 8 lisää.
Joten nyt 7.9.2022 käytetään järjestysnumeroa 169.
Nyt näyttää vauva.fi - kyselyn tulos tältä:
72,4% mielestä liikaa
27,5% mielestä liian vähän
0,1% mielestä lukema on ilmeisen sopiva... : )
Meneekö ensi viikonloppuna 170 rikki? Sitä tässä jään jännittämään. On aika vaativan oloinen nainen.... : )
Kalmanmiehellekö valtaosa naisista on vain itserakkaita, pesänrakennusvimmaisia lompakkoloisia? Toisaalta kerkesithän jo kertomaan, että suurin osa naisistasi on halunnut kustantaa yhteiset rillumareinne. Täytynee siten tulkita, että olet naisten kanssa hyvä muussakin, kuin sängyssä. (Manipuloinnissa? :o) Luulisi tuolla otantamäärällä kuitenkin kokoavan jo kattavamman kohortin, ettet vain olisi sortunut viekoittelevaan valintaharhaan. ;)
Mitä gallupiisi tulee, en harmikseni siihen saanut vastattua. Yhtäältä sen paremmin miesten pankkitilin saldoilla, kuin muillakaan numeroilla, ei ole ollut liiemmin väliä, ja toisaalta oma kokemuspohjani on kovin köykäinen valistuneen mielipiteen muodostamiseksi suuntaan taikka toiseen. No höh, mutta kun tänne kerran tieni löysin, jään kuitenkin mielenkiinnolla seuraamaan laskurisi lukemia. Happy hunting! (Itse maltan odotella vielä kuukauden päivät, mutta johan ne haahkat, kurpat ja kanat lienevät vapaata riistaa. ;)
- outolintunen(ko)
Olipa erikoinen viikonloppu. Tapasin älykkään naisen. Nyt alkaa tuntua siltä että tästä voisi kehittyä jotain vakavampaakin.... : )
Samalla kertaa tuo määrä kuulostaa turhan isolta. Minä olen mieluummin yhden kanssa kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Samalla kertaa tuo määrä kuulostaa turhan isolta. Minä olen mieluummin yhden kanssa kerrallaan.
Suurin osa näistä naissankareista liioittelee lukemillaan.
Voikin todeta: " Poikamies jo kolmannessa polvessa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä naissankareista liioittelee lukemillaan.
Voikin todeta: " Poikamies jo kolmannessa polvessa"
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen yhteen ja ainoaan naiseen. Eihän siinä mitään pahaa ole. Jos avioliitto tai avoliitto sujuu hyvin, ei sitä pidäkään lähteä turhan vuoksi särkemään.
"Suurin osa näistä naissankareista liioittelee lukemillaan."
Tuo on fakta!
Onko täällä Vauva-foorumilla koskaan "sähköä" ilmassa......?
Syksy saapui, sota jatkuu. Tappaminen on taas muodissa... : )
Kuuntelin tuon yhden höperön vanhuksen itsenäisyyspäivän puhetta. Kyllä vuodet on tehneet tehtävänsä.
Etsikää nyt äkkiä jostain nuorempi ehdokas!
Riittävyys on minunkin ongelmani