Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Joko alkaa miestä väsyttää?
Ei väsytä vielä yhtään. Naisten kanssa ei tule minulla koskaan väsy.
Minä ole vasta 38-vuotias nainen ja minulla on ollut yli 60 miestä. Helppoa elämää saan viettää täällä etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso määrä naisia kertoo lähinnä siitä, ettet ole kykenevä olemaan pidemmässä suhteessa. Seksi kanssasi ei ole ollut kellekään niin tyydyttävää, että olisi halunnut pidempään sun kanssa jatkaa tai sitten et vaan ole siihen riittävän luotettava. Elämänsä aikana yhteensä 161 kertaa sänkyyn päässyt mies ei ole erityisen kokenut ja iso määrä kertoo myös ettet osaa naista tyydyttää. Eli pidä vaan taukoa ja pohdi millä opeilla onnistuisit tyydyttämään yhden naisen niin, että hän haluaisi kanssasi toisenkin kerran sänkypuuhiin.
Ihan samalla tavalla ajattelen, jos selviää suuri naismäärä. Sillä kehuskeleminen on jotenkin säälittävää, kun tuota niin harvat pitävät hienona juttuna. Enpä ole tavannut vastaavaa koskaan irl.
Eikö ihminen saa pitää jossain vaiheessa vaan hauskaa? Itselläni oli muutaman vuoden sikkuaika, jolloin tuli kumppaneita hieman yli 50. Eihän tuo 161 nyt ihan tolkukon lukema ole, jos on hieman pidempään sinkkuna.
Lisää viinaa. Sillä se tukka tuuhenee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä suosittelet?
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä suosittelet?
Tapsa on hintalaatusuhteeltaan hyvä ja sitä on helppo vedellä laimentaa omaan makuun sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tapsa on hintalaatusuhteeltaan hyvä ja sitä on helppo vedellä laimentaa omaan makuun sopivaksi.
Saako Tampereelta juomaa sillä nimellä?
Nyt on kuuma kesä ja paljon naisia. Mitenkä teillä menee?
Miten kehtaat edes mainita noin vähäisen lukeman?
Olen melkoisen varma, että jos on plus sata naista kaadettuna moni kerta on ollut huonompi kuin oma käsi.
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Miten kehtaat edes mainita noin vähäisen lukeman?
Sinä joka olet poikamies jo kolmannessa polvessa, olet näemmä hieman kade. Mutta äläpä suotta hermostu, en minä Sinun lihavaa vaimoasi tai vajaa-älyistä siskoasi tule tapailemaan. Älykkäitä naisia riittää minulle vielä täällä Suomenniemelläkin aivan riittävästi.
PS.
"Wille Rydman on syytön. Ja sillä sipuli."
Vierailija kirjoitti:
Olen melkoisen varma, että jos on plus sata naista kaadettuna moni kerta on ollut huonompi kuin oma käsi.
Kiinalainen mies meni itsensä kanssa naimisiin. Kirjailija Jari Tervo epäili TV-ohjelmassa että mies on nimennyt oikean kätensä . . . "Kyllikiksi"
161 naitua naista paljonkin?
Jenkeissä kiersi legenda, jonka mukaan näyttelijä Warren Beattylla olisi ollut n. 13 000 seksisuhdetta, mutta toki piti sitä itsekin liioiteltuna. Ei niitä todellisuudessa tainnut olla edes montaa tuhatta!
Pelkästään Suomen Tinderissäkin on muuten arviolta 6 000 seksiä hakevaa naista kuukaudessa, joten onhan sielläkin peltoa kynnettäväksi. Joka kolmas päivä uusi seksinkipeä nainen hoitoon niin kuukaudessa n. 10 seksisuhdetta (0,17 % Tindernaisista), vuodessa n. 100, kymmenessä vuodessa 1000 ja 30v 3000.
Jos tällä Guinnesin ennätysten kirjaan hinkuaa, kaikki pitäisi dokumentoida hyvin!
Nythän on kesä parhaimmilllaan!
Mitäs te täällä Vauva.fi:ssä vielä roikutte?
Taidattekin olla pelkkiä ukkomiehiä joka sorkka... : )
Kalmanmies kirjoitti:
Nythän on kesä parhaimmilllaan!
Mitäs te täällä Vauva.fi:ssä vielä roikutte?
Taidattekin olla pelkkiä ukkomiehiä joka sorkka... : )
Ukkomiehiä ja vanhoja poikia noin 60 prosenttia. Loput 40 pros. on elatusmaksunsa maksamatta jättäneitä eronneita ukkoja. Luulisi hävettävän
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehiä ja vanhoja poikia noin 60 prosenttia. Nuo 39 pros. on elatusmaksunsa maksamatta jättäneitä eronneita ukkoja. Luulisi hävettävän
Minä olen vapaa poikamies. Eikä hävetä yhtään. Niin kauan kuin naisia riittää... : )
Karita on minunkin idoli!