Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?

Kalmanmies
15.07.2019 |

Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?

Vaihtoehdot

Kommentit (503)

Vierailija
1/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teitä syrjäytyneitä maaseudun aikamiespoikia. Tämä ammattikouluttamattomien poikien näköalattomuus ja tavoitteettomuus on Suomessa suuri ongelma.

Vierailija
2/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos pakastimessa tilaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parinkymmenenkään jälkeen vielä osaa sanoa mitä haluaa, niin vika alkaa olemaan miehessä niin iso, ettei sitä oikein millään paikata.

Vierailija
4/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vaihtoehto olisi pitänyt olla: Perus.

Mielestäni ihan perus lukema.

Perus.

Vierailija
5/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas vaihtoehto olisi pitänyt olla: Perus.

Mielestäni ihan perus lukema.

Perus.

Sukulaisteni mielestä olen parantumaton... "Kun joka käynnillä aina eri nainen kainalossa?"

Tämä on "puolivallattoman poikamiehen" perusoikeus.

Vierailija
6/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaseen en koskis pitkällä tikullakaan.

Vierailija
7/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mun idoli!

Vierailija
8/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso määrä naisia kertoo lähinnä siitä, ettet ole kykenevä olemaan pidemmässä suhteessa. Seksi kanssasi ei ole ollut kellekään niin tyydyttävää, että olisi halunnut pidempään sun kanssa jatkaa tai sitten et vaan ole siihen riittävän luotettava. Elämänsä aikana yhteensä 161 kertaa sänkyyn päässyt mies ei ole erityisen kokenut ja iso määrä kertoo myös ettet osaa naista tyydyttää. Eli pidä vaan taukoa ja pohdi millä opeilla onnistuisit tyydyttämään yhden naisen niin, että hän haluaisi kanssasi toisenkin kerran sänkypuuhiin.

Vierailija
9/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Iso määrä naisia kertoo lähinnä siitä, ettet ole kykenevä olemaan pidemmässä suhteessa. 2. Seksi kanssasi ei ole ollut kellekään niin tyydyttävää, että olisi halunnut pidempään sun kanssa jatkaa tai sitten et vaan ole siihen riittävän luotettava. 3. Elämänsä aikana yhteensä 161 kertaa sänkyyn päässyt mies ei ole erityisen kokenut ja iso määrä kertoo myös ettet osaa naista tyydyttää. 4. Eli pidä vaan taukoa ja pohdi millä opeilla onnistuisit tyydyttämään yhden naisen niin, että hän haluaisi kanssasi toisenkin kerran sänkypuuhiin.

1. Totta.

2. Tarua.

3. Tarua.

4. Pidän kesätaukoa.

Vierailija
10/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso määrä naisia kertoo lähinnä siitä, ettet ole kykenevä olemaan pidemmässä suhteessa. Seksi kanssasi ei ole ollut kellekään niin tyydyttävää, että olisi halunnut pidempään sun kanssa jatkaa tai sitten et vaan ole siihen riittävän luotettava. Elämänsä aikana yhteensä 161 kertaa sänkyyn päässyt mies ei ole erityisen kokenut ja iso määrä kertoo myös ettet osaa naista tyydyttää. Eli pidä vaan taukoa ja pohdi millä opeilla onnistuisit tyydyttämään yhden naisen niin, että hän haluaisi kanssasi toisenkin kerran sänkypuuhiin.

Ihan samalla tavalla ajattelen, jos selviää suuri naismäärä. Sillä kehuskeleminen on jotenkin säälittävää, kun tuota niin harvat pitävät hienona juttuna. Enpä ole tavannut vastaavaa koskaan irl.

Vierailija
11/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika! Eihän tuo naismäärä ole yhden vuoden aikana tullut! Yli 10 vuotta siihen on kulunut.

Yksikään nainen ei ole ollut tyytymätön käytökseeni. Pieniä mustasukkaisuusdraamoja on tietysti ollut, mutta ne on ohitettu aika nopeasti. Hauskaa meillä on aina ollut. Sain viime jouluna yli 30 joulukorttia eri naisilta.

Vierailija
12/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulle kuulu eikä minua häiritse paljon kenelläkin on seksikumppaneita, mutta en itse alkaisi sellaisen ihmisen kanssa, jolla olisi taipumusta tuollaiseen seksuaaliseen riski- ja häiriökäyttäytymiseen.

Ainoastaan sitten voisin toki harkita, jos niistä asioista olisi vuosia aikaa, henkilö olisi käsitellyt ne asiat ja käynyt terapiassa tms., eli olisi parantunut.

Mielenterveyden häiriönä minä tuota siis pidän, enkä tietenkään ketään paheksu jos on tuolla tavoin hukassa ja sekaisin, epävarma ja rakkaudeton eikä arvosta itseään.

Toivon vain, että henkilö löytäisi rakkauden sisimmästään ja saisi rauhan.

Vierailija
13/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riski-enkä häiriökäyttäytyjä.

En tarvitse terapiaa.

En ole hukassa.

En ole sekaisin.

En ole epävarma.

Arvostan itseäni ja kaikkia naisiani.

Rakkaus on vain kulunut fraasi.

Saan sisäisen rauhan ollessani luonnossa, yksin.

Vierailija
14/503 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti vain niin turtunut, ettet edes ymmärrä enää olevasi sairas.

Vierailija
15/503 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika peräkammarin poika jos noin vähän ollut naisia. Tosimies, Tsingis-kaanilla oli lapsiakin 1000-2000 kpl. Oletettavasti naisia on ollut tuosta kymmenkertainen määrä. 

Vierailija
16/503 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika peräkammarin poika jos noin vähän ollut naisia. Tosimies, Tsingis-kaanilla oli lapsiakin 1000-2000 kpl. Oletettavasti naisia on ollut tuosta kymmenkertainen määrä. 

Minulle ei seurustelu naisten kanssa ole mikään kilpailulaji. Hauska vapaa-ajan harrastus se kyllä on!

Vierailija
17/503 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei seurustelu naisten kanssa ole mikään kilpailulaji. Hauska vapaa-ajan harrastus se kyllä on!

Juttusi haiskahtaa aika selvästi teinin fantasialta.

Vierailija
18/503 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet luultavasti vain niin turtunut, ettet edes ymmärrä enää olevasi sairas.

Mitäs "sairasta" Sinusta siinä on että minä pidän naisista.

Homoksiko tässä pitäisi alkaa?

Ei saatana!

Vierailija
19/503 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalmanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttusi haiskahtaa aika selvästi teinin fantasialta.

Ei teinit tuollaisista fantasioi, lähinnä limaiselta setämieheltä kuulostaa.

Teinit on fresh.

Vierailija
20/503 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kysymykseni kuului:

Johtopäätös näin pienelläkään otannalla ei anna suomalaisista kovin suvaitsevaa kuvaa.

Tilanne nyt 16.7.2019 klo 14:58 on:

Nyt on 50 henkilöä ottanut asiaan kantaa:

- Liikaa on 72,0% mielestä.

- Liian vähän on 28,0% mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän