Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko Bob Lazaria? (Liittyen Netflix-dokumenttiin.)

Vierailija
14.07.2019 |

Katsoin Netflixistä dokumentin fyysikko Robert Lazarista.

Hän on jo 80-luvulla kertonut/väittänyt olleensa salaisessa tutkimuslaitoksessa tutkimassa lentäviä lautasia.

Yleensä en tällaiseen hömppään usko, mutta dokumentti oli vakuuttava ja mies esitettiin täyspäisenä, vaikka joitakin hämärähommia hänenkin taustallaan oli.

Joka tapauksessa asiat, joista hän kertoi, jäivät minua ainakin mietityttämään.

Mistään avaruusollennoista hän ei puhunut ja vastahakoisesti dokumenttiinkin lähti mukaan, häntä kiinnosti nimenomaan tekniikka noissa aluksissa. Ja tuo tekniikka minuakin kiinnosti, onpa hurjaa, jos mies puhuukin totta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on dokumentin nimi? Olisi kiva katsoa se.

Mielestäni ihminen joka EI usko maapallon ulkopuoliseen elämään on sivistymätön ja kristinuskon tai muun setäuskonnon aivopesemä.

Joten täysin mahdollista ja todennäköistä että avaruusaluksia on tutkittu "jo" 80- luvulla.

Vierailija
2/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihminen joka EI usko maapallon ulkopuoliseen elämään on sivistymätön ja kristinuskon tai muun setäuskonnon aivopesemä.

Joten täysin mahdollista ja todennäköistä että avaruusaluksia on tutkittu "jo" 80- luvulla.

Bob Lazar: Area 51 ja lentävät lautaset

Itse ajattelen melko samalla tavalla, vaikkakin haluan pitää kiinni myös "hengellisistä arvoista". Johonkin meitä suurempaan olen aina uskonut, mutta kyllä ihan maalaisjärki huutaa, että elämää on myös ulkopuolella.

Ehkä eniten kiinnostaa se, miten tätä Lazaria pidetään silmällä edelleen ja miten uskottava hän on. Perhe ja läheiset uskovat häntä ja hän tietää myös paljon asioita, joita hänen ei kuuluisi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, pitääpä katsoa tuo.

Niin, hengellisyys ja uskonto eivät aina ole sama asia, toista voi helposti olla olemassa ilman toista.

Itse oon löytänyt ravintoa hengellisyyteen ensin ns. uuspakanallisista uskonnoista ( jotka on vastakohta näille setäuskonnoille) ja myöhemmin mm. lukemalla maan ulkopuolisesta elämästä.

Netflixissä on muitakin hyviä ufo/avaruusdokkareita jotka eivät perustu pelotteluun.

Vierailija
4/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin uskon vahvasti Bob Lazaria ja hänen kertomustaan. Ja katsoin dokumentin jälkeen videon missä joku valheen paljastukseen erikoistunut ihminen teki videon lazarin ja joe roganin haastattelu videosta ja siinä pysäytettiin Lazarin haastattelu kohtia ja katsottiin Bob Lazarin ilmeitä ja silmien suuntaa mihin se katsoi (eli jos ihminen katsoo toiseen yläkulmaan ni se muistelee menneisyyttä ja taas jos toiseen niin se miettii miten keksiä tarinan) (en muista mitenpäin se meni) ni jo se video todistaa ainakin sen että Bob todella muisteli menneisyyttää, mitä siellä area 51 tapahtui, eikä keksinyt tarinaa. Ja oli siinä dokumentissa paljon sellaisia kohtia, mitkä etsittiin mitkä pitivät paikkaansa, mm. Se käsiskanneri kone siellä Area 51 S4 alueella, mitä ihmiset eivät silloin uskoneet, mutta mistä näytettiin kuva siinä dokumentissa. Ja sen että alue S4 sijaitsi (oliko 20 mailia area 51 tukikohdasta etelään jonkun vanhan kuivuneen järven vieressä) siitäkin oli video että samassa kohtaa on kuivunut järvi jne jne. Eli tää todistaa mun mielestä ainakin sen että Bob Lazar on ollut töissä Area 51 S4 salatulla alueella. JA. Onhan jo 1947 vuonna roswellin tapaus jo herättänyt kysymyksiä ja varsinkin ku heti aluksen maahan putoamisen jälkeen USAn armeija kertoi maahan pudonneesta ufosta mutta muutti tarinan (oliko seuraavana päivänä vai 2 päivän päästä) että se oli säähavainto pallo. Ja on näitä paljon muitakin asioita / tarinoita area 51 alueesta ja siellä maan ulkopuolisesta teknologiasta.

Vierailija
5/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsut, ei ne lentäviä lautasia ole vaan pieruja.

Vierailija
6/12 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös katsoin kyseisen dokumentin törmättyäni ensin Joe Roganin podcastiin George Knappin kanssa ja siitä edespäin Bob Lazarin kanssa. Todella mielenkiintoinen ja uskomaton kertomus, olen myös vakuuttunut siitä että Bob Lazar puhui totta.

Vierailija
7/12 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen melko samalla tavalla, vaikkakin haluan pitää kiinni myös "hengellisistä arvoista". Johonkin meitä suurempaan olen aina uskonut, mutta kyllä ihan maalaisjärki huutaa, että elämää on myös ulkopuolella.

Ehkä eniten kiinnostaa se, miten tätä Lazaria pidetään silmällä edelleen ja miten uskottava hän on. Perhe ja läheiset uskovat häntä ja hän tietää myös paljon asioita, joita hänen ei kuuluisi tietää.

Lazar on valehdellut niin monesta asiasta, kuten yliopistokoulutuksestaan ja työpaikoistaan, että vaikea on uskoa hänen tarinaansa ufoistakaan.  Lisäksi hän on saanut tuomion laittomien kemikaalien myynnistä sekä prostituutioringin pyörittämisestä.

Kun nyt tyypillä ei ole koulutusta, kokemusta tai pätevyyttä sellaiseen ufotutkimukseen jota väittää tehteensä, niin ei vaikuta edes vähääkään todennäköiseltä että hänet olisi koskaan palkattu ko. hommaan.

Vierailija
8/12 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lazar on valehdellut niin monesta asiasta, kuten yliopistokoulutuksestaan ja työpaikoistaan, että vaikea on uskoa hänen tarinaansa ufoistakaan.  Lisäksi hän on saanut tuomion laittomien kemikaalien myynnistä sekä prostituutioringin pyörittämisestä.

Kun nyt tyypillä ei ole koulutusta, kokemusta tai pätevyyttä sellaiseen ufotutkimukseen jota väittää tehteensä, niin ei vaikuta edes vähääkään todennäköiseltä että hänet olisi koskaan palkattu ko. hommaan.

Sitä he juuri yrittivätkin tehdä, saada hänet näyttämään hullulta, koska tiedot olivat huippusalaisia, ja juuri tätä aihetta he myös käsittelivät JRE podcastissa kuin dokumentissakin (suosittelen katsomaan itse). Lazarin paljastuksien jälkeen hänen koko menneisyyttään on käpälöity, hänen vaimoa ja kaikkia henkilöitä, ketkä myösivät hänen olleen joko kyseisessä koulussa tai työpaikassa, myös uhkailtiin.

Vierailija
9/12 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä he juuri yrittivätkin tehdä, saada hänet näyttämään hullulta, koska tiedot olivat huippusalaisia, ja juuri tätä aihetta he myös käsittelivät JRE podcastissa kuin dokumentissakin (suosittelen katsomaan itse). Lazarin paljastuksien jälkeen hänen koko menneisyyttään on käpälöity, hänen vaimoa ja kaikkia henkilöitä, ketkä myösivät hänen olleen joko kyseisessä koulussa tai työpaikassa, myös uhkailtiin.

No just! Ja yksityiset huippuyliopistotkin lahjottu samaan salaliittoon. Hehheh.

Vierailija
10/12 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti googlattuna löytää tietenkin kaikki nämä väitteet hänestä ja hänen "salaliittoteoriasta", mutta ei pidä unohtaa että asioista joista hän puhui jo 30 vuotta sitten, on myöhemmin vahvistettu CIA:n johdosta. Miten hän pystyi saamaan tietoa näistä huippusalaisista tutkimuksista yms.? Ja luuletko ettei Amerikan hallituksella ole mahdollisuuksia poistaa yksittäistä nimeä yliopiston kirjoista?

Vierailija
11/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän mitä sä teet...

Vierailija
12/12 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lazar ei ikinä tuodut mitään muuta todisteeksi kuin värikkäitä kertomuksia.