Missä jutellaan Big Brotherista?
Help help, kauden alku lähenee enkä tiedä missä siitä pääsee juttelemaan muiden katsojien kanssa!? Tänne varmasti tulee ketjuja mutta niistä tulee nopeasti niin pitkiä ettei niissä pysy keskustelujen mukana ellei ehdi koko ajan lukemaan. Subjectia ei tietenkään ole enää eikä Nelonen taida mitään vastaavaa suunnitella. Facebook-ryhmiä on mutta inhoan niissä keskustelua. Ennen oli Subjectin lisäksi ainakin pari muutakin foorumissä missä keskustelua oli aktiivisesti mutta en muista niiden osotteita enää enkä löydä googlella. Muistaako joku? Onko ne vielä pystyssä.
Kommentit (66)
Miksi tämäkin formaatti piti tuoda takaisin? Olisi vain pysynyt loppuneena formaattina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämäkin formaatti piti tuoda takaisin? Olisi vain pysynyt loppuneena formaattina.
No, eihän se missään vaiheessa ollut "loppunut", jäi aikanaan tauolle ja nyt palaa siltä uusin voimin.
Bbplaza on vielä toiminnassa. Jes, ihanaa kun BB alkaa taas!
Hävettää, mutta vitsi mä olen odottanut tätä. 6 vk se alkaa. Olisi tosiaan kiva tietää että missä on hyvät keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos, se se oli! Mikähän se toinen paikka vielä oli? :D Sillä oli joku tavallisempi nimi, mietin tota plazaa mutta ei muistunut mieleen millään.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää, mutta vitsi mä olen odottanut tätä. 6 vk se alkaa. Olisi tosiaan kiva tietää että missä on hyvät keskustelut.
Olen koko ajan uskonut että kyllä se vielä tulee ja hokenut kavereillekin, sain vihdoin olla oikeassa! :D Ainoa harmitus on ettei sitä saa kaapeliin, telkkarista niin paljon vaivattomampi katsoa kun netin kautta ja on toimintavarmempi.
Mä muistelisin, että ainakin silloin aikanaan BBPlaza oli jotenkin "asiallisempi" ja analyyttisempi palsta ja Subject vilkkaampi ja vapaampi.
Hei koska se alkaa? Syksylläkö? Mulla alkaa äitiysloma lokakuussa. Olis aikaa katsoa. :D Tuleeko neloselle BB 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Mä muistelisin, että ainakin silloin aikanaan BBPlaza oli jotenkin "asiallisempi" ja analyyttisempi palsta ja Subject vilkkaampi ja vapaampi.
Joo niin olikin. Luulen että se plaza erkaantui subjectilta omaksi porukakseen, olivat samanmielisiä ja just semmosia vähän vakavampia. Subjectilla oli tosin välillä tosi ikävä olla, hirveästi riitoja ja kiusaamista ja sen takia sitten jotkut perusti vielä jonkun oman paikan ja niitä faceryhmiä alkoi myös tulla. Siihen aikaan taisi yksi sun toinen "nettihullu" roikkua just siellä subjectissa.
Vierailija kirjoitti:
Hei koska se alkaa? Syksylläkö? Mulla alkaa äitiysloma lokakuussa. Olis aikaa katsoa. :D Tuleeko neloselle BB 24/7?
Syyskuun ensimmäinen päivä alkaa ja kestää kymmenen viikkoa, ruutu plussaan tulee 24/7
Vierailija kirjoitti:
Subjectilla oli tosin välillä tosi ikävä olla, hirveästi riitoja ja kiusaamista ja sen takia sitten jotkut perusti vielä jonkun oman paikan ja niitä faceryhmiä alkoi myös tulla. Siihen aikaan taisi yksi sun toinen "nettihullu" roikkua just siellä subjectissa.
No äläpä. :-D
Nevöfoget esim. sen kauden meininki, kun Kätlin oli mukana ja mielipiteitä to-del-la-kin riitti puolesta ja vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subjectilla oli tosin välillä tosi ikävä olla, hirveästi riitoja ja kiusaamista ja sen takia sitten jotkut perusti vielä jonkun oman paikan ja niitä faceryhmiä alkoi myös tulla. Siihen aikaan taisi yksi sun toinen "nettihullu" roikkua just siellä subjectissa.
No äläpä. :-D
Nevöfoget esim. sen kauden meininki, kun Kätlin oli mukana ja mielipiteitä to-del-la-kin riitti puolesta ja vastaan...
Joo tai Marika..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos, se se oli! Mikähän se toinen paikka vielä oli? :D Sillä oli joku tavallisempi nimi, mietin tota plazaa mutta ei muistunut mieleen millään.
Ole hyvä :) En muista sitä toista paikkaa, Subjectinkin ehdin jo unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Palju?
Ah, vanhaa ooopsia, hirveät rähinät välillä päällä, mutta oli siellä hauskaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuun ensimmäinen päivä alkaa ja kestää kymmenen viikkoa, ruutu plussaan tulee 24/7
Jes, kiitti! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan uskonut että kyllä se vielä tulee ja hokenut kavereillekin, sain vihdoin olla oikeassa! :D Ainoa harmitus on ettei sitä saa kaapeliin, telkkarista niin paljon vaivattomampi katsoa kun netin kautta ja on toimintavarmempi.
Aika outoa jos ei tule kaapeliin 24/7, jää ainakin meikäläiseltä katsomatta koko bb siinä tapauksessa.
Eivät varmaan halua ostavia ja katseleva asiakkaita ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Palju?
Ah, vanhaa ooopsia, hirveät rähinät välillä päällä, mutta oli siellä hauskaakin.
Oli! Jes, kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa jos ei tule kaapeliin 24/7, jää ainakin meikäläiseltä katsomatta koko bb siinä tapauksessa.
Eivät varmaan halua ostavia ja katseleva asiakkaita ilmeisesti.
Ei oo mitään ainakaan mainittu kaapelikanavasta eikä Nelosella ole enää kaapelikanavia ollenkaan.
Mistä ne kilpailijat näkee? Vai onko vielä valittu?
Noissa muissa paikoissa hyvänä puolena oli siis se että asioille oli aina omat ketjunsa, jokaiselle asukkaalle oma, tehtäville oma jne joten ne oli suht lyhyitä ja niissä pysyi mukana vähän hitaampikin. Täällä on semmosia mammuttiketjuja.