Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kävisi sinun työpaikalla jos joku antaisi positiivisen tuloksen huumeseulassa?

Vierailija
14.07.2019 |

Otsikossa kaikki.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman juhlissa melkein kaikki pössyttelee.

Vierailija
22/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bussinkuljettaja, ja positiivisesta huumeseulasta tulee potkut. Alkoholin käytöstä, (puhallustestistä jää kiinni) tulee hoitoonohjaus, mutta siis saa vielä mahdollisuuden. Sitä en tiedä, saako, jos ratista käryää, mutta silloin saa, jos ennen ajoa tehtävään puhallukseen (alkolukko tai puhallutus) tulee käry.

Työhöntulotarkastukseen kuuluu huumeseula sekä myös alkoholinkäyttöä mittaavat testit. Näissä lähinnä on syytä olla rehellinen alkoholinkäyttötottumuksissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bussinkuljettaja, ja positiivisesta huumeseulasta tulee potkut. Alkoholin käytöstä, (puhallustestistä jää kiinni) tulee hoitoonohjaus, mutta siis saa vielä mahdollisuuden. Sitä en tiedä, saako, jos ratista käryää, mutta silloin saa, jos ennen ajoa tehtävään puhallukseen (alkolukko tai puhallutus) tulee käry.

Työhöntulotarkastukseen kuuluu huumeseula sekä myös alkoholinkäyttöä mittaavat testit. Näissä lähinnä on syytä olla rehellinen alkoholinkäyttötottumuksissaan

Itseasiassa positiivisesta seulasta ei automaattisesti pureta kenenkään työsuhdetta ellei itse myönnä mitään. Jos seula on positiivinen eikä ole käyttänyt mitään, ei tarvitse muuta kun kiistää asia ja vaatii varsinaista huumetestiä.

Vierailija
24/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä paikassa, jonka omistaja on itsekin käyttänyt "huumetta" eli siis tässä tapauksessa kannabista. Ei tulisi potkuja, jos ei töissä olisi päihtyneenä.

Vierailija
25/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa töissä.

Itselle riittää diapam. Muutkaan ei monoa humehista saisi jos työt sujuu hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän