Miten kävisi sinun työpaikalla jos joku antaisi positiivisen tuloksen huumeseulassa?
Kommentit (25)
Olen bussinkuljettaja, ja positiivisesta huumeseulasta tulee potkut. Alkoholin käytöstä, (puhallustestistä jää kiinni) tulee hoitoonohjaus, mutta siis saa vielä mahdollisuuden. Sitä en tiedä, saako, jos ratista käryää, mutta silloin saa, jos ennen ajoa tehtävään puhallukseen (alkolukko tai puhallutus) tulee käry.
Työhöntulotarkastukseen kuuluu huumeseula sekä myös alkoholinkäyttöä mittaavat testit. Näissä lähinnä on syytä olla rehellinen alkoholinkäyttötottumuksissaan
Vierailija kirjoitti:
Olen bussinkuljettaja, ja positiivisesta huumeseulasta tulee potkut. Alkoholin käytöstä, (puhallustestistä jää kiinni) tulee hoitoonohjaus, mutta siis saa vielä mahdollisuuden. Sitä en tiedä, saako, jos ratista käryää, mutta silloin saa, jos ennen ajoa tehtävään puhallukseen (alkolukko tai puhallutus) tulee käry.
Työhöntulotarkastukseen kuuluu huumeseula sekä myös alkoholinkäyttöä mittaavat testit. Näissä lähinnä on syytä olla rehellinen alkoholinkäyttötottumuksissaan
Itseasiassa positiivisesta seulasta ei automaattisesti pureta kenenkään työsuhdetta ellei itse myönnä mitään. Jos seula on positiivinen eikä ole käyttänyt mitään, ei tarvitse muuta kun kiistää asia ja vaatii varsinaista huumetestiä.
Olen työssä paikassa, jonka omistaja on itsekin käyttänyt "huumetta" eli siis tässä tapauksessa kannabista. Ei tulisi potkuja, jos ei töissä olisi päihtyneenä.
Kahvilassa töissä.
Itselle riittää diapam. Muutkaan ei monoa humehista saisi jos työt sujuu hyvin.
Firman juhlissa melkein kaikki pössyttelee.