ONKO HAAPAVETISIÄ PAIKALLA PALJONKIN?
Kommentit (22)
Ohhoh, sattupa hyvin!!! :D
Joko on kesäkukat ostettu? Mä en oo vielä ku on ollu niin kylmää. Edelleenki oon tulossa sinne teillepäin ne ostamaan. :)
-2-
samasta syystä. On ollut niin kylmää ettei oo oikeestaan edes tullut mieleen! Yksi orvokkiruukku on mutta sekin saatiin lahjaksi. Pitäis joskus ajella sinne teille päin ostoksille, kun silloin uhkasin boikotoida täkäläistä puutarhaa! =)
-3-
Käydään siis " vuoroin vieraissa" ;D Sä tuut tänne ja mä tulen sit sinne. :)
Käytkö sä muuten aina näin iltasella av:lla? Aattelin vaan ku viimeksiki se tais olla puolenyön paikkeilla kun juteltiin... :)
Vaikka illallahan minäkin täällä aina aikaani kulutan...
-2-
samalla, kun " nukutan" vauvaa viereisessä huoneessa! Eli vauva nukkuu ja jos sattuu heräämään käyn hyssyttelemässä! =) Nyt mulle on tullut paha tapa roikkua täällä netisä myös päivällä aina kun vauva nukkuu ja mies on töissä! Pitäis jotenkin pyrkiä eroon tästä riippuvuudesta... =)
-3-
Eikös teille olla rakentamassa siihen 4-tien varteen sitä jotain isoa kauppa/hotelli(?)keskusta? Joko ne on aloittaneet rakennustyöt?
-3-
Iltaisin aina oon koneella ku " nukutan" lapsia.
Av:lle eksyin ekan kerran joskus viime syksynä ja sillon tuli oltua melkeen kokoajan av:llä. :-/
Nyt oon huomannu ettei koneelle kannata istahtaa ennenkä vasta iltasella. Jos ees meinaa käydä päivällä pankin sivuilla niin yhtäkkiä huomaaki istuneensa av:llä muutaman tunnin! :-O
Tästä tulee riippuvaiseksi. :S
-2-
Ja työt on jo aloitettu. Vissiinki ens vuoden alusta pitäis liikekeskuksen olla pystyssä. Mutta nähtäväks jää.
Pitihän sen olla valmis jo vuosi sitte, mutta niinpä vaan viivästy.
Mielenkiinnolla ootetaan millanen pytinki siihen nousee! :D
-2-
miten aina vaan pitää katsoa, että onko mitään uutta av:lla vaikka olis kuinka väsynyt! Meillä mies on jo alkanut valittamaan siitä, että minä istun illat ja yöt täällä tietokoneen ääressä eikä meillä ole enää ns. yhteistä aikaa olohuoneessa! =) Ja nyt se ukko ryökäle on alkanut sammuttamaan tämän koneen iltaisin ennen kuin minä ehdin tähän jumittumaan!
Vierailija:
Meillä mies on jo alkanut valittamaan siitä, että minä istun illat ja yöt täällä tietokoneen ääressä eikä meillä ole enää ns. yhteistä aikaa olohuoneessa!
Ja sanattomasti möykkäröiden se käy kyllä selväks että sitä ketuttaa ku mä oon tietokoneella! :D
Ja aina päätän että " no nyt laitan koneen kiinni 10 minuutin päästä!" ja sit yhtäkkiä huomaanki että on menny jo puol tuntia!!! :-O
-2-
että kun meillekin kai rakennetaan sitä abc-asemaa niin oli " kovaa keskustelua" siitä, että kun teillekin tulee se keskus siihen että riittääkö asiakkaita molempiin... Vaikuttako se rakennusprojekti mitenkään siihen mistä se 4-tie tulee menemään? Vieläkö siitä uskaltaa ajaa ohi ettei oo liikennevaloja tms. " esteenä" ? =D
-3-
tämä meikäläisen kirjoitus on tosi sekavaa...
Ai teille tulee " vaan" ABC siihen? :) Mä luulin että teillekki tulis ihan sellanen liikekeskus...
Se meidän liikekeskuksen rakennusprojekti EI vaikuta nelostien kulkuun. Eli se menee siitä mihin se vedettiin sillon pari vuotta sitte, ku tehtiin niitä liikenneympyröitä. :)
Ja ei oo mitään liikennevaloja tai liikenteen pysäyttäjiä, se ei (ainakaan tässä vaiheessa, tuskin myöhemminkään) vaikuta liikenteeseen millään tavoin.
Teiltä päin ku tullaan niin se liikekeskus on aloitettu siihen ekan liikenneympyrän jälkeen vasemmalle puolen tietä, entisen Shellin kohdille.
-2-
Minä oon koko ajan jotenkin kuvitellut, että se keskus tulis siihen missä on se pankki... En kyllä tiedä mistä olen saanut sen päähäni...
Kyllä kai se oli alunperin tarkoitus että siihen abc:n yhteyteen tulis muitakin liikkeitä esim. joku " marjamehu-juttu" vai mikä " myyntimenestys" lie olikaan... Täällä on kyllä niin juntteja kaikki nuo suunnitelmat että... Vaikka eipä itsellä kyllä ole sen parempia ehdotuksia, että ei varmaan kannattais pilkata niitä jotka edes yrittää... =)
Siitäkinhän on kamala show täälllä, kun se abc tulis siihen vaskikellon viereen ja nyt se vaskikellon porukka uhkaa lopettaa toimintansa sen takia...
Muutaman kerran oon siinä pysähtyny (joskus tosi kauan aikaa sitte) ja sen verran huono kuva jäi paikasta että ollaan vaan nykyisin ohi ajettu.
Millonkas ne sitten alkaa sitä ABC:tä rakentaa?
Eipä tuohon meidänkään liikekeskukseen oo mitään erikoisempaa tulossa, se Neste-huoltamo (olikohan? :)), joku hotellin tapainen, ravintola, ja Alko (vau, viimeinkin. :D)
Ja ilmeisesti jotain kunnan toimistoja siirtyy samaan tilaan...
Tulis ees joku kiva kauppa tai " matkamuistomyymälä" joka vähä vetäis porukkaa, muuten siitä tulee kyllä tosi ankee... :P
eli siis samalle puolen tietä kuin millä puutarhan kukka on. Näin olen ainakin ymmärtänyt. On kai ne jo alkaneet rakentamaan sitä huoltsikkaa tai ainakin ovat kaataneet metsää siitä kohden. Mä kans toivoisin, että siihen yhteyteen tulis jotain kivaa! Luulen , että siinä abc:llä tulis jopa käytyä. Vaskikellossa siellä sisällä asti olen käynyt jopa kahdesti! =) Ei minustakaan ole mikään kiva paikka! Ainoastaan ne wc-tilat siinä ulkona on hyvät ja suht siistit =) Niitä on käytetty jos on hätä iskenyt jo niin pian kotoa reissuun lähtiessä! =D
-3-
tai en minä kyllä oo varma nimestä... =) Keskustassa on puutarhan kukka mutta mikä se kukkapuutarha on vai onko se just vaan kukkapuutarha... =)
-3-
naapuri sannoo jotta möö. :)