Sinä tatuointeja vastustava: mitä tekisit jos puolisosi päättäisi yllättäen hankkia tatuoinnin suht näkyvälle paikalle?
Kommentit (44)
En osaa edes kuvitella. Puolisoni ei pidä tatuoinneista yhtään sen enempää kuin minäkään.
Se oli ensiaskel siihen, että mielipiteemme ja arvomme alkaisivat erota liiaksi toisistaan.
Toimittaisin hoitoon koska inhoaa tatuointeja kuten minäkin.
En voisi ymmärtää. Mahdoton ajatus. Ehkä puolisolla olisi joku hyvä selitys tatuoinnin hankkimiseen, koska muuten tilannetta olisi mahdoton käsittää.
Toteaisin että ihminen on vaihdettu jonki klooniin ja tappaisin kloonin.
Inhoan tatuointeja, ne on rumia eikä sovi kenellekään. Jos mieheni nyt päättäisi ottaa tatskan jonnekin muualle kuin naamaan niin sitten ottaisi, ei ole mun asia. Jos ottaisi naamatatuoinnin Mike Tyson- tyyliin niin sitten pitäisi varmaan erota, en kestäisi katsella sitä.
Tilanne on aika mahdoton kuviteltavaksi, puolison mielipide tatuoinneista on minuakin jyrkempi.
Jos näin kävisi, kyllä se varmaan tarkoittaisi arvojen eroamista muutenkin ja varmaan alkaisi se erilleen kasvaminen.
Varmaankin vastustaisin tosi kovasti täällä koneen ääressä kovasti. Ja vetäisin dunkkuun kaikkia.
Kyselisin varmaankin onko nyt tosissaan ja mikä muutti mielen... kummatkaan emme pidä tatuoinneista, joten olisin aika hämilläni ja huolestunutkin. Epäilisin juurikin että nyt lienee arvomaailmassa tapahtunut muutakin sellaista muutosta jota en kumppanissani arvostaisi, koska nykyisin tuntemani ihminen ei ikinä ottaisi kuvia itseensä vapaaehtoisesti.
Mies saisi alkaa pukeutua seksiä varten johonkin peittävään. Catsuitiin tai korsettiin. Ja ainahan voi laittaa silmät kiinni.
No mä tiedän, että tämä ei tod. hankkisi, joten en osaa ajatella. Jos olisin miestä vailla en usko että tatuointi vaikuttaisi kiinnostavuuteen, vaan muut asiat, ellei sitten ole joku kokovartalo tatuoitu. Luulen, että olisimme silloin jo niin erilaisia että ei natsaisi millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihailisin hänen...räväkkyyttään!
Niin minäkin! Ja kannustaisin myös hankkimaan leopardikuvioiset housut ja leikkauttamaan kananperseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin vastustaisin tosi kovasti täällä koneen ääressä kovasti. Ja vetäisin dunkkuun kaikkia.
Minäkin vetäisin lonkkuu
Huolestuisin ja epäilisin äkillistä aivovammaa.
En pidä tatuoinneista, mutta tatuointien VASTUSTAMINEN on ehkä pikkaisen liioiteltua :D Miehelläni on tatuointeja käsissään ja jaloissaan. Olivat siinä jo kuntavattiin, joten en voi asialle mitään. Vuosia sitten käytiin tatuointikeskustelu, koska mies haaveili lisätatuoinneista, jonka seurauksena mieskin alkoi miettimään haluamisiaan. Mies ei ole ottanut yhtään tatuointia lisää, eikä aio koskaan enää ottaakaan. Jos mies olisi jatkanut itsensä värittämistä, niin kyllä siinä varmaan ero olisi tullut eriävien intressien takia.
Syitä ottaa tatuointi:
On kivaa olla tatuoitavana
pitäisi saada käsi "valmiiksi", eli kokonaan värjätyksi
muistuttaa jostain asiasta
Ne on nättejä
se on mun tyyli
Kaikki nämä kumottiin ihan asiallisella keskustelulla miehen kanssa, ja monta muuta myös.
Se on hänen ihonsa, ei mun. Joten se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
En pidä tatuoinneista, mutta tatuointien VASTUSTAMINEN on ehkä pikkaisen liioiteltua :D Miehelläni on tatuointeja käsissään ja jaloissaan. Olivat siinä jo kuntavattiin, joten en voi asialle mitään. Vuosia sitten käytiin tatuointikeskustelu, koska mies haaveili lisätatuoinneista, jonka seurauksena mieskin alkoi miettimään haluamisiaan. Mies ei ole ottanut yhtään tatuointia lisää, eikä aio koskaan enää ottaakaan. Jos mies olisi jatkanut itsensä värittämistä, niin kyllä siinä varmaan ero olisi tullut eriävien intressien takia.
Syitä ottaa tatuointi:
On kivaa olla tatuoitavana
pitäisi saada käsi "valmiiksi", eli kokonaan värjätyksi
muistuttaa jostain asiasta
Ne on nättejä
se on mun tyyli
Kaikki nämä kumottiin ihan asiallisella keskustelulla miehen kanssa, ja monta muuta myös.
Asiallisella keskustelulla eli sinä sanelit tyyliin:
”Ne on nättejä”
”Rumia ovat”
”Se on mun tyyli”
”Eti uusi lyyli”
Itselläni suhtautuminen tatuointeihin on vähän niin ja näin. Välillä näkee ihan hienoja tatuointeja, ja joihinkin liittyy jotain tarinaa taustalle tai tatuoinnin aihe on henkilölle jokseenkin erityisen tärkeä. MUTTA. Yleensä tatuoinnit onkin sitten ihan jotain täyttä paskaa ja ne on otettu siksi, koska naapurin Mirjamillakin on.
JOS minulla olisi kumppani, joka päättää hankkia tatuoinnin jonka aiheena on joku typerä live, love & laugh-teksti, niin suhteemme joutuisi melkoiselle koetukselle, ja minä "saisin" elellä seuraavat 26 vuotta ilman naista. Jos taas tatuointi olisi jokseenkin merkityksellinen ja tyylikäs, niin asiasta ehkä voitaisiin keskustella. Itse en usko ottavani tatuointia koskaan, vaikka aihe olisi miten tärkeä tahansa. Yleensä ne vaan on niin typerän näköisiä ja niitä sitten joutuu katselemaan koko elämänsä vaikka aihe ei enää kiinnostaisi tai merkkaisi mitään. Kukin toki tyylillään, ja ei minulla sinällään ole mitään tatuointeja vastaan, mutta karsastan vain yleensä sen tatuoinnin ottamisen syytä, ja siksi näkisin, että ei oikein olisi mitään yhteistä naisen kanssa, joka ottaa massatatuoinnin.
Terveisin Naispelko26
Ero