Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä tatuointeja vastustava: mitä tekisit jos puolisosi päättäisi yllättäen hankkia tatuoinnin suht näkyvälle paikalle?

Vierailija
14.07.2019 |

Siinäpä se. Miten toimisit?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailisin hänen...räväkkyyttään!

Niin minäkin! Ja kannustaisin myös hankkimaan leopardikuvioiset housut ja leikkauttamaan kananperseen.

Ja voimaantumaan yhdessä poikien kanssa siiderillä.

Vierailija
22/44 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin jotain alkavaa alzheimeria, koska eikö näillä ole tapana tehdä jotain holtitonta ja järjenvastaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siitä tulisi. Olisin selvästi tehnyt täysin vääriä oletuksia hänen arvomaailmastaan.

Vierailija
24/44 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailisin hänen...räväkkyyttään!

Niin minäkin! Ja kannustaisin myös hankkimaan leopardikuvioiset housut ja leikkauttamaan kananperseen.

Sirpa?

Vierailija
25/44 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ap:lle kuuluu? 

Eihän tatuoinnit varsinaisesti KUULU kellekään. Näkyvät kyllä sitäkin enemmän.

Vierailija
26/44 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ap:lle kuuluu? 

Eihän tatuoinnit varsinaisesti KUULU kellekään. Näkyvät kyllä sitäkin enemmän.

Siksi ap:n muiden elämän ja puolisoidensa potentiaalisiin tatuointitöherryksiin suhtautumisen utelu ihmetyttääkin.

Samasta syystä tatuointeja ei koskaan aidosti oteta omaksi iloksi omasta halusta, vaikka massatöhrijät kuinka muuta väittäisivät ja yrittäisivät itselleenkin uskotella. Töhritty nahka on aina joku viesti ulkomaailmaan.

Vierailija
27/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kovin yllättynyt sillä vaimoni tulee työväenluokkaisesta perheestä. Hänen isänsä on hitsari ja äiti siivooja. Veljestä eikä siskostakaan ei tullut muuta kuin putkimies ja lähihoitaja. Olen kyllä huomannut että vaikka vaimo kävi yliopiston ensimmäisenö suvussaan hänen on ollut vaikea sopeutua ylempään yhteiskuntaluokkaan. Hän ponnistelee kodin ulkopuolella noudattaakseen sopivia käutös tapoja.

Kotona alhainen luokkatausta taas pilkahtelee välillä karkeina tapoina ja puheina. Ikävä kyllä lapsemmekin ovat saaneet huonaja vaikutteita. Mutta onneksi se luetaan vielä heillä nuoruuden kiohuntaan kuuluvaksi. Vaimoni on puhunut siihen malliin työväeluokkaisten ystävätärtensä tatuoinneista että pelkään hänen suunnittelevan sellaisen ottamista.

Vierailija
28/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen älykkyytensä olisi hävinnyt johonkin, ero ehdottomasti.

Vierailija
29/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäpä minä sille voisin. Mulla on itsellänikin tatuointeja, mutta olen poistattamassa niitä. Jokainen tehkööt omalle kropalleen mitä haluaa, minä en voi sitä kieltääkään.

Vierailija
30/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi siitä, mutta tuskin se mitään muuttaisi. 

Hänellä on oikeus määrätä omasta kehostaan ja elämästään. 

Vierailija
31/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ottaisi ikinä tatuointia enkä pidä niitä kauniina, mutta jos mieheni yllättäen saisi jonkin viidenkympin villityksen ja haluaisi tatuoinnin, niin siitä vaan. Hän tietää, etten sitä arvostaisi, mutta en minä ole mieheni vartija eikä hänen tarvitse tehdä asioita vain miellyttääkseen minua. Missään nimessä tatuointi ei olisi se kynnyskysymys mutta moni muu asia sitten taas olisikin. Jos ajatusmaailma muuttuisi kovastikin siihen suuntaan, mitä yleensä tatuointeja ottavilla on, niin sitten olisi suhdetta mietittävä uudestaan.

Ja mitä tarkoitan tatuointeja ottavien ajatusmaailmalla? En välttämättä mitään, koska muutama ystäväni on ottanut tatuoinnin mutta ajatusmaailma on muuten yhteneväinen kanssani. Mutta yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että tatuointeja ottavat kiinnittävät enemmän huomiota muiden mielipiteeseen, polttavat tupakkaa ja käyttävät päihteitä muutenkin enemmän kuin yleisesti muu väestö ja elävät tietynlaisessa minä minä -kuplassa, jossa minun oikeudet ovat aina paremmat kuin jonkun muun oikeudet. Lapsia "karaistaan" viettämällä yksin iltoja ja öitä pienestä pitäen, jotta vanhemmat voivat istua terassilla. Katsokaapa niitä terassilla notkuvia ihmisiä (niitä, jotka ovat siellä vakituisia): lähes kaikilla on tatuointi, lähes kaikki tupakoivat ja lähes kaikilla on niitä vahinkolapsia vähän kenen kumppanin kanssa tahansa.

Vierailija
32/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti. Tatuoinnit ovat rumia.

Vierailija
33/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo menisi vaihtoon samantien. En ole naimisissa white trashin kanssa.

M49

Vierailija
34/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella huolissani hänestä mikä elämäntapahtuma on saanut hänen arvomaailmansa noin muuttumaan.

Vierailija
35/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama. mutta itselleni en ota.

Vierailija
36/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi puoleen vuoteen ja sen jälkeen saisi käydä ainakin hcv ja hiv testeissä.

Vierailija
37/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tatuoinneista, mutta tatuointien VASTUSTAMINEN on ehkä pikkaisen liioiteltua :D Miehelläni on tatuointeja käsissään ja jaloissaan. Olivat siinä jo kuntavattiin, joten en voi asialle mitään. Vuosia sitten käytiin tatuointikeskustelu, koska mies haaveili lisätatuoinneista, jonka seurauksena mieskin alkoi miettimään haluamisiaan. Mies ei ole ottanut yhtään tatuointia lisää, eikä aio koskaan enää ottaakaan. Jos mies olisi jatkanut itsensä värittämistä, niin kyllä siinä varmaan ero olisi tullut eriävien intressien takia. 

Syitä ottaa tatuointi:

On kivaa olla tatuoitavana

pitäisi saada käsi "valmiiksi", eli kokonaan värjätyksi

muistuttaa jostain asiasta

Ne on nättejä

se on mun tyyli

Kaikki nämä kumottiin ihan asiallisella keskustelulla miehen kanssa, ja monta muuta myös.

Asiallisella keskustelulla eli sinä sanelit tyyliin:

”Ne on nättejä”

”Rumia ovat”

”Se on mun tyyli”

”Eti uusi lyyli”

Ei vaan mies huomasi itsekin omien perusteluiden typeryyden. 

Vierailija
38/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anelisin olemaan ottamatta ja jos välttämättä ottaisi, varmaan eroaisin. Julmalta kuulostaa mutta en oikeasti voisi olla tatuoidun miehen kanssa.

Vierailija
39/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo menisi vaihtoon samantien. En ole naimisissa white trashin kanssa.

M49

Vaimon vaihtaminen se vasta WT:tä onkin.

Vierailija
40/44 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä otta tatuointeja yhtään mihinkään, joten epäilisin miehen seonneen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi