Minä ainakin nautin tästä viileästä kesästä!
En kaipaa yhtään hellettä enkä todellakaan etsiskele mitään äkkilähtöjä etelään.
Mikä siinä hioastavassa helteessä on niin ihanaa?
Kommentit (12)
Minä myös. Ihanaa, kun on saanut nukuttua yöt eikä ole koko ajan inhottavan lähmäinen ja tunkkainen olo. Mutta ei mua haittaisi, vaikka välillä olisi vähän lämpimämpääkin. Jatkuvat helteet ovat mulle painajainen, ei normaali parinkymmenen asteen kesäsää.
Kyllä on ollut mukavaa kun on voinut ulkona harrastaa ja liikkua ilman painostavaa hellettä. Viime kesänä piti juotavaa raahata joka paikassa mukana repussa. Nyt ei ole niin kauhea tarve vaikka käy liikuntaa harrastamassa. Yöllä saa paremmin nukuttua kun ei ole kämppä jatkuvasti kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Ihanaa, kun on saanut nukuttua yöt eikä ole koko ajan inhottavan lähmäinen ja tunkkainen olo. Mutta ei mua haittaisi, vaikka välillä olisi vähän lämpimämpääkin. Jatkuvat helteet ovat mulle painajainen, ei normaali parinkymmenen asteen kesäsää.
Olis ees se 20 astetta :)
Paras kesäsää mulle on 20-23, hellepäivätkin ok, mikäli ovat yksittäisiä, eikä niitä ole liikaa. Kun hellettä kaipaan, lähden etelään, siellä pärjään viikon kuumassakin, kotona en. Mun mielestä tämä heinäkuu on ollut vähän liiankin vilpoista, en tykkää, että on pakko käyttää kotona villasukkia heinäkuussa!!! Mutta nukkuminen on toki helppoa. Ja kieltämättä tympeältä tuntuu laittaa takki päälle, kun ulos lähtee, kesässä on parasta, kun pärjää sorteilla ja t-paidalla (huppari ihan max).
On ollut hyvät säät lämpötilan puolesta liikkua ulkona. Ihan hyvä, kun voi pitkähihaista käyttää, suojaa itikoiltakin. Eikä tosiaan ole kestohiki naamassa vaikka vaan istuisi.231
+16 ja täällä istun villasukat jalassa.
Paras kesäsää, voisi vähän ripsauttaa vettäkin.
Tykkään❤
Ratkaisevaa on se, tippuuko yöllä johonkin 15 asteeseen, jolloin asunto viilenee. Viime kesä oli helvettiä siksi, että yötkin oli kuumia.
Aivan ihana kesä ollut sään puolesta. Itselleni tällainen kesä on todella täydellinen.
Hyvä kesä ei liian kuumaa. Välillä kotona säärystimet ja sukat jalassa. 😂
Ihania 20 lämpötiloja, tulin just mattopyykiltä ja ihanne kelit. Yöllä saa nukuttua ja jaksaa tehdä kaikkea. Mukava myös kun syksyn tulo lähellä, paras vuodenaika. Niin ja olen nyt kesälomalla.
Minä nautin siitä, kun ensi viikolla lämpenee! Ai ai, katsokaa mitä säät keskiviikosta eteenpäin ainakin seuraavan viikon ajan!
Minäkin tykkään viileästä kesästä. Onneks ei ole helle.