Vanhainkodin yöhoitaja vastailemassa jälleen kysymyksiin : )
Kommentit (13)
Veikko ja kumppanit kyllä varmaan enemmän ilahtuisivat läsnäolostasi kun me täällä av:llä. Viimeaikaisten kirjoitteluiden valossa en itse kehtaisi ilmoittautua tänne, jos ko. ammatinharjoittaja olisin...
mummoille tarpeeksi unilääkkeitä ettei nettisurffailusi keskeydy?
eiköhän ne hoitsut sen teidän " nauhurin" huomaa? t. ei ap
ei veikkojen kanssa jutella öisin kun pakolliset. Nehän piristyy ja nukkuvat seuraavan päivän ja rytmi sekaisin.. vähän niinkuin pienillä lapsilla.
t. ei ap
Tosin sairaalassa töissä ja nyt vapaat... Millaista teillä on yleensä yöllä? Kiirettä vai rauhallista? Valvotko yksin vai parin kanssa? Onko sulla paljon " oheistöitä" (pyykkejä, siivousta tms). Nukkuuko teillä vanhukset vai ovatko levottomia?
Vierailen itse kerran viikossa eräässä vanhainkodissa ja aika rankkaa hommaa ainakin sairaaloiden moisilla osastoilla näyttäisi olevan. Kyllä me omaisetkin sen hiffaamme, vaikka tietty sen oman mummomme puoli yritämme pitää. Tsemppiä anyway.
Viikonloppu rankka, jos ei taivaan kotiin siirry potilaita niin kiireiset on työpäivät = /
Minä en koe työtäni raskaaksi. Nautin siitä, että saan hoivata vanhuksia. Palkkaani en edes hauku.
Meillä yöt ovat aika hiljaisia, joten yhtiäkään kakkoja en ole esim. tänäyönä joutunut siivoamaan (harvemmin öisin yleensäkkään).
Olen lähihoitaja. Öitä on peräkkäin aina 3-5. Palkka 1590¿/kk + lisät jotka ovat yölisä 45% lauantailisä 20% ja sunnuntai 100%.
Vierailija:
Tosin sairaalassa töissä ja nyt vapaat... Millaista teillä on yleensä yöllä? Kiirettä vai rauhallista? Valvotko yksin vai parin kanssa? Onko sulla paljon " oheistöitä" (pyykkejä, siivousta tms). Nukkuuko teillä vanhukset vai ovatko levottomia?
Meillä yöt ovat rauhallisia ja oheistöitä ei ole lainkaan! Valvon yksin ja tarvittaessa saan apuuni yliyökön (sh).
ap
Vielä yksi todiste ja saadaan varmasti yhdelle nirppanokalle melko hankalat oltava!