Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja nyt se Meghanin Wimbledon asu! paitapuseron kanssa

Vierailija
14.07.2019 |

Öh paitapuseron kanssa pliseerattu hame ja yritetty mustalla raidalla hoikentavaa ...

Ja hiukset sitten päätä myöten nuoltu ja kova keskijakaus.

Koko tyylien sekasotku kaikenkaikkiaan hirveää tyylitajuttomuutta. Kaikki osat eri maata...

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7243641/Kate-Meghan-end-feud…

Kommentit (662)

Vierailija
421/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa siis häirikkö Meghanfanin kiusaamisviestejä vaan säännöllisesti poistettavaksi kaikki.

Vierailija
422/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi tapella omassa ketjussanne? Muut eivät välitä lukea viestejänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo häirikkö vaan pilaa kaikki ketjut jankkauksellaan ja solvauksillaan. Ilmestyi tänne lokakuussa 2016 ja siitä asti on tuo käsittämätön käytös saanut jatkua.

Vierailija
424/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen ketjun aloittaja ap:nä.

Ketjusta näkyy selvästi kun riita alkaa Meghanfanin viestista 50 näin:

---

ierailija

50/450 | 

klo 11:26 | 14.7.2019

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa millainen horror painajainen se olisi, jos tämä palstan Meghan hullu pääsisi jostain kummallisesta syystä Meghanin stailaajaksi?!

No mikä se Meghanhullu oikeasti on? Jos joku sanoo pienenkään poikkipuolisen sanan tästä herttuattaresta, syöksyy joku vaikka vihollislinjojen läpi puolustelemaan ja huutelemaan Meghanhullua. Kun sitten taas joku ihastelee Meghania, alkaa vimmainen kampanja Katen puolesta ja taas huudellaan Meghanhullua. :D Ihan hullua :D

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

ylös20

alas5

-----

Ja samaa jatkuu sataen eri kirjoittajia vastaan, jotka hän niputtaa yhteen, hän huutaa toisia hulluiksi, hän jakelee lääkkeitä, hän yrittää terrorisoida ja saada ihmiset riitelemään.

Koska olen ketjun ap ( näette sieltä että olen!)pyydän ylläpitoa POISTAMAAN kaikki ko häirikön viestit ketjusta. Kiitos. Täällä ei voi keskustella enää kukaan jos hän saa jatkaa.

Ja olen siis se joka ilmoitti hänen väitteensä Williamin "syrjähypyistä" rikollisina edelleen.

Jep. Tämä sama häirikkö häiritsee usein muitakin ketjuja.

Niin se tekee siksi ap nä pyydänkin muittenkin apua tässä että häirikkö Meghanfani saadaan pois häiriköimästä näitä keskusteluja. Hän käy aina toiseen kirjoittajaan henkilötasolla kiinni ja siihen ollaan kyllästytty nyt ihan kokonaan.

Eilen hän provosi ja provosi ja sitten pyysi poistamaan muka kaksi keskustelijaa täältä pois vaikka vastassaan oli monta siihen kypsynyttä että hän aina jatjaa ja jatkaa.

Ylläpito otan yhteyden lehden johtoon jos Williamista valheitten levittäjä ja kiusaaja jatkaa. Se on rikos.

Vierailija
425/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt kaikille selvä. Sinä Meghanfani et leimaa, kiusaa ja nimittele täällä toisia ja aiomme joukolla estää sen täällä. Sinulla ei ole mitään rajoja käytöksessäsi mutta nyt tulevat rajat.

Sinä teet rikoksia palstalla jengisi kanssa ja kaikki ovat kyllästyneet siihen. Mene pois tästä ketjusta terveisin vielä ap. Me Katesta tykkäävät emme käyttäydy noin rikollisesti kuin mafia. Herättää kysymyksiä.

Voi sinua ihmispoloista

Vierailija
426/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ OLEN TÄMÄN KETJUN ALOITTAJA joka juuri pyytää Meghanfania häirikkönä poistumaan.

Vierailija
427/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo häirikkö vaan pilaa kaikki ketjut jankkauksellaan ja solvauksillaan. Ilmestyi tänne lokakuussa 2016 ja siitä asti on tuo käsittämätön käytös saanut jatkua.

Anteeksi mitä.

Onko Meghanhullu jankannut jo vuodesta 2016

Vierailija
428/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

ierailija

50/450 | 

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa millainen horror painajainen se olisi, jos tämä palstan Meghan hullu pääsisi jostain kummallisesta syystä Meghanin stailaajaksi?!

No mikä se Meghanhullu oikeasti on? Jos joku sanoo pienenkään poikkipuolisen sanan tästä herttuattaresta, syöksyy joku vaikka vihollislinjojen läpi puolustelemaan ja huutelemaan Meghanhullua. Kun sitten taas joku ihastelee Meghania, alkaa vimmainen kampanja Katen puolesta ja taas huudellaan Meghanhullua. :D Ihan hullua :D

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

ylös20

alas5

-----

Ja samaa jatkuu sataen eri kirjoittajia vastaan, jotka hän niputtaa yhteen, hän huutaa toisia hulluiksi, hän jakelee lääkkeitä, hän yrittää terrorisoida ja saada ihmiset riitelemään.

Koska olen ketjun ap ( näette sieltä että olen!)pyydän ylläpitoa POISTAMAAN kaikki ko häirikön viestit ketjusta. Kiitos. Täällä ei voi keskustella enää kukaan jos hän saa jatkaa.

Ja olen siis se joka ilmoitti hänen väitteensä Williamin "syrjähypyistä" rikollisina edelleen.

Niin se tekee siksi ap nä pyydänkin muittenkin apua tässä että häirikkö Meghanfani saadaan pois häiriköimästä näitä keskusteluja. Hän käy aina toiseen kirjoittajaan henkilötasolla kiinni ja siihen ollaan kyllästytty nyt ihan kokonaan.

Eilen hän provosi ja provosi ja sitten pyysi poistamaan muka kaksi keskustelijaa täältä pois vaikka vastassaan oli monta siihen kypsynyttä että hän aina jatjaa ja jatkaa.

Ylläpito otan yhteyden lehden johtoon jos Williamista valheitten levittäjä ja kiusaaja jatkaa. Se on rikos.

Onko tämä palsta ainut paikka, jossa voit tuntea jotain pätemistä. MINUN ketjuni ja MINUN paranoia

Vierailija
429/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Moni sanoi joutuneensa kohteekseen jo aiemmin. Hän meni nyt ison rajan yli väitteineen.

Vierailija
430/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

ierailija

50/450 | 

Vierailija kirjoitti:

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

ylös20

alas5

-----

Kuvittelet että Meghania puolustavat kirjoitukset on yhden ihmisen kirjoittamia?

Vierailija
431/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ OLEN TÄMÄN KETJUN ALOITTAJA joka juuri pyytää Meghanfania häirikkönä poistumaan.

Kuule. Täällä kuka vaan voi kirjoittaa mitä haluaa. Sinun oikeutesi koskee vain omia viestejäsi. Et sinä voi mitään sille, mitä kuka tahansa kirjoittaa mihin tahansa ketjuun. Aloittajalla ei ole mitään valtaa mihinkään. Teet vain itsestäsi naurettavan

Vierailija
432/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J akaikki Meghanfani uhkauksen toisia kirjoittajia kohtaan ollaan ilmoitettu ja ilmoitetaan aina 112. Ei pitäisi olla uutinen. Kaikki uhkailijat ilmoitetaan aina, sieltä ollaan ohjeistettu niin. Ne ovat aina vakavia ja kertovat henkilön tasapainottomuudesta ja ovat arvokasta tietoa hänestä, kun estetään tapahtumasta pahempaa. Ihminen joka uhkailee ei ole terve.

Laita joku esimerkki uhkauksisra. En ole nähnyt yhtään

Vierailija
433/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

ierailija

50/450 | 

Vierailija kirjoitti:

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

ylös20

alas5

-----

Onko tämä palsta ainut paikka, jossa voit tuntea jotain pätemistä. MINUN ketjuni ja MINUN paranoia

Miksi ihmeessä sinä  leimaat ja terrorisoit muita näin? Sinulla ei ole rajaa tajuta miten keskustellaan. Poistu vaan kiusaamasta muita. t ap

Vierailija
434/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä.

Onko Meghanhullu jankannut jo vuodesta 2016

Kyllä on. Ei siis käyttäydy noin ainoastaan Meghan-ketjuissa vaan muissakin.

Vierailija
435/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J akaikki Meghanfani uhkauksen toisia kirjoittajia kohtaan ollaan ilmoitettu ja ilmoitetaan aina 112. Ei pitäisi olla uutinen. Kaikki uhkailijat ilmoitetaan aina, sieltä ollaan ohjeistettu niin. Ne ovat aina vakavia ja kertovat henkilön tasapainottomuudesta ja ovat arvokasta tietoa hänestä, kun estetään tapahtumasta pahempaa. Ihminen joka uhkailee ei ole terve.

Laita joku esimerkki uhkauksisra. En ole nähnyt yhtään

Soita 112 ja kysy, siellä niitä on jo nippu.

Vierailija
436/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on siis Meghanfani joka uhkailee täällä ja jotka ilmoitettu 112 ja hoviiinkin.

Vierailija
437/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Meghan parkaa, ihan hirveitä noi kommetit tuon linkin alla. Meghan ei olisi niin classy kuin noi engelsmannit, no ehkä ei olekaan hän on Tavis amerikkalainen. Mutta ei kyllä kovin classyä kuvaa anna brititkään noilla wt-kommenteillaan. Toivottavasti Megan ei koe Dianan kohtaloa, paineet ovat ainakin varmaan hirveät : (

Vierailija
438/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana oli palvottu ja ihailtu jo eläessään ja siksi paparazzit häntä vainosivat joka paikassa ja tekivät hänen elämästään vaarallista. Kun niistä kuvista maksettiin maltaita. jos ei tuon verran ole tietoinen Dianan suosiosta ja elämästä niin ei kannata osallistua koko keskusteluun. Dianan vainoaminen ei perustunut ihailijoiden (tai mahd. heittareiden) vainoamiseen vaan nimenomaan lehdistö vainosi häntä. Siksi että hän oli niin ihailtu. Jollakin on nyt mennyt jyvät ja akanat sekaisin. Diana oli hovin rakastetuin ja ihailluin jäsen jo eläessään ja jätti jopa kuningattaren varjonsa taakse. Häntä verrattiin jo eläessään Äiti Teresaan ja pidettiin suoranaisena pyhimyksenä. Meghania ei vainoa lehdistö vaan britit inhoavat häntä sekä lehdistöä. Meghanin tultua hoviin Catherine on nostanut suosiotaan ja on juuri nyt hovin suosituimpia jäseniä, siis suositumpi kuin  miehensä tai Harry ja Meghan joiden suosio on laskenut kuin lehmänhäntä. 

Miksi tämä aihe on sinulle näin tärkeä? Kuvittelet ja keksit omiasi. Miksi ihmeessä

Vierailija
439/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on siis Meghanfani joka uhkailee täällä ja jotka ilmoitettu 112 ja hoviiinkin.

Linkkaa joku uhkaus

Ja etenkin laita viestisi hoviin. Se olisi kiinnostavaa nähdä

Soitatko aina 112? Millaisen vastauksen omet saanut

Mitä lääkärisi näistä ajattelee?

Oletko sama, joka kirjoittelee m.j puolustuksia ja salaliittoteorioita?

Vierailija
440/662 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet sinä ilmoitat hätäkeskukseen? Ja mistä ihmeestä? Ymmärsinkö oikein, että kun täysin maaniseen Meksun vastaiseen kirjoitteluun joku erehtyy kommentoimaan, sinua uhkaillaan.

Ei ole ihan todellista.