Ja nyt se Meghanin Wimbledon asu! paitapuseron kanssa
Öh paitapuseron kanssa pliseerattu hame ja yritetty mustalla raidalla hoikentavaa ...
Ja hiukset sitten päätä myöten nuoltu ja kova keskijakaus.
Koko tyylien sekasotku kaikenkaikkiaan hirveää tyylitajuttomuutta. Kaikki osat eri maata...
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7243641/Kate-Meghan-end-feud…
Kommentit (662)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että muutamat ovat saaneet elämäänsä sisältöä yhden kuningasperheen miniöistä. Huah.
Varmaan vähän useammat kuin muutamat.
Kyllä tämä aikamoiselta yksin puhelulta tuntuu. Ei voi erehtyä kirjotustyylistä.
Alapeukuista päätellen voit erehtyä.
Kyllä meghan-hullu jaksaa nähdä vaivaa multipeukutteluun. Meghanin dissaajia on toki muitakin, ihmiset kun lähtevät innolla joukkodissaukseen, mutta kukaan muu ei ole niin hullu kuin meghan-hullu, joka papukaijana hokee samoja juttujaan päivät pääksytysten.
Lopeta jo, olet ikävystyttävä.
Ei se lopeta koska se luulee meitä olevan se yksi koulukiusaajansa. Mutta miksi ei mOdet lopeta tuon touhua?
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Meghan pitäisi laittaa jollekin kurssille, jossa voisi opiskella miten kuninkaalliset käyttäytyvät. Katen lisäksi voisi ottaa oppia vaikka Victoriasta, joka on aina tyylikäs ja viehättävä!
Ja jos näytettäis Megsulle oikein todellista viimeisen päälle eleganssia, otettaisiin esille kuningatar Silvia ja hänen vuosikymmenten "uransa". Aina yhtä huoliteltu, paksut mustat hiukset kiiltäen kauniilla kampauksilla, vaatteet ja korut hyvällä maulla, nopeaoppinen, nokkela, huumorintajuinen, äidillinen, varmakäytöksinen, etiketti viimeisen päälle opeteltuna, kielenkin oppi suit sait, upea äitinä, kuningattarena ja kaikki miehensä aiheuttamat skandaalit käynyt järkähtämättömänä läpi. Ja kaunis, eli sekin vielä. Näihin natsijuttuihin en nyt tässä puutu. Mutta tässäpä roolimallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että muutamat ovat saaneet elämäänsä sisältöä yhden kuningasperheen miniöistä. Huah.
Kyllä tämä aikamoiselta yksin puhelulta tuntuu. Ei voi erehtyä kirjotustyylistä.
Kyllä meghan-hullu jaksaa nähdä vaivaa multipeukutteluun. Meghanin dissaajia on toki muitakin, ihmiset kun lähtevät innolla joukkodissaukseen, mutta kukaan muu ei ole niin hullu kuin meghan-hullu, joka papukaijana hokee samoja juttujaan päivät pääksytysten.
Sori vain, mutta oli ensimmäinen viestini sinulle. Tiedät itsekin, että useampi on jo kyllästynyt pakkomielteeseesi. Turhaan leikit jotain asiallista analyysia tuottavaa uhria ja useaa kirjoittajaa. Kyllä kaikki meghan-hullun jutut jo tunnistavat. Sinun kannattaisi keskittyä omiin virheisiisi samalla intensiteetillä jolla keskityt meghanin virheisiin, voisit päästä elämässäsi eteenpäin.
Ettekö te nyt ihan oikeasti voi lopettaa tuota yhden muka Meghanhullun jahtaamista kun se on harhaista, ihan totta? Minäkään en ole tämä jolle taas sinä tässä kirjoitat!
Tämä teidän vänkääminen on häiriköintiä muka yhdestä Meghanista ei tykkäävästä!
Miksi tämä pakkomielteenne ei jo asetu?
Ihan oikeasti: - ERISinun ja meghanhullun ero on siinä että sinä tajuat että meghanhullua kritisoivia on monta. Meghanhullu luulee että täällä on yksi ainoa jolla on positiivista sanottavaa Meghanista. Sinänsä ymmärrän ettet tiedä mistä puhut jos et usein lue näitä ketjuja ja suurin osa hänen viesteistään on poistatettu. Mutta usko mua jos eksytte ajan kanssa samaan ketjuun hänen kanssaan niin sen jälkeen tiedät kestä puhutaan!
No ainakin tätä ketjua lukiessa tulee selväksi kaikille että se joka puhuu yhdestä muka jostain Meghan hullusta on juuri se harhoissa olija. Missään tapauksessa hän ei tunnista ollenkaan muka jotain yhtä ja samaa kirjoittajaa kuin harhoissaan. Ehkäpä kiusarinki on mukana koska show vaan jatkuu ja jatkuu. Illasta toiseen, aina kun joku tekee aloituksen Meghanista alkaa sama nillitys.
Totta. Kiusarinki on nimenomaan nämä mh tekemät aloutukset. Sama dynamiikka kuin aikanaan koulussa, kun sai kiusaamalla jotakuta kuulua joukkoon. Sai kerrankin sanoa me
Joo ei ole ollut kyllä koulukiusaamista meidän parissa joten tässä on nyt jonkun traumat lähteneet aikuisenakin laukalle. Lopettaisitko kuitenkin häiriköimästä näitä Meghan ketjuja kun en mitenkään voi olla koulukiusaajasi, koska se on satavarma etten ole koulukiusannut ikinä ainakaan minä ketään. Ystävällisesti vaan, kiitoksia. Ja jos sinulla on semmoiset taustat niin tarviisitko apuja? Me emme voi täällä auttaa sinua.
Taas sait sanoa me. Hienoa sinulle
Luultavasti et koulussakaan tajunnut kuinka kiusasit, kun vaan sait kuulua joukkoon, jossa vaan sanotaan ihan vaan totuuksia. Tästähän on kyse. Heikkoutta ja luonteenkehityksen virhe se kiusaaminen on.
Etkö nyt ihan oikeasti osaa erottaa omaa elämääsi minun elämästäni jossa ei ole ollut koulukiusaamista? Ei, meillä ei kiusattu. Koeta hyvä ihminen tajuta jo!
Ketä meitä? Sinua ei varmaan kiusattu. Olethan kiusaaja. Tämä on luonteenkehityksen heikkous, joka ei näytä menevän ohi
Ei sinulla ole mitään valtaa määritellä minua ymmärrätkö. Minun elämäni ei perustu kiusaamiseen vaan mielipiteet perustellaan täällä ja paras argumentti keskusteluissa voittaa- näin se vaan menee kaikkialla.
Opettele siis keskustelemaan ja perustelemaan, älä hyvä ihminen ala leimaamaan ja haukkumaan meitä muita. Äläkä niputtelemaan meitä yhdeksi koulukiusaajaksesi. En ole se, usko jo, jos sulla oli sellainen. Mulla ei ole sellaisia koulutovereita ollut ikinä.
Onpas Harry komeana tänään ja Meghankin säteili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se lopeta koska se luulee meitä olevan se yksi koulukiusaajansa. Mutta miksi ei mOdet lopeta tuon touhua?
Niin?
Se ei tosiaan lopeta.
Nämä MM-ketjut ovat outoja sen takia. Sitä avaa jonkin ja luulee, että se on kevyttä keskustelua vaatteista. Mutta melkein joka toinen viesti on samaa jankkaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Höpö höpö. Luultavasti on se kiusaajien puolustaja, joka tunnisti jo muinoin tämän me ilmiön, joka sinullakin näissä on. Muuta motiivia tähän vainoon ei näy
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onpas Harry komeana tänään ja Meghankin säteili.
Nyt voi jo todella puhua edustamisesta. Ei moitteen sijaa. Hyvältä näytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelen tätä ohjelmaa Ruotsin kuningasperheestä ja kauhu onko Madden nenäleikkaus epäonnistunut. Lähikuvissa kamala! Muuten vaikkuttavat kyllä ihanemmilta kun olen kuvitellut.
Sori, ruotsalaiset käyttäyttyvät liian hyvin, ei saa samalla tavalla juttua. Mutta laita linkki Madden uudesta nenästä.
No en mä nyt tiedä. Eikös siellä itse kuningas ollut seksiskandaalin pääjehuna ja kuningattaren naama leikelty jokeriksi? Madde kerkes kihloihin mitkä purettiin kun paljastu että sulhanen oli paukanut työkaverinsa paksuks ja hoidellut jotain toistakin pimua lööppeihin asti. Nii ja CP nai alaikäsenä vanhempiensa suostumuksella alastonkuvissa esiintyneen tosi tv tähden. Victoria anoreksiallaan taitaa olla lähinnä englannin kollegoidensa "tylsyyttä".
Miksi Meghan jatkuvasti pukeutuu mustaan vaikkaa se on varattu suruväriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Se ei tosiaan lopeta.
Nämä MM-ketjut ovat outoja sen takia. Sitä avaa jonkin ja luulee, että se on kevyttä keskustelua vaatteista. Mutta melkein joka toinen viesti on samaa jankkaavalta.
Ei lopeta ei. On kuin kestävyysjuoksija. Mä olen useamman kerran joutunut hyökkäyksen kohteeksi, kun ilmeisesti kirjoitukseni ärsyttävät sen suorastaan liekkeihin. On tullut jo hyvin tunnistettavaksi. Tuota pakkomiellettä ei pysäytä mikään. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vain, mutta oli ensimmäinen viestini sinulle. Tiedät itsekin, että useampi on jo kyllästynyt pakkomielteeseesi. Turhaan leikit jotain asiallista analyysia tuottavaa uhria ja useaa kirjoittajaa. Kyllä kaikki meghan-hullun jutut jo tunnistavat. Sinun kannattaisi keskittyä omiin virheisiisi samalla intensiteetillä jolla keskityt meghanin virheisiin, voisit päästä elämässäsi eteenpäin.
Ettekö te nyt ihan oikeasti voi lopettaa tuota yhden muka Meghanhullun jahtaamista kun se on harhaista, ihan totta? Minäkään en ole tämä jolle taas sinä tässä kirjoitat!
Tämä teidän vänkääminen on häiriköintiä muka yhdestä Meghanista ei tykkäävästä!
Miksi tämä pakkomielteenne ei jo asetu?
Ihan oikeasti: - ERISinun ja meghanhullun ero on siinä että sinä tajuat että meghanhullua kritisoivia on monta. Meghanhullu luulee että täällä on yksi ainoa jolla on positiivista sanottavaa Meghanista. Sinänsä ymmärrän ettet tiedä mistä puhut jos et usein lue näitä ketjuja ja suurin osa hänen viesteistään on poistatettu. Mutta usko mua jos eksytte ajan kanssa samaan ketjuun hänen kanssaan niin sen jälkeen tiedät kestä puhutaan!
No ainakin tätä ketjua lukiessa tulee selväksi kaikille että se joka puhuu yhdestä muka jostain Meghan hullusta on juuri se harhoissa olija. Missään tapauksessa hän ei tunnista ollenkaan muka jotain yhtä ja samaa kirjoittajaa kuin harhoissaan. Ehkäpä kiusarinki on mukana koska show vaan jatkuu ja jatkuu. Illasta toiseen, aina kun joku tekee aloituksen Meghanista alkaa sama nillitys.
Totta. Kiusarinki on nimenomaan nämä mh tekemät aloutukset. Sama dynamiikka kuin aikanaan koulussa, kun sai kiusaamalla jotakuta kuulua joukkoon. Sai kerrankin sanoa me
Joo ei ole ollut kyllä koulukiusaamista meidän parissa joten tässä on nyt jonkun traumat lähteneet aikuisenakin laukalle. Lopettaisitko kuitenkin häiriköimästä näitä Meghan ketjuja kun en mitenkään voi olla koulukiusaajasi, koska se on satavarma etten ole koulukiusannut ikinä ainakaan minä ketään. Ystävällisesti vaan, kiitoksia. Ja jos sinulla on semmoiset taustat niin tarviisitko apuja? Me emme voi täällä auttaa sinua.
Taas sait sanoa me. Hienoa sinulle
Luultavasti et koulussakaan tajunnut kuinka kiusasit, kun vaan sait kuulua joukkoon, jossa vaan sanotaan ihan vaan totuuksia. Tästähän on kyse. Heikkoutta ja luonteenkehityksen virhe se kiusaaminen on.
Etkö nyt ihan oikeasti osaa erottaa omaa elämääsi minun elämästäni jossa ei ole ollut koulukiusaamista? Ei, meillä ei kiusattu. Koeta hyvä ihminen tajuta jo!
Ketä meitä? Sinua ei varmaan kiusattu. Olethan kiusaaja. Tämä on luonteenkehityksen heikkous, joka ei näytä menevän ohi
Ei sinulla ole mitään valtaa määritellä minua ymmärrätkö. Minun elämäni ei perustu kiusaamiseen vaan mielipiteet perustellaan täällä ja paras argumentti keskusteluissa voittaa- näin se vaan menee kaikkialla.
Opettele siis keskustelemaan ja perustelemaan, älä hyvä ihminen ala leimaamaan ja haukkumaan meitä muita. Äläkä niputtelemaan meitä yhdeksi koulukiusaajaksesi. En ole se, usko jo, jos sulla oli sellainen. Mulla ei ole sellaisia koulutovereita ollut ikinä.
Meitä? Taas olet porukassa?
Ja mistä ihmeestä luulet minulla olleen ainuttakaan kiusaajaa. Moraalia voi olla muutenkin ja tämä on sinulta taas yksi osoitus kiusaajan luonteesta tuo "en ole sinun kiusaajasi", ei siihenkään löydy mitään muuta syytä. Samalla tavalla kuin muut mielipiteesi, minusta tuntuu, että M sanoo ja ajattelee sitä ja tätä. Aivan yhtä paljon totuuspohjaa. Paljastaa vain sinun ilkeytesi
Vierailija kirjoitti:
Öh, mustaa ei ole varattu suruväriksi. Oletko esim. kuullut pikkumustasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelen tätä ohjelmaa Ruotsin kuningasperheestä ja kauhu onko Madden nenäleikkaus epäonnistunut. Lähikuvissa kamala! Muuten vaikkuttavat kyllä ihanemmilta kun olen kuvitellut.
Sori, ruotsalaiset käyttäyttyvät liian hyvin, ei saa samalla tavalla juttua. Mutta laita linkki Madden uudesta nenästä.
No en mä nyt tiedä. Eikös siellä itse kuningas ollut seksiskandaalin pääjehuna ja kuningattaren naama leikelty jokeriksi? Madde kerkes kihloihin mitkä purettiin kun paljastu että sulhanen oli paukanut työkaverinsa paksuks ja hoidellut jotain toistakin pimua lööppeihin asti. Nii ja CP nai alaikäsenä vanhempiensa suostumuksella alastonkuvissa esiintyneen tosi tv tähden. Victoria anoreksiallaan taitaa olla lähinnä englannin kollegoidensa "tylsyyttä".
No ei kai se CP alaikäisenä naimisiin menny
Vierailija kirjoitti:
Koska juntti luulee sen olevan tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, mustaa ei ole varattu suruväriksi. Oletko esim. kuullut pikkumustasta?
Englannin kuninkaalliset käyttävät mustaa vain surupukuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate oli ihastuttava tänään Wimbledonissa Williamin kanssa: https://www.cosmopolitan.com/entertainment/celebs/a28389067/kate-middle…
Matsi taitaa jatkua edelleen.
William ja Kate ovat ihastuttavia.
Niin ovat ja juuri siksi, että heihin voi luottaa ja he ovat niin normaalilla tavalla vanhempia huolimatta asemastaan. Mitä on tämä hulluus jota tuon Meghanin suusta kuullaan että kaikki pitää muuttaa? Todella outoa.
Ihan itse kuulit?
MM sanonut tuon ihan itse monessa haastattelussa.
- Eri
Vahvistan
-Toinen
Vierailija kirjoitti:
Minusta Meghan on kaunis, tyylikäs ja herttainen. Harmi että rasistinen media on ottanut hänet uhrikseen. Vai onko takana Katen lähipiiri joka yrittää saada Meghanin näyttämään huonolta Katen rinnalla?
Juuri näin. Meghan on median hampaissa ja on mustalammas, ihan samalla tavalla kuin Diana aikoinaan. Dianasta tuli median suosikki vasta hänen kuolemansa jäljeen.
Minusta Meghan näyttää onnelliselta ja tasapainoiselta ihmiseltä, pukeutui hän sitten vaikka säkkiin. Hänen kasvoiltaa huokuu ilo ja tyytyväisyys.
My name is Bond, Harry Bond🔥
Täällä puhuttu miten Meghan nai Harryn mukamas pelkän aseman takia. Mutta huhhuh! Kyllä tolla olemuksella ja statuksella on Megsun pöksyt pyöriny ja sydän läpäpättänyt siihen tahtiin ettei ole paljon Harrysta toiseks jäänyt!
Huhhuh, noita kun kattoo niin tarvii jo ittekkin Marttinin shaken not stirred🍸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate oli ihastuttava tänään Wimbledonissa Williamin kanssa: https://www.cosmopolitan.com/entertainment/celebs/a28389067/kate-middle…
Matsi taitaa jatkua edelleen.
William ja Kate ovat ihastuttavia.
Niin ovat ja juuri siksi, että heihin voi luottaa ja he ovat niin normaalilla tavalla vanhempia huolimatta asemastaan. Mitä on tämä hulluus jota tuon Meghanin suusta kuullaan että kaikki pitää muuttaa? Todella outoa.
Ihan itse kuulit?
MM sanonut tuon ihan itse monessa haastattelussa.
- Eri
Vahvistan
-Toinen
Tällainen haastattelu varmaan löytyy
- Kolmas