Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilteille miehille sataa seksiä. On täysi myytti, että k*sipäät olisivat naisten suosiossa.

Vierailija
13.07.2019 |

”Nuoruudessa kävin naiseen suoraan kiinni. Naisia ja parisuhteita riitti, kunnes aloin olla herrasmies. Parisuhteet loppuivat kuin seinään, kun aloin kunnioittaa naisia.”

”Parisuhdekuvioita sivusta seuranneena väitän, että naisia kiehtovat k*sipäämiehet. Sikamiehet, pelimiehet, tai miksi heitä nyt ikinä haluaa kutsua. Mitä huonommin naisia kohtelee, sitä enemmän on vientiä.”

”Huomasin nopeasti, että mitä huonommin kohtelee naisia, sitä enemmän he kiinnostuvat.”

Siinä suoria lainauksia Iltalehden jutusta. Lehti julkaisi tällä viikolla ison nettiartikkelin siitä, että naiset muka rakastuisivat v*ttumaisiin pelimiehiin. Väite ei ole uusi, kaikenmaailman henrilaasaset toistelevat sitä. Ja ennen kaikkea sitä toistelevat naisettomat miehet. Todella moni tuntuu uskovan tuon Jari Tervon egon kokoisen myytin.
Ja kilin kikkelit!

Jos pelkällä kusipäisellä ja ylimielisellä käytöksellä saisi naiset lakoamaan, ratkaisu olisi helpompi kuin on arvata, mistä vihreä tai persu suuttuu somessa. Kaikki maailman kiltit ja naisettomat miehet yhtykää, siis kirjaimellisesti, eli alkakaa mulk*iksi. Ongelma ratkaistu. Voitte hajaantua!

Salaisuus piilee siinä, ettei väite pidä paikkaansa. Tutkitaanpa sisintäsi. Kysyn nyt naisoletetuilta lukijoilta. Kuinka usein pikkuhoususi kostuvat, kun näet kauppakeskuksessa vartijoiden kanssa painivan öykkärin? Siis nimenomaan öykkäristä?

Entä kuinka usein toivoisit olevasi bonuskorttisi sijaan höylättävänä, kun kaupan komea kassa katsoo sinua silmiin ja sanoo jotain kohteliasta. Ja pakkaa surusyöntijäätelösi pieneen pussiin, kivasti hymyillen.

”Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin” on kammottava kappale, mutta myös sen perusväite on täyttä huuhaata. Jos näin olisi, spurguilla ja narkkareilla olisi pitkä jono edessään. Kun katsoo suomalaisia pariskuntia, suurin osa miehistä on peruskilttejä Ikean kärryntyöntelijöitä. Mikä siis on loistavaa. Itsevarman ihmisen ei tarvitse näytellä ”pahaa”.

Mitä kiltteys edes on? Kiltteys sekoitetaan tosi usein laiskuuteen.

Moni mies luulee, että kun antaa naisen päättää kaikesta, se on kiltteyttä. Ei. Se on laiskuutta. ”Päätä sinä, mitä puoluetta me äänestämme, olemmeko vegaaneja, käytämmekö pyöräilykypärää, vastustammeko kulttuurista omimista ja missä me tänään syömme”.

Ja eron tullen tämä perässävedettävä vässykkämies syyttää uudelle uhrilleen ex-vaimoaan kontrollifriikiksi hulluksi, vaikka on juuri itse luopunut vapaudestaan omaa laiskuuttaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kilttinä ja vaatimattomana miehenä olen havainnut, että parhaiten "naismaailmassa" menestyy itseriittoiset, kilpailuhenkiset ja aivan hieman liian röyhketä tapaukset. Ei ole meikän pelikenttä se.

Vierailija
2/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni mies luulee, että kun antaa naisen päättää kaikesta, se on kiltteyttä. Ei. Se on laiskuutta."

Tämä väsyttää, kun jatkuvasti on tehtävä päätöksiä. Omat, toisen ja yhteiset. Selitin tämän miehelleni aikaa sitten ja hän tajusi sen. Jos hän jotain ehdottaa niin suostun heti. Helppoa suostua 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kilttinä ja vaatimattomana miehenä olen havainnut, että parhaiten "naismaailmassa" menestyy itseriittoiset, kilpailuhenkiset ja aivan hieman liian röyhketä tapaukset. Ei ole meikän pelikenttä se.

Näkisin, että se röyhkeys ja pieni sikamaisuus olisi se mitä kilttien miesten pitäisi olla, että saisi naisen. Pidän itseäni suht kilttinä "miehenä", mutta nykyään satunnaisesti pääsen jopa juttuun naisten kanssa vähän vahingossa, ja olen huomannut, että saan naiset nauramaankin (enää eivät naura ulkonäölleni niinkuin ennen. Ehkä..). Olen kuullut, että silloin on jo varsin hyvillä jäljillä naisten kanssa jos saa ne nauramaan ja jokseenkin rennosti viihtymään seurassaan. Ongelma vaan on se, että pelkään edelleen naisille aloitteiden tekemistä, enkä osaa ja uskalla olla se vähän röyhkeä ja ylimielinen mies, joka tekee selväksi mitä naiselta haluaa, ja "ottaa sen naisen". Ja olen edelleen sen luokan luuseri ja outo, että en jaksa uskoa, että kukaan nainen paremmin minuun tutustuttuaan haluaisi edes nähdä minua enää.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
4/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kilttinä itseään pitävä mies luulee että kiltteys tarkoittaa naisen ainaista myötäilyä, palvelemista ja tottelemista. Koko ajan tulee olla varpaillaan, ettei vaan nainen hermostu tai pahoita mieltään. Ja aina ollaan saatavilla.

Kuka nainen jaksaa tälläistä lapasta, jolla ei ole omia mielipiteitä, omia harrastuksia tai muitakaan omia juttuja?

Naiset tykkää herrasmiehistä ja kilteistä miehistä kyllä, vaan eivät perässävedettävistä lapatossuista. Siinä on vissi ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän