Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä takia tuo logopedia on nyt niin suosittua?

Vierailija
13.07.2019 |

???

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puhutaan, että työllisyystilanne on niin hyvä ja palkkakin hyvä. Siksi kiinnostaa nuoria.

Vierailija
2/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työllisyystilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on töitä. Itse olen kyllä kuullut muutamaltakin taholta ettei niitä ole ja ovat joutuneet vaihtamaan alaa. Tiedä sitten koskeeko tämä juuri niitä tiettyjä kaupunkeja vain joissa heitä koulutetaan?

Vierailija
4/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täystyöllisyys, itsenäinen työ virka-aikaan, kohtalainen palkka, pääsykokeeseen ei tarvitse lukea yhtään kirjaa.

Itsekin hakisin, jos voisi lähempänä opiskella.

Vierailija
5/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on töitä. Itse olen kyllä kuullut muutamaltakin taholta ettei niitä ole ja ovat joutuneet vaihtamaan alaa. Tiedä sitten koskeeko tämä juuri niitä tiettyjä kaupunkeja vain joissa heitä koulutetaan?

no onko niitä töitä vai ei?

Vierailija
6/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopistossa logopedia on siirtynyt lääkkikseen, samoin psykologia. Eli status vähän noussut. On terveydenhuoltopuolen yliopistokoulutus. Siks

Vierailija
7/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti helppo kovapalkkainen sisätyö.

Vierailija
8/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykypäivän sote-järjestyksessä myös sosiaalityön pitäisi siirtyä lähemmäs lääkkistä, psykaa ja logopediaa. Samoin sairaanhoitajien amk ja fysioterapeutit ym. vois olla lääkkiksen kyljessä mukana. Ois siellä sit kaikki samassa niinku ne on myös työelämässä

Vierailija
9/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti koulutuskaupunkeja. Yrittäjille kuulemma niissäkin kaupungeissa riittää töitä, mutta kaikista ei ole yrittäjäksi.

Vierailija
10/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ala, hyvä työllisyystilanne, palkka kohtalainen.

Vierailija
11/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no onko niitä töitä vai ei?

Kaikki lehtijutut ja vastaavat listat toitottavat että on pulaa vuodesta toiseen. Kun taas lähipiirissä joku on törmännyt pariinkin joka sanoo ettei ole saanut töitä ja on käynyt jopa toisen yliopistokoulutuksen. Näinpä on vähän vaikea miettiä mistä on kyse.

Vierailija
14/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kiinnostunut alasta, jossa pääsee työskentelemään lasten kanssa, päivätyö ja hyvä palkka. Veljen tyttöystävä on puheterapeuttina ja hänen puheistaan tosin olen käsittänyt ettei työ ole sieltä ihan helpoimmasta päästä kuitenkaan.

Vierailija
15/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihan usko tuota väitettä että pari tuttua olisi valitellut ettei töitä ole puheterapeutille ja vaihtanut alaa. Katsoo vaikka mollin sivuja.. itse olen puheterapeutti ja uskaltaisin välittää että töitä saa tällä hetkellä mistä kaupungista tahansa.

Vierailija
16/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jo vuosia sitten kuulleeni, että vaikka tarvetta logopedeille olisi, niin ainakaan kaikissa kunnissa ei ole varaa palkata. En tiedä, mikä tilanne on oikeasti nyt, mutta voin hyvin kuvitella tuon todeksi. Ei ole kuitenkaan vaarallisesta sairaudesta kyse, jos joku puhuu epäselvästi. Resurssit ohjataan sitten muualle. 

Vierailija
18/25 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä opiskelevat haaveilevat kova palkkaisesta ammatista

Vierailija
19/25 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja riittää.

Vierailija
20/25 |