Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL
Kohta alkaa!
Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.
Kommentit (1464)
Toi rillipää neiti vapaasuhde on jotenkin pervon näköinen. Jotenkin ällö puheissaan ja teoissaan.
Eihän tässä nykyään tehdä muuta, kun petetään, ei tietoakaan oman suhteen ajattelusta. Kannattais lopettaa koko sirkus, toki ainakin yksi kausi on vielä tulossa.
"Molemmat tykkää juua"... Samat harrastukset kyllä yhdistää kivasti😊
"Emmä halua panna teeveessä" joopajoo🙄 tämmösiäkö nykyajan nuoret on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, mistä tiedät jostain mielialalääkityksestä?
En "tiedä", mutta vanhan hoitajan intuitio ei petä. Silmät puolivaloilla, puhe puuromaista ja pariin kertaan neiti on maininnut psykoosin. Tosin hieman eri kontekstissa, mutta asia on kuitenkin ollut esillä.
No melkoisen hyvä hoitaja varmaa ollutkin. Kas kun et lääkäri.
Ei siihen lääkäriä tarvita. Itä-Helsingissä ikänsä asunut 12 vuotiaskin tunnistaa Jossun katseen ja osaa luetella mitkä lääkkeet sen tekevät. Saman asian osaa sanoa kuka tahansa kokenut portsari. Joten lääkäri ei tarvitse olla arvioidakseen mikä tekee uneliaan katseen ja puuroutuneen puheen.
Jatketaan vielä todistelua: Josefin treffeillä kameralle:"Täs oli vähän...Pari päivää sitten...Semmost vähä ahdistusta ja muuta, mutta nyt on paljo parempi fiilis". Elekieli kertoo ettei akka valehtele. Ja tietenkin sillä on ne mielialalääkkeet mukana koska ne on määrätty hänellä todettuun ahdistukseen. Siksi silmät valuu ja puhe sammaltaa.
Toisena todisteena voin sanoa, että naista ei tulla näkemään humalassa. Hän tiedostaa tilanteensa ja on sinut itsensä kanssa, koska tietää että herkän sielun kohtalo on olla tunteellinen. Siksi hän käyttää lääkkeitä, jasiksi hän rakastaa Leeviä koska Leevi tietää tilanteen ja hyväksyy sen, koska näkee Josen herkkään sieluun.
Sori että mä tein vitsiä teidän rakkaudesta. Toivottavasti se kestää kaiken.
Mun mielestä aivan vtun kuvottavia ihmisiä tällä kaudella. Hirveää perseen vatkutusta, tissien tyrkytystä, sössötystä... Yleensä en myöskään puhu muista pahaa mut nyt on sanottava et tuo väpä on aivan helkutin vastenmielinen ilmeineen ja sönkötyksineen🤢 ja Marilla hirveitä puheita. Ai luoja en ehkä pysty tän kuvotuksen ja häpeän takia kattomaan tätä kautta.
Melkein kaikista pariskunnista tulee kyllä tosi omituiset vibat...
Väpä on kyllä ihan uskomaton enkä ymmärrä miksi Mari on sen kanssa, se sanoi itsekin että kun Väpä on välillä semmonen tyhjäpää niin Joona vaikuttaa älykkäältä?? Ja Marin kännipuheet on ihan järkyttävää törkyä.
En tiedä vetääkö Leevi jotain roolia vai onko oikeasti tuollainen, mutta Joskusta ei ainakaan toistaiseksi ole saanut yhtään mitään irti. Jotenkin kun katsoo heitä erikseen, en yhtään ymmärrä miten ovat (Leevin mukaan) täydellinen pariskunta.
Eve ja Santeri molemmat jotenkin vastenmielisiä, eikä kummallakaan selvästi hajuakaan että mitä ovat tekemässä.
Ja toi että Eve on joskus raahannut jonkun äijän Santerinkin kotiin Santerin ollessa itse paikalla? Täh?
Rasse ja Eve ei musta ole millään lailla toisilleen sopiva pari.
Tässä vaiheessa kautta lempparini on kyllä Viivi! Ei vaadi tuossa seurassa kovin paljoa että erottuu edukseen mutta vaikuttaa oikeasti hyvältä tyypiltä.
Mä en oo aikasemmin älynnytkään kuinka iso osa tempparielämystä mulle on tää palsta! Nyt kun tääl on ihan kuollutta niin sen huomasin.
Eikö tolla Viivillä ole mitään itsekritiikkiä, kun käyttää 5 numeroa liian pientä hametta yms. Kamalan näköistä.
Meijun Proteiini-iho kirjoitti:
Aivan, ennen pettäminen oli se juju. Nyt se on niin peruskauraa, että näytelmän kliimaksi tapahtuu heti ensimmäisessä näytöksessä. Ja kun se toistuu kaudesta toiseen, ei siinä ole enää hohtoa.
Seuraavaksi jännitämme mikä pari harrastaa anaalia ensimmäisenä saarrella. TV:ssä.
Joo, totta. Pettämisessä ja panemisessa ei ole enää mitään hohtoa, sitä tapahtuu 5 kauden jälkeen jo ekoissa bileissä. Nyt jännitys on lähinnä siinä miten ja missä akti hoidetaan.
Tuskin maltan odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko tää kausi on taputeltu vai missä kisakatsomo kommentteineen? 🤔
Tää ohjelma on jo niin kulunut, ei oo mitään mielenkiintoa kattoa. Ketä kiinnostaa nuorten kännisekoilu ja paneminen?
Siis mitä porukkaa! Toinen toistaan hirveämpiä tyyppejä. Kunnon wt-bileet :D
Toivottavasti se yksi blondi sinkkumimmi katsoo itseään telkkarista ja toteaa, ettei näytäkään seksikkäältä, vaan ainoastaan tragikoomiselta. Selkä suoraksi, vaatteet päälle ja twerkkaus historiaan
Mutta mutta mutta, entäs temppariristeily ja kultakutrin grilli ja setämiesten viiltävät analyysit ja...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä taitaa olla tässä. Itse tykkään kyllä katsella myötähäpeää aiheuttavia realityjä ja komedioita mutta nyt ollaan menty jonkun rajan yli (tai riman ali) mikä on liikaa jopa minulle. Ei vaan enää pysty.
Casting on epäonnistunut melko täydellisesti. Vai eikö ohjelmaan ole enää kunnolla hakijoita joten otetaan ne mitkä on saatavilla?
Tiedän että tämä on rumasti sanottu ohjelmassa olevia kohtaan mutta silti kaikella kunnioituksella, ohjelma vaatii:
1) Kauniimpia ihmisiä
2) Vanhempia ihmisiä
3) Pidemmissä suhteissa olleita
4) Oikeasti suhteessa olevia, siis sellasia joiden suhdetta sitten saarella testataan. Ei näitä joille tuntuu olevan aika sama.
Eli jos tuotantoyhtiö on kuulolla, pelastakaa uppoava laivanne ennenkun on liian myöhäistä. Se on on jo lopunajan merkki jos tervettä miestä (minä) ahdistaa jatkuva perseiden heilutus eli bimbojen "twerkkaus".
Mulle riitti eka jakso. Myötähäpeä twerkkauksesta, ei pysty katsomaan.