Temptation Island Suomi - TIS 2019 syksy OFFICIAL
Kohta alkaa!
Kurosen ig:ssä on kuva, joka herättää ajatuksia. Aurinkotuolit nimittäin. Onko tuossa uusi iltanuotiosysteemi? Kuronen keskellä, muut sivuilla.
Kommentit (1464)
Vierailija kirjoitti:
hei saisko semmosen kunnon ruutu+spoilerin? oikeesti karim ja josku yhessä? jee!
Yhdessä on, Leevi täysin cucked. Josku oli suudellut Karimia baarissa ekana iltana Suomessa ja homma lähtenyt siitä purkautumaan.
Karim: "tullaan olemaan joskun kanssa yhteydessä, ei Leevi sitä voi kieltää. Se on ihmisen henkilökohtainen asia kenen kanssa viettää aikaa. "
Josku: "hyvät välit on jeppeen, mutten vietä aikaa hänen kanssaan, koska Karim ei tahdo niin."
Vierailija kirjoitti:
hei saisko semmosen kunnon ruutu+spoilerin? oikeesti karim ja josku yhessä? jee!
Leevi ottaa 24h treffeille Iidan, Josku Karimin. Kummillakaan treffeillä ei tapahdu oikein mitään erikoista, Josku tosin kyselee Karimin kyrsän kokoa ja Leevi nukkuu Iidan vieressä (koska ei ollut sohvaa.)
Nuotiolla Josku mongertaa ja on tosi vaivaantunut, jää kiinni mm. valehtelusta tästä käsipelistä Jepen kanssa, ja moneen ilmiselvään asiaan vastaa tyyliin "en muista/ei mun mielestä." Leevi uskoo kaiken mitä Josku puhuu ja vannookin rakkauttaan, kyselee tosin paljon saaren tapahtumista.
Yhdessä lähtevät, puhuvat kuinka rakastavat toisiaan yli kaiken eivätkä päästä koskaan irti, mutta extrassa paljastuu että aika pian Josku halusi eron sillä suhde alkoi tuntua enemmän kaverilliselta kuin parisuhteelta, ja lisäksi suomeen paluun jälkeen Josku suuteli Karimia baarissa. Josku ja Karim kimpassa, Leevillä tuntuu menevän hyvin yksikseenkin, toki on pettynyt että yhteiset suunnitelmat (muutto Espanjaan, perheen perustus yms.) kosahti.
Näytetään myös vähän Väpän ja Marin treffejä, joille mukaan lähti Ade sekä Joona. Joona sairastui, ja korvaajaksi Mari valitsi Topin.
Mari kiukuttelee aluksi että ei voi olla hauskaa kun Joona ei ole mukana, mutta illan mittaan hänelläkin on ihan hauskaa. Väpä puhuu Aden kanssa Marista ja herkistyy, kun kajareista soi heidän yhteinen biisinsä, mutta pian paukuttaa Adea takaa niin että persus läiskää.
Ensiviikolla siis Väpän ja Marin iltanotski ruutu+.
Leevi tais pudota kovaa ja korkealta kun kaikki ei ollutkaan täydellistä. Jospa hän vähän pääsisi naiiviudestaan eroon ja jatkossa suhtautuisi realistisemmin suhteisiinsa! Olkoon tämä opetuksena hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Leevi tais pudota kovaa ja korkealta kun kaikki ei ollutkaan täydellistä. Jospa hän vähän pääsisi naiiviudestaan eroon ja jatkossa suhtautuisi realistisemmin suhteisiinsa! Olkoon tämä opetuksena hänelle.
Riippuu vähän mistä kulmasta asiaa katsoo. Jos ajattelee että tämä oli Joskulle Bitch-testi niin loppupeleissä Leevi on ainoa joka tässä voitti😬
karimilla lapsi? puhuu siitä instassa jodellisa on haukuttu olisi muka hylänyt lapsensa, mikä ei pidä paikkaansa
Karim vaikuttaa ylimieliseltä mieslapselta ja toi uhoaminen on koomisen kuulosta
Karim: "Leevi on semmonen ruttunaama" "Jeppe on reppanan uhrin näköinenkin"
Itseään Karim kyllä osaa kehua.
Josku: "nähtiin Karimin kans joka päivä. Vaikka sanoi viestissä ei, niin silti ilmestyi oven taakse. Tai kaupungilla tuli vain vastaan ja kaappas mukaansa."
Tää ei nyt kuulosta kauheen hyvältä. Mitä jos Josku joku päivä yrittäisi jättää Karimin? Ei taida onnistua.
Muutenkin tuo vainoaminen, kunnes sai joskun. Taitaa kaikki tietää että saarella jo häikäilemättömästi pelattiin Jeppe pois tieltä. Don't hate the player.... No mua kyllä karmii, sodassa ja rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuo tuntui jaloilleen päässeen extran perusteella ja ihan fiksusti puhui menneestä ja tulevasta.
Vierailija kirjoitti:
Karim: "Leevi on semmonen ruttunaama" "Jeppe on reppanan uhrin näköinenkin"
Itseään Karim kyllä osaa kehua.Josku: "nähtiin Karimin kans joka päivä. Vaikka sanoi viestissä ei, niin silti ilmestyi oven taakse. Tai kaupungilla tuli vain vastaan ja kaappas mukaansa."
Tää ei nyt kuulosta kauheen hyvältä. Mitä jos Josku joku päivä yrittäisi jättää Karimin? Ei taida onnistua.
Muutenkin tuo vainoaminen, kunnes sai joskun. Taitaa kaikki tietää että saarella jo häikäilemättömästi pelattiin Jeppe pois tieltä. Don't hate the player.... No mua kyllä karmii, sodassa ja rakkaudessa.
Ääh, saispa tätä viestiä muokattua SIIIS Josku sanoi Karimille että ei nähdä tänään ja silti Karim aina ilmestyi paikalle. Mitä sitä turhaan naista kuuntelemaan.
Jodelista poimittua karim tuomittu huumeista väkivaltasesta käytöksestä mm hakannu eksäänsä myyny ja ite käyttäny huumeita myöntäny hakannee eksäänsä jollai jodel kanavalla ainii on myös äärimmäisen mustis joskusta ei anna nähä jeppee ja vissii vainoaa spämmii viesteillä mustasukkaisuus päissää?
Kuronen roustasi Joskun aika lailla pystyyn iltanuotiolla... Mitähän Kuronen vielä lopussa vihjasi kun kysyi Joskulta että eikö autossa tapahtunut mitään Joskun ja Jepen välillä, kun olivat menossa/palaamassa treffeiltä..?
Mitä te tykkäisitte siitä väpän tyylistä ryskyttää kun viimeistä päivää? Siis itse olen hitaamman menon ystävä. Mulle tulisi paniikki, ahdistus tuollaisesta jyystämisestä. Tulee kone mieleen.
Voi ei, Josku teki kyllä elämänsä virheen. Vaihtoi kiltin ja ihanan Leevin paha poika Karimiin.
Josku, nyt kannattaa juosta kun vielä voi.
Joskulla jää vielä luu käteen, jos jutut Karimin omistushaluisuudesta pitää paikkansa (+ myöntää, että tavoite oli saada Jeppe pelattua pois pelistä). Jepelle riittää ottajia, tuntuu sen verran järkevältä.
Karimin ig storys menos samanlaiset puolustelut kun viime kauen tonilla aina
Vierailija kirjoitti:
Karim on tyypillinen ä----i. Juuri tuollaisia omistuhaluisia ne on.
Ja tahdoton Josku on ihanteellinen uhri tuollaisille. Ei hyvä juttu.
En ole extroja tai muita maksullisia nähnyt, mutta kyllä eilisen jaksossa katsoin, että Joskulla ja Karimilla on kemiaa. Olen siis fanittanut Karimia, sanotaan se nyt heti täs alkuun. Hän puhui suoraan sydämestä kun sanoi, että Josku on sisältä ja ulkoa kultaa ja että tuollaisia ei löydy juuri koskaan. Uskon, että hän todella näkee Joskun näin. Jeppe ei osannut noin osuvasti ja kauniisti sanojaan muotoilla. Tykkään siitä, että ihminen osaa sanoittaa syvimipiä ajatuksiaan. Mutta en kyllä yhtään tykkää, jos nämä täällä olleet tarinat mustasukkaisuudesta ja rikoksista pitää paikkansa. Joskun pitää olla varovainen, koska on oikeesti just sellainen ihanne uhri. Karim voi kyllä olla myös hyvä terapian vastaanottaja, koska on henkisesti avoin, rohkea ja toimelias. Toivon, että menevät heti alkuunsa terapiaan vahvistamaan itseään ja liittoaan. Josku myös tarvitsisi lukkojaan auki. P.S. Mulla oli ihan kantasuomalainen poikkis joka ilmestyi paikalle eikä voinut jättää mua yhdeksi päiväksikään omiin oloihin. Erittäin kuluttavaa, tappoi meidän suhteen. Mutta en missään nimessä usko, että hän oli vaarallinen tai paha ihminen.