Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani jätti minut yksin

Vierailija
13.07.2019 |

Olen jäänyt täysin yksin suhteemme aikana. Minulla oli paljon ystäviä ja läheiset välit perheeseen ennen häntä. Nyt minulla on enää yksi kaveri ketä saan tavata ja avopuoliso on aina mukana kun tapaamme. Avokki käy itse perheensä luona jatkuvasti ja tapaa ystäviään. Minua ei pyydetä mukaan... mies myös kaveeraa ihmisten kanssa, jotka ovat loukanneet minua pahasti.

Pelottaa lähteä. Hän on sanonut mulle mm. "Minne sä nyt muka menisit" nauranut perään. En osaa lähteä enää. Olen vasta reilu parikymppinen ja istun kotona, koska minulla ei enää ole paikkaa mihin mennä turvaan. Ketään ei ole kenelle puhua. Äitini ei kuuntele minua. Hänen mielestään minulla on kaikki hyvin kun poikaystävä ja asunto löytyy.

Miten pääsen tästä pois? Koitan nukkua päiväni kun hän on kotona ja toivon aina että hän lähtee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet siihen tilaan mitä kutsutaan eteiseksi ja siellä on semmonen aukko seinässä. Siitä pääsee ulos ja toisen ihmisen jättäminen on just niin simppeliä. Sulla ei ole yhtään ketään joten olet vapaa. Ei kun kohti uusia seikkailuja. Tsemppiä!

Vierailija
2/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tollasta ku#sipäätä pitäis vetää kunnolla turpiin. Ei sinua siis, vaan tota vi#tun "miestä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lakkaisit vetämästä marttyyrin ruikuttavaa roolia ja ihan tosissasi hakisit omaa asuntoa ja lähtisit sinne ihan omaa elämää elämään.

Voisi olla kivempi vaihtoehto kuin elämä tuollaisen lyttäävän hapannaaman kanssa joka imee sinusta energiat.

Vierailija
4/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteminen on pelottavaa, mutta pelottavampaa on se että olet tuollaisen miehen kanssa lopunelämääsi. 

Vierailija
5/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet siihen tilaan mitä kutsutaan eteiseksi ja siellä on semmonen aukko seinässä. Siitä pääsee ulos ja toisen ihmisen jättäminen on just niin simppeliä. Sulla ei ole yhtään ketään joten olet vapaa. Ei kun kohti uusia seikkailuja. Tsemppiä!

Kadulle menen? Miten mä pääsisin tästä salaa muuttamaan uuteen asuntoon? Hän ei anna mun lähteä.

Ap

Vierailija
6/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee taas siihen Pillitä Elli pillitä -kategoriaan, eli ei tule myötätuntoa.

Vierailija
7/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadulle menen? Miten mä pääsisin tästä salaa muuttamaan uuteen asuntoon? Hän ei anna mun lähteä.

Ap

Joo, kadulle. Siellä voisit tienata kämppärahojakin joiltakin reppanoilta.

Vierailija
8/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä ulkomaalaistaustainen mies? Miten sinulla ennen oli läheiset välit perheeseesi ja nyt ei äitisi kuuntele? Kyllä varmasti kuuntelee kun kerrot kunnolla. Pakkaa tavarasi ja palaa kotiisi. Siellä olet turvassa ja saat etäisyyttä asiaan. Tietenkin jätät miehen.

Vierailija
9/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä ulkomaalaistaustainen mies? Miten sinulla ennen oli läheiset välit perheeseesi ja nyt ei äitisi kuuntele? Kyllä varmasti kuuntelee kun kerrot kunnolla. Pakkaa tavarasi ja palaa kotiisi. Siellä olet turvassa ja saat etäisyyttä asiaan. Tietenkin jätät miehen.

Ihan suomalainen on. On mustasukkainen ja kai jotenkin vainoharhainen...mä en edes sais mun äitiä hakemaan nyt mua täältä vaikka henki ois lähdössä.

Ap

Vierailija
10/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset välit perheeseesi ja nyt äitisi ei edes kuuntele sinua? Mitä tässä välissä on tapahtunut, että välit perheeseen on on noin tulehtuneet?

Vierailija
11/11 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneksi olkoon, sinä asut narsistin kanssa. Jos miehesi ei anna lähteä niin silloin sinulla on väkivallan uhka ja voit mennä turvakotiin ja sieltä käsin hankkia asunnon. Henkilökunta auttaa siinä kyllä. Lähdet kun mies ei ole kotona. Otat vain sen minkä tarvitset ja lähdet. Minä aikoinaan kävelin ulos ovesta "kadulle". Sekin on parempi kuin elää helvetissä narsistin kanssa ja kuolla sisältä. Sinua autetaan kyllä. Soita turvakotiin ja siellä henkilökunta keskustelee asiasta kanssasi. Selitä tilanteesi, että myös perheesi on aivopesty joten et saa apua heiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi