Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyväntekeväisyyttä harrastat? Miten kannat kortesi kekoon paremman maailman hyväksi?

Vierailija
26.05.2006 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä annan rahaa veteraanikeräyksiin ja joulupataan yms. Venäläisiin lastenkoteihin ja Karjalan köyhille äideille olen lahjoittanut leluja ja vaatteita säännöllisesti erään tuttavan kautta. Vauvakassejakin olen muutaman kerännyt...

Mä haluaisin auttaa enempikin, mutta olen aika tarkka kuitenkin siitä, että kohde on luotettava. Eli että apu menee sinne, minne sen sanotaan menevän ja ilman turhia välikäsiä. Tänään tuli kotiin lehtinen venäläisistä lapsivangeista. Se oli sydämeenkäypää, mutta nyt mietin, että uskaltaisiko heille lahjoittaa jonkun roposen, kun en ole sellaisesta toiminnasta aiemmin kuullut.

Paremman maailman puolesta taistelen myös kierrättämällä ja yrittämällä huomioida kaikessa toiminnassani ympäristönäkökulman.

Vierailija
22/33 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kutoa ja kudon myös hyväntekeväisyyteen esim villasukkia.

Mieluiten autan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vien SPR:n myymälään pienet ja käyttämättömät vaatteet myyntiin. Voisin luopua koko kulutuspuuhasta, paremman maailman puolesta, jos se olisi nykymaailmassa mahdollista..

Vierailija
24/33 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan Unicefin maailmanlapsilisää (pienehköllä summalla) ja minulla on Planin ja Interpedian kautta kummilapsia.

Olen seurakunnan vapaaehtoistöissä, ja autan aina tarvittaessa sukulaisia ja ystäviä.

Laitan satunnaisesti rahaa keräyksiin ja pistän vanhat vaatteet ja kengät Venäjän Karjalaan tms avustuskohteisiin.

Kierrätän (Kai se lasketaan hyväntekeväisyydeksi maapalloa kohtaan... )

Vierailija
25/33 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä olen lahjoittanut lasten pieniksi jääneitä vaatteita hyväntekeväisyyteen venäjälle ja karjalaan. joskus jos on jotain isoja keräyksiä niin olen soitellut niihin lahjoitusnumeroihin.

Vierailija
26/33 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen tällainen kysymys, kun välillä itsestä tuntuu, että ihmisiä kiinnostaa aivan viimeisenä tällaiset asiat.

ap

Vierailija
27/33 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistuin yhteisvastuukeräykseen, vauva- ja taaperokassikeräykseen, sotaveteraaneille meneviin keräyksiin, nälkä- ja janopäiväkeräyksiin, lahjoitan meiltä pieneksi jääviä lastenvaatteitta ja tarpeettomia tarvikkeita vähävaraisille seurakunnan ja neuvolan kautta, lahjoitan yhdelle sairaalaosastolle kirjoja, lehtiä ja sisustustarvikkeita jne... osalllistun aina kulloinkin minulle sopivaan hyväntekeväisyysmuotoon joko antamalla rahaa tai työpanosta.

Vierailija
28/33 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiselle Ristille ja Unicefille lahjoitan rahaa.

Vierailija
29/33 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistun erilaisiin ovelta-ovelle-rahakeräyksiin yleensä jos pikkurahaa löytyy...

Vierailija
30/33 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pieniä lahjoituksia pelastusarmeijalle tai punaiselle ristille/osallistun keräyksiin.

Vanhat vaatteet annan hyväntekeväisyyteen. Nyt en vain tiedä minne, kun taas on 4 säkillistä vaatteita. Onko UFF hyvä? Meneekö ne rahat johonkin parempaan tarkoitukseen, kun ainakin niissä uffin liikkeissä on melko kallista.

Mitään vakinaista kummijuttua tms mulla ei ole. Vaikka voisi ehkä ollakin.

Vierailija
31/33 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan invalidiliiton kortit, olen ollut vapaehtoistyössä, lahjoittanut vaatteita venäjälle jne

Vierailija
32/33 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan rahaa myös Sotaveteraanien keräyksiin ja Pelastusarmeijan joulupataan. Vien siistejä vaatteita vaatekeräyksiin.

Vierailija
33/33 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mutta kuitenkin.

Mitään lasten vaatteita en ole kavereille lahjoitellut tai kirppiksillä myynyt. Kaikki mitä en ole itsellä pitänyt on mennyt keräyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän