Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dokumentti Thelma ja Louise-elokuvasta

Vierailija
13.07.2019 |

https://areena.yle.fi/1-4202821

Oletteko katsoneet? Minua se jopa ahdisti, se millainen maailmamme on ollut ja on yhä. Toki moni haastatelluista oli aika fanaattisia, mutta oli siinä ihan järki-ihmisiäkin.

Tämä tuli mieleen siitä, kun tälläkin palstalla ihmiset puhuvat toisistaan tai aivan tuntemattomista tai julkisuuden ihmisistä niin kamalalla tavalla. Se on todella väärin. Ei pitäisi olla hyväksyttävää haukkua ihmisiä miten sattuu, ei miesten naisia, ei naisten miehiä, ei miesten miehiä, eikä naisten naisia, lapsista nyt puhumattakaan. Tai tehdä paljon pahempaakin.

Ja mitä sitten piditte aikoinaan elokuvasta, tai mitä ajattelette siitä nyt? Minä pidin kovasti ja on se vieläkin minusta hyvä, toisella tapaa kyllä. Olisi mielenkiintoista, jos joku nuorempi kertoisi mitä pitää elokuvasta, joka on hänen lapsuusajoiltaan tai jopa ennen hänen syntymäänsä tehty. Miltä tuollainen maailma (toki elokuvan maailma) näyttää nuoren silmään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja pidin. Kun kuuntelee siinä niitä amerikkalaisia naisia niin järkyttää se miten moni on kokenut tai tuntee r aiskatun. Pisti kyllä ajattelemaan. Leffasta tykkäsin silloin ja tykkään edelleen.

Vierailija
2/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja pidin. Kun kuuntelee siinä niitä amerikkalaisia naisia niin järkyttää se miten moni on kokenut tai tuntee r aiskatun. Pisti kyllä ajattelemaan. Leffasta tykkäsin silloin ja tykkään edelleen.

Pitäisikin katsoa pitkästä aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempielokuva, täytyykin katsoa tuo dokumentti! Kiitos vinkistä.

Vierailija
4/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lempielokuva, täytyykin katsoa tuo dokumentti! Kiitos vinkistä.

Olisi kiva kuulla, mitä pidit, jos katsot dokumentin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme