Missä voi tutustua miehiin siis
oikeisiin miehiin eikä näihin nykyajan nörtteihin vellihousuihin jotka hyppivät kukasta kukkaan ja viettävät suurimman osan ajastaan peilin edessä tai salilla? En vaan pysty näkemään miestä tuon tyyppisissä ihmisissä. Enkä nyt tarkoita mitään alkoholistia naisten hakkaajaa vaan oikeaa miestä.
Kommentit (40)
Minusta haiskahtaa vähän siltä että ap on tosiasiassa lepakohtava mutta ei myönnä sitä itselleen ja tarvitsee heteroroolia pönkittämään TosiMiehen™
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko että haluan jonkun johon ripustautua? Mielestäni on, pointtihan tässä oli se että miehiä kyllä olisi tarjolla mutta en itse halua enemmän naista kun miestä muistuttavaa vellihousua parisuhdetta ajatellen. Ongelma ei siis ole se että miehet ei halua tutustua tai etten sellasta saisi, en halua nykyaikaista hintahtavaa miestä, haluan miehekkään miehen. Opetelkaahan lukemaan ennen kommentointia 8D
Valitan tämän kommentoinnin perusteella et tule ansaitsemaan sellaista. Joten toivottelen vain hyvää etsimis onnea, sinulle. 🤐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat on jo varattu.
Onko tämä (osa) syy siihen, miksi osa naisista (ja miehisä) yrittää iskeä kumppanikseen tai vain saada huomioa eriyisesi miehiltä, joiden parisuheessa olemisesta e. siitä, että he ova ns varattuja ei ole minkäänlaista epäselvyyttä?
Voipi olla. Muistan kun itsellä oli sormus nimettömässä vientiä ois ollut. Tietty voi olla että naiset ois halunnut vain seksiä ilman että tarvitsee pelätä minun rupeavan riippakiveksi.
Toisaalta nyt vietetään liikaa aikaa kotona joten eipä niitä vietteleviä naisia tänne eksy oveen kolkuttelemaan. Joten varmaksi en voi sanoa sormuksen merkitystä.
Liity Rotaryklubiin. Hyvin miehinen porukka.
AP:lla on kyllä hyvä työ joten en myöskään tässä työpaikkavinkkejä hakenut.
Ja ei, et ymmärtänyt oikein, en etsi lihaskimppua vaan miehekäs mies on kaikkea muuta kuin pinkkiin pukeutunut hiuksensa sliipannut enemmän hintavalta näyttävä mies, ei siis tarvitse pukeutua viimeisen päälle myöskään. En osaa tämän paremmin selittää. En siis myöskään juoppoa etsin kun arvostan terveellisiä elämäntapoja.
Turha kai täällä on enempää asiaa puida kun vastaukset menee niin metsään itse aiheesta.
AP siis tulen aina olemaan näiden hintahtavien vellihousujen ihastuksen kohteena, niitä kyllä riittää mutta niin kuin joku kommentoi en saa oikeaa meistä, OU NOU! Täällähän on pakko vastailla samalla älykkyystasolla mitä kommentitkin ovat 8D
Oikea mies joka ei kuitenkaan käy salilla? Täh? Siis haetko sellaista kaljamahaista ketjupolttajaa metsällä töissä käyvää Reinoa vai?
Ja AP on kokeillut myös tuon lepakohtavan vaiheen ja naistakin, ei ollut mun juttu. Ei nykymaailmassa tarvitse kaappiin jäädä jos naisista tykkää, itselläkin läheisiä ystäviä niin lesboista kuin homoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kyllä ihan suomalaista miestä etsiskelee ja se on miten katsoo, juuri nämä varatut vellihousut baarissa tuleva ehdottelemaan kaikenlaisia järjestelyitä ettei se pikkuvaimoke siellä kotona sais tietää pettämisestä, joten en sanoisi monestakaan että "parhaat on jo varattu"!
Luuletko että parhaat viettävät aikaa baareissa?
Keksimme parempaakin tekemistä, yleensä vaimon kanssa.
Tämä. Oma mies on ollut baarissa viimeksi vuonna -87 ja silloinkin kosiskeli kiivaasti minua.
Baarit ainakin oli perinteisesti tapaamispaikkoja. En kyllä vieläkään ymmärrä miksi niissä käydään muuta kuin seuranhaku mielessä? Jotkut on niin outoja että käyvät niissä varattuina. Ehkä ne haluaa kokeilla saisko vielä jonkun muunkin?
Jutustelemassa ja juomassa?
Ei oikean miehen määritelmä ole salilla käynti, on niitä muitakin urheilulajeja 8D Itsekkään en käy salilla enkä silti ole kalja-/isomahainen koska on myös paljon muita liikuntamuotoja, eikä mikään liikuntamuoto tms. määrittele oikeaa miestä vaan luonne elämäntavat, se ettei näytä enemmän naiselta kun mieheltä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ja AP on kokeillut myös tuon lepakohtavan vaiheen ja naistakin, ei ollut mun juttu. Ei nykymaailmassa tarvitse kaappiin jäädä jos naisista tykkää, itselläkin läheisiä ystäviä niin lesboista kuin homoista.
Vai että lepakkovaihe ja salilla käyvät miehet ei kelpaa vaikka urheilullista ja terveitä elämäntapoja hakee. Jassoo. Haiskahtaa nyt pahasti AP:n larppaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Liity Rotaryklubiin. Hyvin miehinen porukka.
Eikös niihin pääse vain kutsuttuna?
Ja naiset lähinnä jäsenten rouvina.
Okei, kyökkipsykologia, arvaus, meni sitten pusikkoon :D Onnea TosiMiehen hakuun! /22
Kyökkipsykologia meni tosiaan metsään, thanks 8D
AP:lla ei myöskään tarkoitus liittyä mihinkään klubeihin tosimiehen toivossa 8D
32 AP ei ole sanonut ettei salilla käyvä mies kelpaa, sanoin vaan ettei ne lihakset määrittele sitä "oikeaa miestä", myöskään salilla käynti ei ole minulle = terveet elämäntavat, se on paljon muutakin
Täällä juuri näkeen sen mistä AP puhuu, mustavalkoinen ajattelutapa ja se salilla käynti tuntuu monelle olevan se "oikea mies" kun ei monikaan ymmärrä AP:n tarkoitusta. Minä ymmärrän, oma mieskään ei käy salilla, tekee ruumiillista työtä, hoitaa omakotitaloa, pysyy kunnossa ja on oikea mies.
Ei ainakaan baareita, eiköhän olla aika hyvin piilossa yhteiskunnalta touhuamassa omia juttuja. Joten ellei satu kotdin ja kaupan tai kodin ja kerhon tai vastaavan matkan välimaastoon törmäämään niin tuskin nähdään koskaan.
No laita tuo aloituksen teksti johonkin sopivaan applikaatioon niin eiköhän sieltä uros kirmaa elämääsi
Ei ole AP vielä nettideittailuun ruvennut.
Onko tämä (osa) syy siihen, miksi osa naisista (ja miehisä) yrittää iskeä kumppanikseen tai vain saada huomioa eriyisesi miehiltä, joiden parisuheessa olemisesta e. siitä, että he ova ns varattuja ei ole minkäänlaista epäselvyyttä?