Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin keväällä koulun päätösristeilyn, joka harmittaa vieläkin

Vierailija
13.07.2019 |

Koulumme päättyi kesän alussa ja juhlistimme sitä luokan kanssa laivaristeilyllä. Harmitaa kovasti, että mokasin ja pahasti.
Olen ujo ja syrjäänvetäytyvä, enkä juurikaan osallistunut luokan bileisiin tai muuhunkaan. Minulla ei siis ollut luokalla kavereita, vaikka muut olivatkin keskenään hyvää pataa. Olin melko yksinäinen, mutta en koe, että minua olisi kiusattu.
Päätin kuitenkin lähteä mukaan päätösristeilylle. Odotukset olivat varmaan liiankin korkealla ja ajattelin nyt viimeisenä mahdollisuutena tutustuia luokkalaisiin.
En ole kovinkaan paljoa alkoholia käyttänyt ja nyt kävi niin, että join liikaa ja alkumatkasta jo olin aivan kännissä ja päätinpä hiukan aikaa levätä.
Ja oli aika karmeaa herätessä huomata, että olemme jo pitkälle paluumatkalla ja laivan saapumiseen ei enää ole montaa tuntia ole ja olo oli tuskainen.
Se siitä. Pian kaikki oli ohi ja todistukset jaettu ja kukin ahjautui tahoilleen.
Minuun ei ole kukaan luokkalainen yhteyttä pitänyt. En ole facebookissa ja ei siis mitään tietoa, missä kukin on. Olo on pettynyt.
Pitää vaan jatkaa ja muistyela, että sellainenkin vaihe oli elämässä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee hoitoon

Vierailija
2/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä sä sieltä yhessä illassa mitään kavereita ois saanutkaan jos aikaisemmin ette olleet kontaktissa.

Nolo moka, mutta eipä sille enää mitään voi. Kannattaa vaan jatkaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Oli kuitenkin myöhäistä alkaa leikkiä luokkakaveria, joten parenpi näinikkäästi

Vierailija
4/4 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, kun muut jatkavat elämäänsä ilman sinua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme