Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen on ihastunut sinuun?

N31
13.07.2019 |

Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen (ei välttämättä oma) on korvia myöten ihastunut/rakastunut/hulluna sinuun?

Kommentit (249)

Vierailija
221/249 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tosi hyvältä, mutta eipä vielä ole niin tapahtunut 😞

Vierailija
222/249 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kokea tuollainen ihme ennen hautaan menoa.

T: ikisinkku M50, ulkonäkö 3/10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/249 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on ollut ihastunut minuun. Itse ihastun vain harvoihin.

Vierailija
224/249 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi kiusalliselta, jos sellainen tilanne joskus tulisi tietooni

Vierailija
225/249 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
226/249 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu hyvältä, imartelevalta.

Mutta joskus ne ihastuneet naiset tekevät asioita, jotka saa mut tuntemaan oloni epämukavaksi. Antavat liikaa huomiota, tuijottavat, ovat mustasukkaisia jne.

Vierailija
227/249 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kuulostaa hullulta, mutta ahdistuin suuresti kun kerran vastaan tuli tuollainen nainen joka oli silminnähden ihastunut. Kun en todellakaan ole tottunut moiseen ja kesti aikansa mukautua ajatukseen. En sitten tiedä oliko se täysin valheellista omalta osaltani, mutta aloin myös kiinnostua naisesta, mutta yllättäen taaskin kiinnostukset meni limittäin eikä kohdanneet ja alun arkailuni laittoi naisen kylmäksi. Ehkä hyvä vaan niin.

Naiset menee heti kylmäksi jos näkevät edes hyppysellisen epävarmuutta miehessä. Joku 1% naisista pitää ujoja miehiä hotteina tai söpöinä.

Ujot miehet on hotteja ja söpöjä. 🤓 Se ei nimittäin aina meinaa, että mies ei olisi itsevarma! 

Vierailija
228/249 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se tuntuu. Nainen on myrkkyä.

Vierailija
229/249 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva ketju! Nyt sitten tiedän,etten ikinä ihastu keneenkään mieheen, kun niin ahdistutaan ja pelätään ja mitälie. Tiedoksi teille ahdistujille, yleensä ihastumisille ei voi mitään ja harva ihastuja tekee mitään tuijottelua kummempaa, varsinkin jos tietää vastapuolen olevan parisuhteessa. Itse olen ollut ihastunut erään naimisissa olevaan miehen ulkonäköön, hän oli kuin filmistara. Tiesin, että hän oli naimisissa huippukauniin vaimonsa kanssa, enkä olisi ikipäivänä tehnyt mitään ns.lähestymisiä. Ajatuskin olisi ollut absurdi. Ihailin vain kaukaa, kuin julkkista. Mitä yritän sanoa tällä kirjoituksella, että yleensä ihastujat ihailevat kaukaa ja aina se ei ole ihastujan syy, että ihastuu.

Vierailija
230/249 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveältä tuntuu. Työpaikallani on nainen, joka tuijottelee minua jatkuvasti ja yrittää pelata surkeaa silmäpeliä kanssani. Olen onnellisessa parisuhteessa ja minua ärsyttää tuollaiset naiset.

Samoun täällä. Pidän naista halpana. Tietää minut varatuksi.

Vierailija
231/249 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveältä tuntuu. Työpaikallani on nainen, joka tuijottelee minua jatkuvasti ja yrittää pelata surkeaa silmäpeliä kanssani. Olen onnellisessa parisuhteessa ja minua ärsyttää tuollaiset naiset.

En yhtään ihmettele, miksi naiset haluaa ulkomaalaista miestä, kun tällaisia kirjoituksia lukee.

Vierailija
232/249 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kokea tuollainen ihme ennen hautaan menoa.

T: ikisinkku M50, ulkonäkö 3/10

Jos itse et usko itseesi niin kuka sitten? Olisiko jo aika uskoa vai meinasitko vielä kauankin odottaa? Katso Mick Jagger. Pelkästään rahat eivät tee hänestä hottia vaan se puhdas itseluottamus.

Vierailija
233/249 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavalta

Vierailija
234/249 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
235/249 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta. Ihastunut naisen katse on

jotain sanoinkuvaamatonta. 

Jos nainen vielä näyttää läsnäollessani täysin avoimesti  ihastumisen, rakastumisen ympäristöönkin ja

säteilee.

Harvinaista herkkua.

Jätin ihanan. 

Vierailija
236/249 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, miksi naiset haluaa ulkomaalaista miestä, kun tällaisia kirjoituksia lukee.

Ihan samalla tavalla naisetkin joka käänteessä korostavat, etteivät halua kenenkään ihastuvan heihin, kun se olisi niin vaivaannuttavaa.

Vierailija
237/249 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt se tulikin selväksi. Lopetan ihastumiseni mieheen, ajan tunteeni alas jos ihastumiseni tuntuu miehestä noin tukalalta. Jätän miehen rauhaan. En ota yhteyttä enkä lähesty muutenkaan.

Vierailija
238/249 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin vetämässä kerran kakkoseen ja jos oli hyvä niin ehkä toistamiseenkin...

Pertti 56v

Vierailija
239/249 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
240/249 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äklöltä, inhoan akkoja. 

T. Proud Gay 38v.