Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tekosyysi siihen ettet laihdu?

Vierailija
13.07.2019 |

Mulla oli aiemmin tekosyynä seuraavat:
- joku "bakteeri" joka estää mun laihtuminen
- mulla on vaan "isot luut"
- Aineenvaihduntani on vaan hidas

Sitten ajattelin asiaa kylmän loogisesti ja huomasin, että eihän mun elämäntavat vaan muuttuneet tarpeeksi, että laihtuisin ja myös sorruin prosessiin nimeltä "laihduttaminen".

Tajusin, että muutoksen on oltava kokonaisvaltainen - ei lainkaan alkoholia, ei lainkaan vaaleita viljoja eik sokeria makeisten muodossa. Liikunta osaksi jokapäiväistä toimintaa ilman että lähtee erikseen salille tai lenkille.

Vasta sitten onnistuin pudottamaan painoani ja olen nyt jo vuosia ollut 35 kg kevyempi kuin eläeässäni "laihdutuksen" valheessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestolaihduttaja kirjoitti:

Lautasellani oleva äärellinen palkintomaksakeitto mulkaisi minua vihamielisesti. ”Olet taas syönyt sieniä”, se tiuskaisi.

Mistä voisi saada palkintomaksakeittoa ?

Vierailija
22/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisenä en ehdi miettiä tarpeeksi, mitä laitan suuhuni. Usein myös ravintolan annoskoot ovat liian suuria, ja en raaski jättää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin surullinen, jos laihtuisin.

Vierailija
24/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduta, siinäpä se.

Vierailija
25/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy on se, että rakastan ruokaa ja juomaa. Painan 53kg ja haluaisin tiputtaa kilon, mutta tosi tiukassa tuntuu olevan.

Vierailija
26/26 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta tekosyytä kuin se, että laihtumiseni on aina näkynyt vain vaa'assa ei kehossa. Olen elämäni aikana laihtunut suht mukavastikin, mutta se laihtuminen ei ole tosiaan näkynyt missään muualla kuin siinä vaa'an näytössä olevassa numerossa. Melkein olen ajatellutkin, että lihavampana sentään olisin vähän miehekkäämmän näköinen kuin, siinä normaalinpainon rajoissa olevana laihaläskinä.

Terveisin Naispelko26