Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku! Haluaisitko parisuhteeseen?

Vierailija
12.07.2019 |

Jos kommentoit, laita sukupuoli, ikä ja kauanko olet ollut sinkkuna. Kiitos!

Sinkku! Haluaisitko parisuhteeseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34, aina sinkkuna

Vierailija
2/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30, vuosi sinkkuna.

Vierailija
4/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä halua. Erosin 12 vuotta sitten ja siitä asti olen ollut sinkku. Sitä ennen elin uusioperheessä ja se oli kammottavaa sekä minulle, mutta etenkin lapsille. En koskaan enää halua altistaa nuorinta lastani siihen pskaan, joten ainakin niin kauan kun hän asuu kotona pysyn erossa miehistä!

Vierailija
5/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta kukaan ikähaarukkani(36-46v) nainen ei tunnu haluavan vakiintua. Kaiken maailman FWB/FB-virityksiin kyllä riittäisi vientiä, mutta kahden aikuisen parisuhteeseen ilman muita ihmisiä ei. :/

Mikä on naisiin mennyt, tinderkö?

M41

Vierailija
6/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26, koko ikäni olen sinkkuna ollut. Jotain kevytsuhteilua voisi pohtia, mutta viihdyn yksin niin paljon että mahdollisen kumppanin pitäisi olla todella mahtava jotta suhteeseen suostuisin.

Vierailija
7/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hämmästyttävän monta naista jotka eivät halunneet parisuhteeseen, mutta "vain päätyivät" sellaiseen.

Luulen että naiselle on korkeampi kynnys myöntää että haluaisi miehen, mutta ei tunnu löytyvän. Mieluummin uskotellaan itselleen että "no emmää haluaisikaan".

Vierailija
8/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28, noin parikymppisenä seurustellut 2 naisen kanssa, tuolloin ei vielä tiennyt mitä halusi

Vierailija
9/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42, sinkkuna 9 vuotta. En halua suhdetta.

Vierailija
10/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34v, en halua kipukroonikkona olla kenenkään riippakivenä. Exäni teki sen epäsuorilla vihjailuillaan selväks että sairas mies ja työkyvytön mies ei kenellekkään kelpaa... ehkä jos löytyisi nainen joka yhtä vaikeassa tilanteessa, mutta sellaisen löytäminen vaikuttaa liian epätodennäköiseltä

Vierailija
11/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa

N49

Vierailija
12/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 ja ikisinkku.

Haluaisin suhteeseen, mutta jotenkin olen jumiutunut tähän tilanteeseen. En käy missään enkä etsi seuraa.

Vierailija
13/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen hämmästyttävän monta naista jotka eivät halunneet parisuhteeseen, mutta "vain päätyivät" sellaiseen.

Luulen että naiselle on korkeampi kynnys myöntää että haluaisi miehen, mutta ei tunnu löytyvän. Mieluummin uskotellaan itselleen että "no emmää haluaisikaan".

Olen huomannut saman. On jotekin noloa kaivata toista ihmistä vierelleen. Miestäkin katsotaan vähän kieroon, jos on epätoivoinen, että haluaisi rakastaa ja olla rakastettu. Kova on maailma nykyään. Kaverit saavat olla tärkeitä ja uusia kavereita saa toivoa. Miksi ei voida rehellisesti tunnustaa, että jokainen kaipaa kosketusta, jokainen kaipaa rakkautta ja jokainen olisi mieluummin kaksin kuin yksin.

Vierailija
14/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33, itsenäistä elämää takana nyt 1.5 vuotta. Jostain syystä vierastan sanaa "sinkku".

Olen ihan riittävän kiireinen, hukassa ja suurimmaksi osaksi tyytyväinen näinkin. Joskus käy mielessä toive, että olisihan se kiva, mutta sitten muistuu taas realiteetit: mulla ei ole aikaa parisuhteelle enkä edes tiedä mitä haluan ja musta se on aika epäreilua toiselle osapuolelle jos sellainen tulisi vastaan.

Vierailija
15/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan kaivannut miestä. Lapsia olisin halunnut. N40 sinkkuna suurin osa aikuisiästä.

Vierailija
16/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. On jotekin noloa kaivata toista ihmistä vierelleen. Miestäkin katsotaan vähän kieroon, jos on epätoivoinen, että haluaisi rakastaa ja olla rakastettu. Kova on maailma nykyään. Kaverit saavat olla tärkeitä ja uusia kavereita saa toivoa. Miksi ei voida rehellisesti tunnustaa, että jokainen kaipaa kosketusta, jokainen kaipaa rakkautta ja jokainen olisi mieluummin kaksin kuin yksin.

Kaikki ei kaipaa toista ihmistä.

Vierailija
17/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki ei kaipaa. Minä olen monesti ajautunut suhteeseen vain silkkaa kiltteyttäni. Sad but true!

Vierailija
18/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57, sinkkuna 29 vuotta. En kaipaa parisuhdetta, 

Vierailija
19/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M+50v ikisinkku, moneen kertaan jymäytetty, haluan rakkaan ja perheen.

Vierailija
20/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36 sinkkuna 10 vuotta. Haluaisin, mutta vaikea löytää sopivaa..