Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku! Haluaisitko parisuhteeseen?

Vierailija
12.07.2019 |

Jos kommentoit, laita sukupuoli, ikä ja kauanko olet ollut sinkkuna. Kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ja halua suhdetta, koska deittailuhistoriani ja -kokemukseni ovat osoittaneet, ettei miessuhteilla ole käytännössä mitään positiivista annettavaa itselleni. Päinvastoin.

Kelpaan ohimeneväksi hetkeksi, mutta en ole tavannut miestä joka haluaisi kohdata minut ihmisenä ja rakentaa kanssani elämää, muistoja, kokemuksia ja yhteistä tarinaa ylipäätään. Olen lukenut artikkeleita, self help -kirjoja, käynyt salilla, kampaajalla, vaatekaupassa. Ollut aktiivinen, oma-aloitteinen, suora, antanut miesten jahdata. Mutta vaan ei. Löydän aina itseni siitä tilanteesta että joku mies on elämässäni hetken, kunnes se aikalailla katoaa kuin tuhka tuuleen. En ole edes päässyt parisuhdetasolle.

Miehet eivät lähesty tai osoita mielenkiintoa muutenkaan, joten olen päättänyt lopettaa aloitteiden tekemisen ja seuran hakemisen koska olen mieluummin tässä tilassa jossa yksinoloon on tottunut kuin että taas kerran päästän jonkun miehen yhtään lähemmäs, jotta se voi kohta taas yhtäkkiä vaihtaa toiseen lennosta tai piikittelemään.

Jos löytäisin miehen joka olisi rehellinen ja aidosti haluasi minut niin olisin varmaan eri mieltä. Mutta eipä ole tullut vastaan. Sinkkuus ei ole edes mikään valinta vaan seuraus, sillä yhtään kosijaa ei ole näkynyt. En tiedä mitä ne naiset tekee joista miehet haluaa suhteen, koska kukaan mies ei ole koskaan halunnut kanssani suhdetta.

Vierailija
22/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, mutta kukaan ikähaarukkani(36-46v) nainen ei tunnu haluavan vakiintua. Kaiken maailman FWB/FB-virityksiin kyllä riittäisi vientiä, mutta kahden aikuisen parisuhteeseen ilman muita ihmisiä ei. :/

Mikä on naisiin mennyt, tinderkö?

M41[/

No höh, minä kyllä haluaisin parisuhteeseen, terv.N41, aina sinkku :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tarvitsen seksiä ja läheisyyttä ollakseni onnellinen. Tyytyväinen olen näin sinkkunakin. Mutta en onnellinen. Mies, 31.

Vierailija
24/25 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää, sen verran huonoja kokemuksia minulla on miehistä. Kaipaan ainoastaan kosketusta, ystäviltä saan kaiken muun.

N39

Vierailija
25/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up